Lufthansa Group jedná s Boeingem o Dreamlinerech pro Austrian

Boeingy 787-9 v barvách různých aerolinek skupiny Lufthansa GroupBoeingy 787-9 v barvách různých aerolinek skupiny Lufthansa Group

Letouny by mohly pocházet z původní objednávky Lufthansy na 30 těchto strojů, případně může jít o hmotnou náhradu zpožděných Boeingů 777X.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Austrian jsou s Lufthansou nějak majetkově propojení, nebo jim jen pomáhají?

David

Lufthansa (Lufthansa Group) Austrian vlastní

Tomáš

Je to logické, a hlavně i potřeba. Staří B767 u AUA je znát. Sjednotit flotilu ze 767-300ER a 777-200ER, přičemž kapacita 767 je 211 PAX a dolet 10500km a 777 je 306 PAX a 12100km – náhradou za jeden typ a to B787 a je jedno v jaké verzi, jestli jen 787-9 tak je to s průměrnou kapacitou napříč aerolinkama cca 260 PAX a doletem 15300km. Ideální pro AUA by bylo pořízení B787-8 a B787-10. To by pro potřeby dle kapacity stačilo a plusem je nesporně údržba když se jedna o jeden typ.

Ivan_pha

Spíš bych volil B787-9 a -10.
Ta verze -8 není moc kapacitní a tudíž ani efektivní. Doplnit by to mohli A321XLR pro méně vytížené trasy.

Mysel

Ono dost zalezi na tom, na co presne je budou nasazovat.

lvy

Ještě zaměnit B787 za A350 a bude to ideální.

Tomáš

Taky sympatizuji s A359. A náhrada za B772, která je nejstarší u AUA 25,5 roku, a další dvě 24,5. Jenže nahradit B763 Airbusem A359 je hodně velký skok. Hlavně kapacitně.

Tomáš

Myšleno tak, že A359 je adekvátní náhrada za B772 ale za B763 rozhodně ne.

Gajda

Austrian není Lufthansa, tam se na takový dobrodružství, jako méně kapacitní trasy s A321 jen tak nedostanou. Navíc Vídeň na to nemá ani nejlepší polohu.