To by mě zajímalo – myslíte, že Lufthansa vyřazení části flotily lituje (protože nepředpokládala, že už se někdy vyplatí), nebo je to prostě stejně bídný, jen teď nemá jiná letadla? Což by se dalo uplatnit i na první scénář. Tak jinak, uživila by teď i více A380, nebo je přesně tohle ideální počet, který se hodí?
Touto dobou už Lufthansa měla mít B 777 X. Jestli se jich někdy někdo dočká, toť otázka. Každopádně poslední dobou okolo 777 X panuje podezřelé ticho. 6 zbývajících A 380 nebylo v majetku Lufthansy, ale bylo pronajaté od leasingovky. Spíše by mě zajímalo, jak je na tom Lufthansa s oživováním dalších B 747 400 nebo A 340 600. Na jiná nová letadla (B 787, A 350) se dnes stojí fronta a hned tak nebudou.
Kolem 777X je možná mediálně ticho, ale stáleintenzivně testují. I Boeing už je potřebuje začít dodávat, ale po fiasku s MAXy a problémy s 787 je certifikační proces mnohem důkladnější, takže to ještě nějakou dobu potrvá. Jak dlouho je téměř nemožné odhadnout.
Tak ticho kolem 777X, co byste chtěl slyšet? Týdenní reporty ze zkoušek certifikace? 🙂 Běží to, celkem dobře známé záseky udělaly zpoždění, naposledy zase úpravy motorů GE9X vloni na podzim, takže předpoklad je někdy na rok 2025. Ale předpoklad, pořád se může stát cokoliv.
Kdyby to viděli na víc kusů, šlo by je sehnat jako použitý. Ale ono zase tolik linek z Německa, kde se jim je povede naplnit na 90%, aby se to letadlo v pohodě zaplatilo, nebude. A lítat s tím, protože nic jinýho nemám s 250 lidma je ekonomická vražda.
Pro mě je v tomhle překvapením ten Washington. LH ho dřív běžně létala A340. Osobně bych spíš viděl na 380 Chicago, Denver nebo Houston. Ale asi v LH vědí, co dělají.
To by mě zajímalo – myslíte, že Lufthansa vyřazení části flotily lituje (protože nepředpokládala, že už se někdy vyplatí), nebo je to prostě stejně bídný, jen teď nemá jiná letadla? Což by se dalo uplatnit i na první scénář. Tak jinak, uživila by teď i více A380, nebo je přesně tohle ideální počet, který se hodí?
Velky podil na tom ma nedostatek letadel.
A na posledni otazku – zeptejte se lufthansy 🙂
Touto dobou už Lufthansa měla mít B 777 X. Jestli se jich někdy někdo dočká, toť otázka. Každopádně poslední dobou okolo 777 X panuje podezřelé ticho. 6 zbývajících A 380 nebylo v majetku Lufthansy, ale bylo pronajaté od leasingovky. Spíše by mě zajímalo, jak je na tom Lufthansa s oživováním dalších B 747 400 nebo A 340 600. Na jiná nová letadla (B 787, A 350) se dnes stojí fronta a hned tak nebudou.
Víte jak je to s ekonomikou provozu A340?
Hodně špatně. Proti A340 má A380 o dost nižší náklady na sedačku.
Kolem 777X je možná mediálně ticho, ale stáleintenzivně testují. I Boeing už je potřebuje začít dodávat, ale po fiasku s MAXy a problémy s 787 je certifikační proces mnohem důkladnější, takže to ještě nějakou dobu potrvá. Jak dlouho je téměř nemožné odhadnout.
Tak ticho kolem 777X, co byste chtěl slyšet? Týdenní reporty ze zkoušek certifikace? 🙂 Běží to, celkem dobře známé záseky udělaly zpoždění, naposledy zase úpravy motorů GE9X vloni na podzim, takže předpoklad je někdy na rok 2025. Ale předpoklad, pořád se může stát cokoliv.
Kdyby to viděli na víc kusů, šlo by je sehnat jako použitý. Ale ono zase tolik linek z Německa, kde se jim je povede naplnit na 90%, aby se to letadlo v pohodě zaplatilo, nebude. A lítat s tím, protože nic jinýho nemám s 250 lidma je ekonomická vražda.
Pro Lufthansu možná ekonomická sebevražda, ale cestující mají kolem sebe alespoň více místa
Nikdo Vám nebrání koupit si letenku do některé prémiové třídy.
Keby tam bolo volne miesto.
jakože v a380, který je dobytčák největší?
On to asi myslel tak, že když nebude plno, tak se rozvalí přes víc sedaček.
Pro mě je v tomhle překvapením ten Washington. LH ho dřív běžně létala A340. Osobně bych spíš viděl na 380 Chicago, Denver nebo Houston. Ale asi v LH vědí, co dělají.