Letecké společnosti Letectví

Lufthansa představila nové sedačky do ekonomické třídy. Půjdou více sklápět

Nové sedačky v ekonomické třídě Lufthansy. Foto: Lufthansa
Nové sedačky v ekonomické třídě Lufthansy. Foto: Lufthansa

Letecká společnost Lufthansa nasadila do provozu první Airbus A321 s novým typem sedaček v ekonomické třídě. Stejně má postupně vypadat interiér většiny úzkotrupých letadel celé skupiny Lufthansa Group.

První nové sedačky umístila firma do nového Airbusu A321neo, který má základnu ve Frankfurtu. Aerolinky slibují pohodlnější sezení než dosud, například díky novým potahům či ergonomičtějšímu tvaru. Výrobcem sedaček je italská společnost Geven.

Oproti stávajícím sedačkám by měli mít cestující i více místa pro nohy, opěrka zad je tenčí. Nově je část prostoru pro uložení palubního časopisu či bezpečnostních instrukcí přesunuta do horní části.

Nové sedačky v ekonomické třídě Lufthansy. Foto: Lufthansa
Nové sedačky v ekonomické třídě Lufthansy. Foto: Lufthansa
Nové sedačky v ekonomické třídě Lufthansy. Foto: Lufthansa
Nové sedačky v ekonomické třídě Lufthansy. Foto: Lufthansa

Sedačky bude možné také více sklápět, namísto stávajících maximálních dvanácti stupňů je půjde sklopit až o 20 stupňů, v byznys třídě o 26 stupňů. V každé řadě budou USB porty na dobíjení drobné elektroniky.

Lufthansa plánuje, že stejně má postupně vypadat interiér Airbusů A320 family tří hlavních značek společnosti: Lufthansy, Austrian a Swiss. Důvodem je i snaha o úspory či flexibilní přesouvání letadel do různých základen společnosti.

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
MartinS.
Host
MartinS.

Tenčí sedačky s prostorem pro časopisy nahoře a dole jen se síťkou používají BA ve svých Airbusech A320 family už minimálně od loňska. Jak je to s úhlem sklápění nevím, ale musím uznat, že pocitově tam bylo na nohy více místa.
Ale v té A321neo Lufthansy mne překvapila toaleta uprostřed Economy Class. Že se dobrovolně ochudili o 6 sedaček, řady 27+28 DEF.

Kocicak
Host
Kocicak

Já bych sklápění sedaček udělal jako ve vlaku v kupé – sedačka se nesklopí dozadu, ale vysune dopředu. Ten kdo si chce sklopit sedačku tak ubere místo maximálně sobě.

Y.K.
Host
Y.K.

Spousta typů sedaček tak řešená byla, což mimochodem pro většinu lidí v economy vyřadilo možnost si sedačku (více) sklopit, protože už tam nenarvali nohy. Popravdě i nesklopné sedačky mají něco do sebe – sice si člověk nemůže dopřát více pohodlí, ale zase mu nikdo nenarve opěrák do nosu hned jak zhasnou signálky k připoutání.

Každopádně slim sedačky jsou velký vynález pro ekonomickou třídu a na pocitu pohodlí dělají hodně.

Letec
Host
Letec

Na krátké lety by bylo ideální, kdyby sedačky nešly sklápět vůbec. 20 stupňů je špatná zpráva.

Adam
Host
Adam

takze ve vysledku budou mit cestujici mene mista na nohy…protoze predevsim male damy si sklapi sedacky na maximum a je jim jedno, ze za nimi sedi nekdo vysoky, komu pristanou v kolenou…

Y.K.
Host
Y.K.

Na kolenou vám místa neubude. Před nosem ano. Ale jinak též nejsem moc fanda sklopných sedaček v economy. Když si nesklopí sedačku všichni, tak je to hrozné mít opěradlo před nosem.

Partneři



CSCARGO
RSD
czechtoll