Lufthansa vybaví letadla na krátké a střední tratě novým interiérem
Airbus A320 letecké společnosti Lufthansa. Zdroj: Lufthansa
Novinkou budou například kapacitnější přihrádky pro příruční zavazadla.
Novinkou budou například kapacitnější přihrádky pro příruční zavazadla.
Přitom mně by stačilo, kdyby si najali návrháře, kteří si všimli, že existují i barvy, abych se v těch jejich letadlech necítil jako v rakvi.
ČSA měly ještě před nějakými 10 roky krásné interiéry. Třeba je mají v tom jednom letadle dodnes.
Z pohledu aerolinky je „investice“ do interiéru letadla, ve kterém trávíš dvě hodiny … vyhazování peněz.
Pokud to použiju na čsa a trošku to přeženu… podívejme se na to, kde je čsa, která vyhazovala peníize za design interiéru (v podstatě součástí minulosti) a kde je lufthansa, která sice na interér kašle, ale pořád roste a je tu s námi.
Kde jsi Tomasi na toto zase prisel? Lufthansa dlouhodobe investuje do svych letadel nejen kvalitni udrzbou, ale i opravami a modernizacemi interieru, ktere ma (az na vyjimky) velmi moderni. I stara A320 ma interier, ze by laik nepoznal stari.
To ze to v TVS nedelate, je vec jina. Ale ne vsichni jsou jako TVS, nastesti.
zkus si prosim te aspon jeste jednou precist na co jsme odpovidal. a nejen to precist, ale i to pochopit. treba ti pak docvakne, ze rec nebyla o jakesi modernosti interieru (zajimalo by me, kde ma lufthansa moderni interier – ma obycejny interier, jako milion dalsich aerolinek na evropskych shorthaulech), ale o tom, ze aerolinky neresi to, jestli mas interier jako rakvi, nebo krasen barevny, pokud jde o letadla, ktera litaji v naproste vetsina na linkach trvajicich 1-2 hodiny. a ze je sice hezky, ze csa mela „hezke interiery“ … zjevne jsou ve vztahu k penezum a prijmum mnohem dulezitejsi… Číst vice »
poslední dobou jsou Tvé příspěvky snuška pěkných nesmyslů, toto nemá cenu argumentovat.
Asi mají spočítané, že se to s těmi kufry vyplatí… Já si však myslím, že mnohem lepší by bylo povolovat nahoru jen brašnu/aktovku a zbytek dolů…
Vyplatí se to podle mě určitě, protože si to lidi naloží / vyloží sami a dole má věci jenom kdo opravdu musí. Takže se tam pak vejde třeba víc carga, jsou kratší obratové časy a tak. A pro lidi je to taky lepší když opouští letiště rychleji…
Jde o podobný koncept, který v nových letadlech zkouší TAP. Tenčí jinak tvarovaná sedadla, větší police na zavazadla apod. Údajně se díky těmto inovacím zrychlí ukládání palubních zavazadel a tedy i nástup/ výstup cestujících. Tomu prý pomáhají i tenčí ergonomická sedadla.
Pro leteckou spolecnost je to, ze si lidi tahaji kufry sebou nahoru, celkem vyznamna financni uspora.
Za kazdy odbaveny kufr plati aerolinka handlingu nemaly poplatek.
To jo. Ale přesto umožňuje LH zdarma odbavení příruční bagáže dolů, když má hodně zaplněné letadlo. Asi jí ten vícenáklad stojí za to, že se zbytečně neprodlužuje boarding.
Máte pravdu. Dělají to i další společnosti skupiny Lufthansa ( zažito u Swiss a Austrian). Pokud budou větší prostory na zavazadla nad sedadly bude možné toto eliminovat. A ještě zrychlit nástup.
Tak ona ta aerolinka hlavne potrebuje odletet 🙂 A pokud ti na konci boardingu chodi po letadle par ztracenych dusi s kufry, ktery nemaj kam dat, tak je potreba to nejak resit – a trosku to eliminovat. Zazil jsem kdysi davno (no, kdysi davno .. ono to je vlastne cca pet – sest let – letí to) v ČSA, ze nebylo misto na kufr. A tak cestoval zapasovany kdesi v kuchynce vedle vozejku s jidlem 🙂 Jinak ano, u LH groupy je přístup „máme plno, odbavte si kufry zadáčo“ super, ale jinak je to asi moc nepálí. Kdyby ano, tak… Číst vice »
Po pravdě, nikdy jsem neslyšel a ani se nesetkal s tím, že by se handlingu platilo od kufru… V rámci handlingové služby je specifikován rozsah služeb a stanovena částka za balík služeb.
neda se vyloucit, ze je to kravina.
ale skoro bych se i vsadil, ze jsem to videl v nejakym ceniku handlingu.
ale je to uz spousta let, a ta hlava uz taky ne i uplne nejlepsi – takze kdo vi, co to tehdy bylo.
no nic.