Lufthansa rozšíří spojení z Frankfurtu.Vlaky Deutsche Bahn
Airbus A340-300 odlétající z Frankfurtu. Foto: Lufthansa
Největší německý letecký dopravce výrazně od poloviny prosince prohloubí svoji spolupráci s Deutsche Bahn. Lufthansa využije další rozšíření sítě dálkových
Koncept přístrku TGV / Air France na Charles de Gaulle mě už kdysi dávno velmi vyhovoval. A ani to nebylo dražší, než řešit jízdenku zvlášť. Má to i Austrian na RailJet, Německo se při počtu letišť s přístupem na rychlovlak přímo nabízí.
Ze Stuttgartu jste s ICE ve Frankfurtu za 1.5 hodiny. Letadlo 50 min + odbavení. Docela se divím, že ta poptávka je, když to LH nabízí.
V článku se píše o dálkových letech LH a těch ze Stuttgartu opravdu mnoho není.
Myslím aktuální situaci. Momentálně můžete ze ST do FRA letět nebo jet ICE. Nereaguju teda na článek jako takovej.
ono kazdy ma sva pro i proti, a kazdemu vyhovuje neco jineho.
vlak ma z centra stugartu, ale ve frankfurtu musi proijt odbavenim, cili velka fronta… musi tahat bagl atd.
kdyz poleti ze stuttgartu, tak se dobavi uz ve stuttartu (mensi shon, mensi fronty), nemusi se uz starat o bagly, a ve frankfurtu uz se neobdavuje.
no, k tomu pripocteme povestnou nedochvilnost nemeckych drah (jeste horsi, nez CD) … takze je mozne, ze rada lidi radeji poletí.
Nejde o cesty Stuttgart – Frankfurt, ale o přípoj ve FRA. Nevím, jak často se mezi STU a FRA lítá, ale ICE bych viděl tak po hodině.
Pokud dnes jezdíte vlakem DB, tak možnost mít tutéž cestu „zajištěnu“ letenkou určitě uvítáte.
vsak o těch přípojích mluvím 🙂
Tady hodně pomůže to, co popisuje druhý odstavec. Když stihnu odjezd vlaku, nemusím se bát, že mi kvůli problémům cestou uletí letadlo a nikdo mi nic nedá. Pak už zůstane jen to zavazadlo a odbavování na plnějším letišti.
No, to sice ano .. spolecnost se postará, a do destinace se dostanes, coz je lepsi nez nic… .)
ale porad to muze znamenat mnoha hodinové zpozdeni (klidne i jednodenní, pokud letis nekam dal) … a tomu se chce vetsina lidi vyhnout ..
a z vlastni zkusenosti mohu rict jedno – DB ma podstatne vetsi zpozdeni (a podstatne casteji), nez luftwaffe na vnitro letech .)
Samozřejmě pokud je to přískok na nějaký jiný let s LH, tak to smysl má.
A o tom to asi je.
Tak když to sečtu, tak to tím vlakem musí vyjít časově lépe. Z centra do centra.
z centra do centra jo.
ale tohle je primarne pro prestupy na dalsi linky „dál do světa“.
Tohle je tak blízko, že časově nastejno to vyjde i když pokračujete letadlem dále. To ICE jede přímo z centra Stuttgartu a zastávku má přimo ve Frankfurtu na terminálu. Ušetříte si nejenom odbavení ve Stuttgartu, ale i cestu S-Bahnem na letiště ve Stuttgartu.
Což je i důvod proč LH zavádí tenhle vlakový codeshare. Jeidná výhoda letadla byla, že to bylo na jednu přepravní smlouvu a to teď ten vlak bude taky.
Ja nezpcohybnui, ze to vyjde casove stejne 🙂 ono to tak vyjde.
ale on každý preferuje něco jiného – třeba já osobně bych letěl – zbavím se zavazadel dřív, jsem odbaven na začátku, a pak uz muzu jen relaxovat .)
a jak jsem psal výš – DB jsou poslední roky naprosto nespolehlivé (na dálkových spojích)… tak i ta cesta bude klidnější 🙂