Lufthansa představila nové sedačky do ekonomické třídy. Půjdou více sklápět

Nové sedačky v ekonomické třídě Lufthansy. Foto: LufthansaNové sedačky v ekonomické třídě Lufthansy. Foto: Lufthansa

Letecká společnost Lufthansa nasadila do provozu první Airbus A321 s novým typem sedaček v ekonomické třídě. Stejně má postupně vypadat

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MartinS.

Tenčí sedačky s prostorem pro časopisy nahoře a dole jen se síťkou používají BA ve svých Airbusech A320 family už minimálně od loňska. Jak je to s úhlem sklápění nevím, ale musím uznat, že pocitově tam bylo na nohy více místa.
Ale v té A321neo Lufthansy mne překvapila toaleta uprostřed Economy Class. Že se dobrovolně ochudili o 6 sedaček, řady 27+28 DEF.

Kocicak

Já bych sklápění sedaček udělal jako ve vlaku v kupé – sedačka se nesklopí dozadu, ale vysune dopředu. Ten kdo si chce sklopit sedačku tak ubere místo maximálně sobě.

Y.K.

Spousta typů sedaček tak řešená byla, což mimochodem pro většinu lidí v economy vyřadilo možnost si sedačku (více) sklopit, protože už tam nenarvali nohy. Popravdě i nesklopné sedačky mají něco do sebe – sice si člověk nemůže dopřát více pohodlí, ale zase mu nikdo nenarve opěrák do nosu hned jak zhasnou signálky k připoutání.

Každopádně slim sedačky jsou velký vynález pro ekonomickou třídu a na pocitu pohodlí dělají hodně.

Letec

Na krátké lety by bylo ideální, kdyby sedačky nešly sklápět vůbec. 20 stupňů je špatná zpráva.

Adam

takze ve vysledku budou mit cestujici mene mista na nohy…protoze predevsim male damy si sklapi sedacky na maximum a je jim jedno, ze za nimi sedi nekdo vysoky, komu pristanou v kolenou…

Y.K.

Na kolenou vám místa neubude. Před nosem ano. Ale jinak též nejsem moc fanda sklopných sedaček v economy. Když si nesklopí sedačku všichni, tak je to hrozné mít opěradlo před nosem.