Liberecký kraj bude platit na tramvaj do Jablonce i příští rok
Tramvaj z Liberce do Jablonce v zastávce Nová Ruda. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
K obnovení provozu dojde v polovině příštího roku.
K obnovení provozu dojde v polovině příštího roku.
Namísto toho by stě měli postavit nový SKATEPARK pro talentované děti a mládež protože ten co se nachází v LIBERCI je v havarijním stavu.Je z roku 1998 a už nevihovuje kvalitám jaké sú v dnešním standartu.Hlavne povrch který při pádu vám sedře kůži až do masa.Dekuji
Radši se nauč pravopis.
Drobná rychlá úvaha. Probíhá rekonstrukce trati v režii DPMLJ (ovšem akcie má víceméně jen Liberec, na něj padají kompenzace ztrát), která vyvolává náklady na dluhovou službu a NAD. Po realizaci možná dojde ke snížení nároků na údržbu, odstraní se propady rychlosti znamenající nižší konkurenceschopnost a větší spotřebu elektrické energie, ale zároveň bude takový majetek v katastru jiného města pro liberecký dopravní podnik zátěží. Dále platí, že si tramvaj částečně konkuruje s krajským vlakovým spojem realizovaným ČD na infrastruktuře státu a krajským autobusem na před lety státem modernizované Lukášovské spojce. Jablonec přislíbil navýšení podílu na spolufinancování po prodloužení na dopravní terminál,… Číst vice »
věčně namrdaná tramvaj, takže si myslím, že ty náklady se zaplatí, neřeknu, kdyby věčně vozili jen vzduch, navíc je tam za chviličku. Už aby byla až na nádru.
„Podle nákladů na přepravu jednoho cestujícího je tramvaj bezkonkurenčně nejdražší způsob dopravy“
Ejhle, on to konečně někdo řekl naplnou hubu!
Co je na tom divného? Tramvaje si platí i infrastrukturu a ta je rozpočítaná do kilometrů. Silniční infrastruktura je v jiné kapitole než financování autobusových spojů, takže tam to není v jednom čísle a u automobilové to vypadá jako že tato obslužnost kraj nestojí noc, což poněkud není pravda.
No jo, ale rozpočítávej opravu silnice mezi autobusy, když tvoří méně než 10 % dopravy.
Pokud jsou autobusy to nejtěžší co každý den jezdí po trojce, jenom autobusy pravidelně najíždí na krajnice,… tak proč ne?
Pokud autobusy vibrují tak že se jim budují pevnější vozovky pod zastávkou, taky to něco stojí.
Pro jakou silnici v ČR je toto realitou?
Zrovna teď pro II/292 „Pojizerku“. Není zač.
Nevím jak moc vibruje trolejbus, ale dávají tam železobeton.
A pokud si všímáte, tak tramvajové kolejnice jsou nejvíce sjeté před označníkem zastávky, kde se brzdí a rozjíždí.
Když tramvaje, tak se bavíme se o provozech MHD, vesnickou trojku silnici tramvají nenahradíš. Nebude moc vesnických trojek, kde by jezdil jenom ten bus a nikdo z místních na pole.
Nevšímám, ale věřím tomu. V tomto vlákně neříkám, že by se měla konkrétní buslinka nahradit tramvajovou – jenom že by bylo hezčí v nákladech na autobus zohlednit i „mýto.“
Co je to za fake, metrová vana? Muselo se přerozchodovat, protože nové vozy na úzký rozchod neexistují.
Co má rok 2022 společného s tím, že v letech 198x ČKD odmítalo vyrábět tramvaje na metrový rozchod?
To bychom mohli tvrdit, že Škoda nevyrábí kombík…
A co uděláš, když ti Škodovka neprodá kombíka?
Koupíš dvě Cityga, podle nich přestavíš garáž i příjezdovku a vždycky budeš nezdit s druhým řidičem?
Koupím u konkurence, protože už se to může, narozdíl od normalizace.
A tak nějak netuším, proč by mi prodejce Škodovek odmítl prodat kombíka. Z téhle šílené vyděračské doby už jsme pryč.
Když můžou jezdit delegace turistů z Prahy do Kutné Hory nebo do Českého Krumlova tak můžou jezdit i do Liberce na muzeální provoz a jako bonus na tu nejhnusnější středoevropskou architekturu. Na Instagram nic moc ale jinak zážitek na celý zbytek života, nechápu že se toho ještě v kraji někdo nechytil.
Vám někdo z Liberce přebral holku ne?
Zajděte si za lékařem, diky
Debile🙃
Váš příspěvek vyzařuje těžkou poruchu logického uvažování. Prosím,objednejte se co nejdříve na psychiatrické vyšetření.Myslím to upřímně.