Liberecký dopravní podnik shání až třicet nových autobusů, z toho deset kloubových
Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou (DPMLJ) vypsal dvě zakázky na pořízení v součtu až třicet nových nízkopodlažních
Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou (DPMLJ) vypsal dvě zakázky na pořízení v součtu až třicet nových nízkopodlažních
Bohužel se fakticky jedná už opět o DPML, po rozepři se sousedním statutárním městem je to ‚Jé‘ na konci snad jen díky tramvajové lince č.11. Proto ty nákupy, proto ty problémy s obslužností
Bohužel, Jablonec je v područí jisté autobusové společnosti, která též neblaze působila v liberecké městské dopravě. Její snahy o zrušení tramvaje mezi oběma statutárními městy je rovněž zřejmá.
Doporučoval bych autobusy SOR. Ty jsou na dobré technické úrovni s kvalitním zpracováním a mají dobrou ekonomiku provozu.
Budete se divit, ale není SOR jako SOR, viz hodnocení od jednoho z nových uživatelů SOR NS: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/12/10/autobusy-sor-ns-12-diesel-u-praskho-dopravce-stenbus?rq=Sor ns
Lepší se, ale Solaris je pořád někde jinde.
První Solarisy byli průměr, kdy třeba při určitých otáčkách motoru, když jste seděl vzadu. Bylo utrpení tam sedět (velmi nepříjemný zvuk a vibrace) Ale teď. Nikde nic skoro nevrze atd. To u SOR se nedá říct.
Ojeté mercedes z Německa, to byl povedený kup. Tedy z pohledu cestujícího.
Pořád trvá to absurdní předjíždění do Jablonce k exkluzivní plnicce CNG, nebo se to podařilo nějak vypovědět?
Obávám se, že stále trvá, ale nějakým způsobem se částečně obchází. Nicméně zjistím aktuální stav.
Tak hlavně šťastný výběr kvalitních strojů . Zatím DPMLJ vypadá jako sběratel kuriozit .
Nebo sběratel kostí 🙂
Ikdyž kloubáky obsadily skoro veškeré spoje na sídliště Rochlice, dodržovat interval se moc nedaří. I skapacitou jsou potíže. Bohužel, výstavba trmvajové tratě je v nedohlednu. Ale i tak kloubové auobusy Liberci pomohly.