Liberec přesouvá tramvajovou zastávku. Není to kvůli dotaci, tvrdí dopravní podnik
Přesunutá zastávka Rybníček. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
DPMLJ plánuje vybudování nové zastávky u finančního úřadu.
DPMLJ plánuje vybudování nové zastávky u finančního úřadu.
Drahé jízdné a zastávky tam jak se to někomu na radnici hodí.
P+R v samém centru města?
To nějak úplně postrádá smysl existence P+R ne?
Kam z toho centra tou MHD pojedou? Na okraj města?
Prý je na to posudek ČVUT, že je to zcela v pořádku. Posudek vyžádán, stejně tak stanovisko MMR.
Z I/13 jste na tomto P+R při zelené vlně během tří, čtyř minut.
To platí jak, kdy. Ráno je Košická/Horákové/Bída tradičně ucpaná. Tam je to poskakování, než jízda.
To je v pořádku, pak to ale není parkoviště P+R, zaparkuj a jeď dál veřejnou hromadnou dopravou, ale centrální městské parkoviště. Zaparkuj v centru.
To rozhodně není P+R. To je parkoviště pro úředníky a při té příležitosti se milostivě dají k dispozici 2/5 kapacity. Pak se to hází na dotaci a shodou okolností je najednou potřeba stěhovat zastávku Rybníček do opačného směru, než ji 90% lidi potřebuje. To město je prokleté
To je opravdu síla Čím se úředníci zabývají Na druhý pohled Genace stárne Tak ti staří občané ušetří stodvacet kroků 👍🤧
ta zastávka tam měla už snad 20 let hotovou přípravu, takže se opravdu i docela dá věřit, že to není jen kvůli P+R, spíš to podnik konečně dokopalo k nějaké akci. Pro neveřící tomáše google z roku 2011 https://maps.app.goo.gl/cwH5e453JvGttZwU6
Vida, to fakt vypadá jako nástupní ostrůvek, plus stačí „popojet“ dopředu a ejhle, je tam i druhý pro opačný směr u Volksbank.
tam mám pocit, že snad stanice i nějaký čas byla, nebo se o ni vyloženě mluvilo, na starých fotkách má i design dlažba zastávkový, naopak to bylo tuším v roce 2016 zrušeno a dnes by tam byla „díra“ mezi tramvají a chodníkem, ale původní vyvýšení chodníku tam je zachováno
Celá ta papalášská argumentace je sice samozřejmě především „z nouze ctnost“, ale to řešení nakonec úplně špatně nevypadá a obyvatelům spíše pomůže, než by je poškodilo – mám ostatně dojem, že přibližně nějak tak byly zastávky tramvají rozloženy už kdysi v dobách zahájení provozu a i ještě někdy před 50 roky. Jen bych teď tu novou (= staronovou?) zastávku v kopci k nádraží zřídil trochu výš, aby významněji zlepšila vzájemnou dostupnost tramvají a autobusového nádraží, protože AN asi potřebuje mnohem víc lidí a častěji než finanční úřady. Osobně považuji za spíše ostudu, že ty tramvajové zastávky kompetentní úředníci neumístili do… Číst vice »
Kompetentni urednici je dobry souslovi.
A i kdyby… starejte se o svý a plaťte 34 za 2 zastávky… Asi tak
To je stejný nesmysl jako stavba metra někam na vesnici jménem Libuš nebo stavba nádraží Rajská zahrada, tramvají na Dědinu, Slivenec, Pankrác, Libuš a další pahejly nesmyslně zakončené někde v polích, jen proto aby se využili dotace, které platíme ze svých daní.
A nejhloupější příspěvek na startu nového roku vyhrává..A posíláme klíčenku
Tak řekni v čem nemám pravdu
Jakou pravdu? Vždyť jste nic pravdivého ani nepravdivého nenapsal. Prostě jen pocit, že je podle vás něco nesmysl.
Prosím o ban pro DR01518
V ničem, asi vůbec nevíš kde je Libuš, proč je Rajská zahrada atd
Nedělali jsme tu amnestii kvůli tomu, abyste mohl urážet ostatní. Zvláště, když nejste schopen argumentace.
Tak já na rozdíl od kolegy znám stav dopravy na Libuši a okolí…
To ale neznamená, že budete někoho urážet slovy nejhloupější atd bez argumentů.
tím pádem se omlouvám
díky za pochopení.
A jakými argumenty podložil svá nepřípadná tvrzení Tomáš, že jej tak hájíte?
Nikde ho nehájím.
