Lufthansa ruší objednávky na 777X, zbaví se postupně i téměř poloviny A380
Airbus A380 v novém nátěru od Lufthansy. Foto: Lufthansa
Jeden z největších dopravců v Evropě potichu ustupuje od velkého nákupu nových letadel Boeing 777X. Letoun má velké zpoždění s
To že jsou slevy černou dírou se mi osobně nelíbí. Ale dnes se dvěmi dětmi 2 a 4 roky cestovat Valašským expresem bylo nejhezčí místo v pekle. Jak už to bývá zvykem tak v dětském kupé důchodci a potom studenti. A když obsadíme poslední volná místa v dětském kupé, tak důchodci brblají.
Aha. Tak tenhle koment patří vedle.pardon
Boeing 777X je letadlo jaké svět neviděl.
to ale jaksi kazde letadlo, ktere je ve vyvoji.
Tech A380 je fakt skoda, je to zdaleka nejpohodlnejsi a nejtissi letadlo, jakym jsem kdy letel a kdyz je moznost let timto stroj je vzdy jasna volba.
Presne tak! U Emirates je to navic fakt zazitek i co se tyka gastro. Jsem rad, ze jsem A380 letel. Ze to bude tak rychle muzejni kousek je skoda.
Čas běží dál. A380 je tichý a pohodlný, to je pravda. Jenže A359/351 je tichý, pohodlný a navíc hospodárnější … 🙂
Těch A359 má Lufthansa objednaných 45, dodaných zatím 15. Ovšem větší A35K nemá objednaný žádný. Zajímavé je i vyřazování velkých strojů. Jak je psáno, tak šesti A388 se chce zbavit do roku 2023, ovšem má ještě 13 mnohem starších B744, které chtěla nahradit (dnes poněkud zpožděnými) B779 do roku 2025 a pak má ještě 19 mladších B748, které nejspíš hodlá provozovat dlouhodobě, že by nakonec i déle než poslední A388?
Tak v té zprávě pro investory je vidět, že nárůst nákladů na palivo o 14 % v meziročním srovnání musí řešit a to ještě není zavedena uhlíková daň. B 747-8 vyřazovat určitě nebudou , mají v nich výborně vyřešeno 8 míst ve first, byť to nejsou kabinky, poskytují dostatečné soukromí a těch 32 byznys míst na upper deck s jednou uličkou je v současnosti nejlepší byznys na lety na západní pobřeží USA i do Japonska. A Královny nebes jim na rozdíl od Super Jamba vydělávají. Nová byz class u nízkonákladovky Eurowings na long -haul letech do USA ukazuje, že existuje… Číst vice »
A350 je vše jen ne tichá. I ve srovnání s Dreamlinerem je na tom stále hůř.
A ano, A380 je co se hlukového pohodlí na palubě týče nepřekonatelným králem. Zvlášť pokud člověk sedí na horní palubě..
No to nevím. Zaprvé záleží na tom, v jakém místě to posuzujete, obecně bývá A350 považována za mírně tišší než 737, ale hlučnější než A380.
https://i0.wp.com/www.uscreditcardguide.com/wp-content/uploads/alldata.jpg?w=2260&ssl=1
odtud
https://www.uscreditcardguide.com/how-noisy-is-you-airplane-cabin/
Překlep. Tišší než B787.
a letel jste vubec nekdy innecim jinym, nez emirkem?
ono to mic nevypada.
Je tam stejně umelohmotne jídlo jako jinde. Chicken or pasta?
Radši nic…
Tak jste Emiraty zjevne neletel. 😉
Právě dneska jsem s EK přiletěl z BKK/DXB takže můžu aktuálně ohodnotit: Snídaně jednotné sladké pečivo, zcela gumové. K obědu chicken/beef – na jednom letu jsem měl chicken, druhé beef, obojí chuťově OK ale tam to končí – zcela normální jídlo, k tomu malý kousek sýru a sladká houska. Desert nějaká našlehaná pěna. Suma sumárum tak na najedení ale o gurmánství fakt mluvit nebudeme. Jediné co je fajn že neřeší požadavek na pití, dotaz jestli mají Jack Daniels nebo Rum jsem dostal obojí a opakovaně 🙂 O tichosti, pohodlí a vzdušnosti kabiny není důvod diskutovat, pro mě důvod proč volím… Číst vice »
Tak to chapu. Ja srovnavam prave celek a nikde jinde mi v letadle tak nechutnalo. Maji na catering dost vysoky naroky i u dodavatelu. Co se tyce napoju, jsem hotovej predevsim z jejich mango dzusu. Takovy nemuzu nikde v CZ najit. Nejpodobnejsi jsou v TamdaFoods, ale porad ne tak dobry, jako v Emirates. 🙂 ps: kdyz letim do Dubaje (ne tak casto jak bych chtel) tak si vezmu dve sklenicky Bacardi. 🙂 na nasem hotelu delaji vse nealko a Mojito si vylepsim na ucet Emirates. 🙂
Ty jsi pravej ceskej vychcanek!
Jsem. Ale neni to proto, ze bych si to nemohl dovolit. Proste v Dubaji neumim sehnat alkohol. 🙂 to je vsechno. 🙂
A nestacilo by bydlet v hotelu, ktery muze prodavat alkohol? Nebo do nejakeho zajit?
Tak pokud vám to gumové jídlo u emirates nechutná, tak se rovnou můžete zakousnout do vašich zimních pneumatik a bude klid!
787 i 350 je tissi a hlavne uspornejsi.Proto tento gigant konci.Jedinej duvod.
Třeba ty A380 nahradí 747-8 😏