Liberecký dopravní podnik shání až třicet nových autobusů, z toho deset kloubových

Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou (DPMLJ) vypsal dvě zakázky na pořízení v součtu až třicet nových nízkopodlažních

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Nick

Bohužel se fakticky jedná už opět o DPML, po rozepři se sousedním statutárním městem je to ‚Jé‘ na konci snad jen díky tramvajové lince č.11. Proto ty nákupy, proto ty problémy s obslužností

Jindra

Bohužel, Jablonec je v područí jisté autobusové společnosti, která též neblaze působila v liberecké městské dopravě. Její snahy o zrušení tramvaje mezi oběma statutárními městy je rovněž zřejmá.

Generální mandatář

Doporučoval bych autobusy SOR. Ty jsou na dobré technické úrovni s kvalitním zpracováním a mají dobrou ekonomiku provozu.

Pražák

Budete se divit, ale není SOR jako SOR, viz hodnocení od jednoho z nových uživatelů SOR NS: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/12/10/autobusy-sor-ns-12-diesel-u-praskho-dopravce-stenbus?rq=Sor ns

Jiří

Lepší se, ale Solaris je pořád někde jinde.
První Solarisy byli průměr, kdy třeba při určitých otáčkách motoru, když jste seděl vzadu. Bylo utrpení tam sedět (velmi nepříjemný zvuk a vibrace) Ale teď. Nikde nic skoro nevrze atd. To u SOR se nedá říct.

Petr Sládek

Ojeté mercedes z Německa, to byl povedený kup. Tedy z pohledu cestujícího.

Kubrt

Pořád trvá to absurdní předjíždění do Jablonce k exkluzivní plnicce CNG, nebo se to podařilo nějak vypovědět?

Petr

Tak hlavně šťastný výběr kvalitních strojů . Zatím DPMLJ vypadá jako sběratel kuriozit .

Daniel

Nebo sběratel kostí 🙂

Jindra

Ikdyž kloubáky obsadily skoro veškeré spoje na sídliště Rochlice, dodržovat interval se moc nedaří. I skapacitou jsou potíže. Bohužel, výstavba trmvajové tratě je v nedohlednu. Ale i tak kloubové auobusy Liberci pomohly.