Ale Tomáš opravdu žádné argumenty nemá. Že mu něco přijde jako nesmysl, není argument, ale subjektivní pocit bez udání důvodu.
Mně se tady ten příspěvek nijak nápadně hloupý nezdá, ale pokud má nyní 38 mínusů a žádný plus, tak to je indicie docela jasná.
Dobře,kdyby jsi znal poměrně na Libuši tak budeš vědět.Bydlel sem tam x desítek let a na to metro se tam čeká jak na smilování.Sama o sobě Libuš+Písnice mají cca.10.tisic obyvatel.Dale je tam vysoké množství dojíždějících z pražských satelitů,jako je Jesenice, Břežany, Jílové atd . Jděte si nekdy stoupnout do Pisnice nebo Kunratice ráno, hotová tragedie. Linky 113,215,189 tvoří pomalu nekonečneho hada.
A tohle vse ma částečně vyřešit D. Ideální by bylo to třeba vézt po povrchu až do Jesenice ale to je asi utopie.
Už chápete…A to píšu jen o části
38 mínusů z celkového počtu 50 – 100 tisíc čtenářů v průměru denně je indicií čeho?
No, že by tento web skutečně sledovalo několik vyšších desítek tisíc lidí denně, o tom mám vážné pochybnosti, ale i kdyby: kolik z nich si vůbec přečetlo ten opravdu hodně přihlouplý a nepřípadný původní Tomášův komentář? Tipuji, že „mínus“ přidala naprostá většina z těch, jimž ten komentář vůbec stál za přečtení a dokonce i nějaké ohodnocení.
O amnestii jsem sice nevěděl, ale coby jeden z amnestovaných za ni děkuji a slibuji, že se budu krotit ve výrazivu. 🙂
A když se tam napřed postaví sídliště, tak bude vadit, že tam nikdo nenachystal tramvaj.
A kvůli zastavěnosti pozemků už ji tam ani nedovede…
Když by ji někdo vyškrtnul z územního plánu, tím by území rezerva pro tram trať opravdu zmizela. A problémy jak s obnovením linky 10 v Brně.
Teď se řeší na Barrandove minimalne v šotokruzích, že jim tam zavedli novou linku 104 na Kaskády, ale jenom tama projíždí , protože se nikdo neobtěžoval udělat vhodné místo pro zřízení zastávky.
Takto, „někdo“ je zařadil do města Prahy, tak co se divíte že se jim „zachtělo“ městské dopravy?? Z hlediska Rozpočtového určení daní jsou si všichni obyvatelé Prahy rovni…
Proč je metro a tramvaj do uvedených míst nesmysl?
jojo, tramvaj se bude rozjíždět v kopci (směr k nádraží) a lidi budou chodit do vozovky, nebo z toho zase udělaj kočkopsa.
To je dobrý argument 😀
Co je tak škodlivého na rozjíždění tramvají do kopce?
Tramvaje mají být pro lidi, a pokud lidem vyhovuje zastávka v kopci, tak proč by ji neměli mít? Nebo jsou v Liberci jen tak tupí řidiči, že tam nebudou umět zastavit a zase se rozjet (v obou směrech)?
Spotřeba energie a u línějších typů (či šetřivějších řidičů) i možnost přejít před zrychlujícím vozem se zadanou jízdou.
Ale pokud k tomu jsou dobré důvody, tak ano, tramvaj není na předvádění minimální spotřeby.
Souhlasím, argumenty proti jsou (celkem jasné) ale pokud je dostatek těch pro, tak možné to je…
Týmto pozdravuje zastávka Moravské náměstí v Brne 😀
Ono i v samotném Liberci je víc zastávek, kde tramvaj stojí ve svahu a rozjíždí se do kopce. Jen na této trati to jsou například zastávky Vápenka, Janův Důl, Kubelíkova, Malodoubská, Botanická rahrada a Riegrova.
Ale no tak, pane kolego. Stoupání k nádraží jednak začíná až za mostem přes Nisu, jednak se do něj tramvaje rozjíždějí už asi 125 let ze současné zastávky Rybníček. Nová zastávka Jánská na tom nic nezmění. 🙂
Malinko nepřehledné.. Takže někdy za rok a déle z jedné zastávky budou obousměrně dvě – Jánská a 1.máje, a obě se posunou dál od Nisy? Nebo jak to mám chápat?
Jinak zvláštní, že DPMLJ nijak nekomentoval přesun zastávky Šaldovo nám. od hotelu Liberec k Plaze.. teď je to tragédie, mraky lidí a když se tam sejde tramvaj a třeba tři čtyři busy, tak je tam opravdu veselo 😀