Los Angeles pod 8 tisíc korun za zpáteční letenku. Norse Atlantic začnou létat do USA i z Berlína
Boeing 787-9 společnosti Norse Atlantic Airways. Foto: Malcolm Nason / Flynorse.com
Z Berlína do USA je dosud jen jediná přímá linka.
Mimo téma, pan redaktor promine.
Představa Russistu o letectví v Rusko. Je to v RU, ale hlavní myšlenka je (budu psát foneticky): Vsjo vazmožna zdělať v Rusii.
https://www.youtube.com/watch?v=v7kl5rGlhDk
Ti nedopadnou dobře stejně jako Norwegian. Low cost přes Atlantik ještě žádný nepřežil pokud si dobře vybavuju.
Nevidím žádný důvod proč letět do NY s Norse, za cca 8k, když se běžně dají sehnat letenky s klasickýma aerolinkama jen za nepatrně vyšší ceny. Třeba zrovna z BER na záři a říjen letenky v prodeji jak se Sky team tak s One world dopravci od 8,5k.
Navíc si myslím že game changer přes atlantik pro low cost dopravce bude A321XLR nebo už je A321LR rozhodně jim není Dreamliner.
Máte tam jeden háček a to dost velký. Nabízíte lety buď přes příšerná letiště nebo s příšernou (Iberia) aerolinkou. Ještě Amsterdam se držel v použitelnosti, ale to před pár dny pominulo.
Takže je tam velmi nezanedbatelný bonus v podobě přímého letu a nesrovnavejte Berlín a jeho spádovou oblast s Oslem.
Vidím hodně termínu s BA okolo 9k přes LHR, za mě BA nabízí jeden z nejlepších servisu v ekonomy přes Atlantik. AMS taky nebude mít problém donekonečna. A třeba Air France taky není špatný produkt například ve srovnání s LH, horší už to je s přestupem CDG. S Air France mám třeba výbornou zkušenost co se komunikace týče na telefonů i sociálních sítích, spojení bez nějakého zdlouhavého čekání a vždy vše vyřešeno dle mého přání. V době covidu jsem musel 2x rušit dálkové lety a v obou případech mi vrátili peníze do 14 dnů v plné výši. Jaká bude komunikace… Číst vice »
BA má jednu velkou nevýhodu a tou je LHR.
AF jak sám píšete, CDG.
Jinak osobně mám BA rád, ale LHR ne (vzdálenosti, plné salonky, mnoho kilometrů busem k letadlu atd.)
A můžu se zeptat, ty letenky u AF jste měl plně refundovatelné nebo běžné nerefundovatelné? A cestu jste opravdu zrušil Vy a ne že aerolinka zrušila let?
AF/KL ma opravdu skvely telefonni servis. pro kartickare i v cestine prednostni linka a i v dobe kovidu (kdy porad nekdo volal a rusil ci menil) minimalni cekani.
AF/KL mela v dobe covidu vsechny tarify plne redundovatelne a plne zmenitelne.
co je na tom prestupu v cdg tak sileneho, zeno tom vsichni tak mluvi, jak kdyby se tojo bali jako cert krize? prestupoval jsem tam nespocetnekrat a byl to uplne normalni prestup.
jediny “wtf” prestup byl, kdyz clovek priletel csa a odletal af … ale to uz je na vyberu letadla.
Většina lidi nadává na přestup v CDG co tak slýchávám, špatné značení, extrémní drahota atd. ale za mě letiště úplně v pohodě. Pro mě určitě lepší než LHR, kde jsou ty vzdálenosti fakt šíleně obrovské, ale i to mě nevadí. Nejlepší přestupové letiště je pro mě asi ZRH a WAW. Co se AF/KL týče tak je to přesně tak jak píše Air Traveller, v době covidu byly všechny tarify plně refundovatelné nebo změnitelné a vždy na lince čekačka max 5 minut, jednou jsem možná čekal 15 minut. Obě letenky jsem rušil sám z mých osobních důvodů a u obou jsem… Číst vice »
Mam takove tuseni, ze tato aerolinka velmi brzy skonci. Ceny jsou srovnatelne z konkurenci a nemyslim si, ze v Berline je takova poptavka po transatlantickych letech
Na takovou dálku do LAX lowcostem ani náhodou, to bych si radši připlatil a letěl s Austrian z VIE….
A z Berlína pojede na letiště do Vídně Berlinan Vindobonou přes Nymburk a Havlíčkův Brod závratnou rychlostí 80 km/h. Ámen
Kolik takových letenek za tuto cenu nabízí již nikdo neví. V celém letadle tak bude 5-10 míst. Zbytek si připlati a za vše ostatní taktéž. Jde o marketing…
To bude doopravdy zajimave sledovat. Potka Norse stejny osud jako Norwegian Shuttle, anebo Norove dostanou do cernych cisel jednoho z prvnich dalkovych low-cost dopravcu na svete?
Obávám se, že a) bude správně.
Norwegian skaredo doplatil na porodne bolesti Dreamlineru, to sa snad uz opakovat nebude. Covid…no, to sa uvidi, ale reprizu roku 2020 snad uz neuvidime.
Norweigan by dopadl uplne stejne, i kdyby dreamliner zadne porodni bolesti nemel.
Dálkový low cost může fungovat jen na linkách, kde není konkurence (nebo slabá/nepohodlná). Z Evropy do NY a LA je ale konkurence celkem hodně, takže to budou mít dost těžké.
Presne tohle jsem si rikal taky. Specialne lety do New Yorku jsou napriklad z Londyna cire blaznovstvi. Kym budou plnit letadla do Berlina v zime?
No jo, treba vedi neco, co my ne. Ale moc bych na to nesazel.
no… ono temhle lowcostum moc nezbyva. na zadnem z obou koncu nemaji navaznou sit, takze jsou “odsouzeni” jen k point2point doprave – a ono moc mist na svete, ktere samy o sobe uzivi dalkovku, neni.
a new york a londyn – jo, to je jeden z paru, ktere k tomu maji alespon potencial
Oni možná spolíhají na to, že Berlín je asi velké město v Evropě, co není hub. Ale i tak konkurence zavedených dopravců je tam víc, než silná a řekl bych, že Němci tu svoji Lufthansu rádi mají.
Když se vezmou v potaz náklady na palivo , přistávací poplatky , výplaty pro personál, údržba letadla , handling ,služby řlp a plno dalších věcí , které jsem tady nezmínil atd , atd. Moje otázka zní, vyplatí se to a může to být ziskové pro Norse? Jestli je tady někdo, kdo to dokáže trošku vysvětlit?
Asi spoléhají na to, že vyberou dost za doplňkové služby.
Takhle funguje Scoot – tam se platí i za nabíjení telefonu, polštářek, deku,…. Jídlo a pití na takovém letu potřebuje každý. Manažeři s tím létat nebudou a když nebude u konkurence nějaká cenová akce, tak s tím lidé i poletí. Ale žádná extra výhra to ale nebude – s tím letíš když musíš.
Kouzlo je v slovech “ již za“ a přímé lince bez více méně bez konkurence. Za tu cenu bude jenom pár letenek
a jak asi myslíte, že funguje ryanair? ten taky prodává své letenky často za cenu, která je nižší, než jen poplatky za cestujícího na letišti.
kouzlo je v ceně „od“. za tu cenu, kterou propagujou, prodaj pár letenek. pak už letí cena nahoru a dotahuje klasické dopravce.
ale reklama je to dobrá, a lidi je pak maji zafixované jako „ty levné“. i když realita je nezřídka opačná.