Litvínov chce kvůli zpoždění rekonstrukce tramvajové trati do Mostu odvolat šéfa dopravního podniku
Oprava tramvajové trati mezi Litvínovem a Zálužím. Foto: Cht.cz
Vedení Litvínova kritizuje dopravní podnik i za letní krizi s nedostatkem řidičů.
Manažeři projektu i podniku musí být operativní a nenadálé věci řešit podle toho jak se vyvíjí, ne se jen párkrát sejít prodiskutovat plán na dalšího půl roku a nechat to být. S fianční odměnou musí jít ruku v ruce zodpovědnost. Konkrétně s těmi mosty a termínem na zachování dotací, to přece jde řešit i stavbou provizorních mostů když je nejhůř. Hlavně to mít hotové v termínu a vedle toho pak můžou řešit dokumentaci plus zhotovení nových mostů. No ale příčina asi bude taky v zanebané diagnostice těch objektů ještě než začali s výlukou trati. Samozřejmě nejd epřijít na všechno, ale… Číst vice »
Souhlasím s Litvínovskou radnicí a doplnil bych to tím že by jsem vyměnil komplet vedení DPM i s dozorčí radou.
Jak je v dnešní době možné, že se dozvídáme tak důležitou informaci o opoždění tak důležité stavby kterou každodenně využívá určitě tisíce, možná desetitisíce lidí až po více než čtyřech měsících, nedivím se že to chtějí na někoho hodit, nechci soudit jestli je to zmíněná osoba, ale odskákat to určitě někdo musí
Opravdu je vidět jak lidé jsou ovládaný médií, za prvé nevěřím že radnice litvínov viz starostka není informována o každém tkz prdu co se děje, nechápu proč by za to měl odnést odpovědnost řídítel když zakázku na opravu dostala jistá firma a opravdu za problém nedostatek řidičů který vzniká skoro ve všech městech co provozují přepavu cestujících. Opravdu vše se přehání a hledá se tkz černá duše.
Nedostatek řidičů ve stavu, že by se rušily spoje v takovém rozsahu, byl pouze v DPmML.
Ano to byl. Pro příklad na lince 16 každý druhý spoj (interval běžně 30 min. v pracovní dny, v době omezení to byl tedy interval 60 min.), na lince 30 to byl téměř odpoledne každý třetí spoj (běžný interval v pracovní dny 7-8 min.) a linka 20 jezdila jen od zahájení provozu do cca. 13 hod. a všechny ostatní spoje po této hodině byly bez náhrady zrušeny.
Opět je vidět že neznáte situaci třeba Hradec Králové, atd opravdu stačí se jen informovat
Hradec Králové ale není Litvínov vraťte se k dané debatě o naší tramvajové trati
Připusťme možnost, že platové poměry v „malém“ DP byly takové, že busřidičiDP odešli k DUKdopravci nabízejícím více …. a třeba i lepší směny …
Na lepší peníze pro řidiče by musely „radnice“ obou měst do společné kasičky na výplaty přisypat ….
Manažeři mají vysoké platy, protože musí nést obrovsky těžkou zodpovědnost.. prý.
A jeje, zase si tam chtějí dohodit nějakého troubu aby z toho co nejvíce vytriskaly a šel jim pod ruku. Ach jo, politika a peníze se serou už všude 🤦🏻♂️
Dunovský je mamlas, který se tam vůbec neměl dostat. Takhle špatně připravenou akci jsem dlouho nezažil.
Litvínov má pravdu, informovanost směrem k cestujícím je globálně katastrofální. Pro příklad: informace o vynechaných spojích během prázdnin vyšla vždy jen na webu a to po 06:00 hod. a to přesto, že nejeli spoje už od zahájení provozu, např. na lince 30 spoj s odj. v 04:43 hod. z Nádraží směr Nemocnice nebo kvůli postupu stavebních prací byla zrušena zastávka NAD Litvínov Báňské stavby směr Litvínov nádraží, ale tamní DP o tom informoval až následující týden a pouze na zmíněné zastávce a na webu. A takto by se dalo pokračovat do nekonečna. Prostě katastrofa!
jen takova.. kolikrat si myslite, ze management vyuzil sluzeb MHD a svezl se tramvaji nebo autobusem. Jiste by tomel gratis. Ty tam sedeli jen jednou, kdyz se ukazovala ta nova tramvaj a oni si tam na zastavkach dali kourovou a modelky jim nalevaly. Na lidech jim nezalezi