Lufthansa chystá postupné obnovení provozu, jen s lahví vody. Státní pomoc nemá jistou
Dálková letadla Lufthansy ve Frankfurtu. Foto: Lufthansa
Letecká společnost Lufthansa a její dceřiné společnosti chtějí od června postupně spustit svoji síť linek po Evropě včetně některých dovolenkových
Chvili jsem procvakával večerní zpravy z různých zemí:
1) Banky odmítají provozní úvěry hotelům
2) Hoteliéři nemají garance, co nastane, pokzd byť jen jediný host či zaměstnanec se nakazí a hotel spadne celý se všemi hosty do karantény!
3) Zněly i stesky na DPH, úhrady za léčení COVID u cizinců ap.
V souhrnu: Bez celoevropské záruky uhrad ztrát velké hotely raději ani neotevřou. A EU ná rozhodnout tento nejpozději příští týden.
V nejhorším případě vše bude stát jen na pidu soukromých rodinných ubytovatelích, protože každému většímu se nevyplatí riskovat ztráty v případě nákazy ostatních hostů a personálu.
Hmmm, a španělská vláda hned reagovala, že se pokusí co nejvíc omezit příjezd turistů v souvislosti s tímto krokem Lufthansy. Tak kdo má o ty lety takový zájem? Business and relatives nebo na to fakt nalákali někoho kdo nemá přehled a raduje se, že může letět někam kam nemůže ?
Díky za info, už jsem si k tomu dohledal víc, docela mě to překvapilo. Myslel bych, že Španělé budou prosit na kolenou, aby tam někdo jel. Na kolenou už ostatně jsou.
Spanele uz nekolikrat prohlasili ze tuhle letni sezonu berou jako odpiskanou. Opravdu nemaji zajem o davy turistu ted behem leta.
Na strankach sos.smartwings.com píšou že Lufthansa dostala podporu od státu 10 mld euro.
Tak kde je asi pravda……
Odkaz na stránky Lufthansy se zprávou o jednání máte v textu:-)
Jasny, spíš poukazuji na to jak Smartwings poukazuji na to že Lufthana už tu podporu dostala a přitom to není pravda. Asi ji dostane ale německy stát si asi dobře ošetří a pohlída.
Akorát bych podotkl, že lufthanza není z polovičky čínská….
A čínští soudruzi nejsou žádná sociálka.
Mediální gramotnost v téhle zemi zjevně pořád kulhá, když si lidi informace ze zpravodajství ověřují v marketingových materiálech Smrtwings.
Ono je dobré podívat se čím SWG argumentuje, protože ty jejich mediální výstupy jsou tak protichůdné, že už to více nejde. Viz let na 1 motor byl OK vše je v pořádku vs. hrubé pochybení posádky. Číňané prodají státu podíl 50% ve SWG za korunu, ti to ale následující den popřou…..
Myslim, ze se psalo, ze nemecka vlada Lufhanse podporu schvalila, ale byla tam podminky navyseni pozic v predstavensvu pro stat a to se Lufthanse nelibilo. Pote uz jsem dalsi zpravy nevidel….
Petr: ja si to neověřuji, jen jsem ukázal na to že Smartwings to trošku překrucuje dle svého jak se jim to hodí do krámu. Obrazek ať si o tom každý udělá sám.
JirkaA: nesmite vsemu verit. Taky aerolinky zkrachovaly (Air Mauritius, FlyBee, BRA) a o tom nic nenapisou.
Anonymus: samozřejmě že tomu nevěřím. Jen to sleduji. Tady když se napíše něco blbého o Smartwings tak je zle, že se mělo být objektivní atd, ale že sami překrucuji informace to je cajk. Ať si uděla každý obrázek sám.
JirkaA: jo jo, souhlas
Lol, to jsou tragedi.
„Cítíme velkou touhu a očekávání lidí znovu cestovat.“ Taky bych letěl hned, bez nadsázky, nebýt té povinné karantény po návratu.
Petr: karantena a uzavreni hranic bude velky problem. Cestovky a letecke spolecnosti tohle nemohou zvladnout.
já odkládám cestu do GB už 2 mesíce, už aby uvilnili i tenhle směr.
Teda zrovna GB je jedna z mála zemí, kam bych si to nelajznul z obavy o zdraví. Ta čísla jsou tam dost brutální a narozdíl od zbytku Evropy to nevypadá, že by se chtěla lepšit.
To asi jo, ale maj tam docela levný auta, můj zdroj náhradnbích dílů!! Přiletím koupím sednu a jedu zpět.. pobyt minimalizovanej na technologicky nutný minimum.
Ale pracovní cesty se dají uskutečnit i teď ne ?
tahám to jako soukromá osoba. Doletím koupím auto, vyřídím pojistu dojedu s ním dom a rozdělám na ND.
V tom textu je plno informací, ale stále jsem se nedozvěděl kdy Lufthansa obnoví provoz v Praze
Řeknou tento týden.