Lufthansa váhá nad státní pomocí, dozorčí rada odložila své rozhodnutí. Nechce omezení na letištích

Průlet A320 registrace D-AIPA na závodem Airbusu v Hamburku. Foto: LufthansaPrůlet A320 registrace D-AIPA na závodem Airbusu v Hamburku. Foto: Lufthansa

Měla to být na první pohled jen formalita: navrženou státní pomoc měla dnes schválit dozorčí rada Lufthansy a Evropské komisi

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nekdo

Ne , to ne! Tohle musi u LH prijmout, jak muzou takhle delat bebi Vikoj a Simanemu a kazit jim kampan za zachranu kridelek?

Navrh pro Honzu Suru, nebo nekoho z kolegu: myslim, ze bylo by zajimave spracovat resersi kolik pomoci, v jake forme, a co za to nabidli ruzne aerolinky. I kdyz vsichni docela dobre tusime, co se z toho dalo pak vycist. Neni na to snad ani potreba nejake hlubsi ekonomicke vzdelani…

Milan_86

Na Slovensku mají jiné starosti: stavbu metra a plácání se po zádech, že tam prakticky nemají Covid.

sch

Pokud je Lufthansa v pozici, ze může počítat, zda jí státní pomoc stojí za sloty na dvou letištích, tak tu pomoc zjevně nutně nepotřebuje a proto je zbytečná.

RAF

Zároveň je zde kontroverze kvůli dceřiným firmám v daňových rájích.

beija

Jsou to lukrativní sloty..

Tomas

Zbavit se slotů v MUC a FRA? to je může prodat rovnou a nemustí si vázat kouli na noze ve formě podmínek státní pomoci.

v podstatě je to nabídka ve stylu, že stát by nabídl restauraci „my vám pomůžeme, ale přestanete vařit obědy“.

Y.K.

Zbytečná určitě není, ale je to koule na noze, takže oprávněně zvažují, jestli není nějaká jiná varianta u které by závazek byl méně bolestivý. Jsou to dva hlavní huby Lufthansy, takže ty sloty mají enormní hodnotu a mohlo by jim to pobořit síť.

Thisway

Pro redakci: V prvním odstavci máte 9 mld. korun místo eur.