Londýn – Dubaj dvanáctkrát denně. Emirates si pronajaly sloty od Cathay Pacific
Boeing 777-300ER v Dubaji. Foto: Emirates
Dopravce letos výrazně navýšil počty letů mezi Velkou Británií a Dubají.
Dopravce letos výrazně navýšil počty letů mezi Velkou Británií a Dubají.
Tohle je evidentně vhodná relace pro provozování A380. Dokážete si představit, že by stejnou kapacitu odvozili s A321NX, nebo minimálně samými 777?
Too much…
Ma nekdo zpravu, jak to vypada s 380 v Praze? Delkuju
Řekl bych že v nedohlednu
je tam nekde na ONJ
To je dobrý 😉
777 vam z nejakeho duvodu nevyhovuje? 🙂
Neptal jsem se zda mi B777 vyhovuje, nebo nikoliv.
Ptal jsem se jestli někdo ví o případných plánech nasazení A380 do Prahy. Takže děkujeme za zbytečný komentář, pan Air Traveller.
Tak kdo letěl B777 ví jaké je to utrpení, takže dotaz naprosto chápu.
No, letěl. Shodou okolností s emirátovským. A utrpení si teda představuju malinko jinak
Tady každej dělá, jak kdyby lítal třikrát denně do sydney a zpátky. Utrpení je 777 tak možná u Air France 🙂
Tak co se týče hluku v kabině, tak to v 777 utrpení oproti 380 je. Nevím jak konfigurace sedaček , sice jsem letěl obojím ale už si nepamatuju jestli byl rozdíl v místě na nohy.
Dost záleží kde sedíte.
Ano, letěl jsem u Emirates s 777-200LR a je skutečně trochu jiná než 777-300ER (opravdu bych řekl i méně prostorná), ale vždy to za mne bylo OK.
U 777 Air France jsem měl štěstí na místo u únikového východu, tak si nemohu stěžovat. Nejhorší prostorem za mne byla 787 u American Airlines (méně místa než u RyanAiru. Super cesta z Mnichova do Dallasu 🙁
ja se tech exit seatu vyhejbam jako cert krizi … i kdyz bych si rad priplatil 🙂
jen se mi nechce dohledavat (a hlava si to nepamatuje), ktery exity v kterym letadle jsou fajn – cili clovek si natahne nohy rovne pred sebe, ktery jsou na pikacu (myusi je mit sejdrem, protoze do profilu nohou zasahujou dvere), kteryma tahne (coz je nogo hlavne pro manzelku ) … .)
Na jaře šla zpráva, že od října, ale od té doby ticho.
Diky