Liberec pořídí deset ukazetelů rychlosti, vybral firmu na software na výběr pokut
Měření rychlosti v Náchodě. Foto: Město Náchod
Radary budou na různých místech po městě, z nových slibuje radnice nevybírat pokuty.
Radary budou na různých místech po městě, z nových slibuje radnice nevybírat pokuty.
A co radary Varnsdorf ? Ví někdo jak to dopadlo ? Asi zameteno pod koberec …
Nezametlo, všichni zůčastnění v korupčním jednání této cinknuté zakázky (ICZ skrze místního vekslo-blba soutěžilo samo proti sobě) čekají na soud. Takový závan devadesátek. Po soudu ještě asi není, to by se někde objevilo. Nejlépe z toho vybruslilo pravě ICZ (zajímavost – založeno bývalým estébákem, snad jako všechny tyhle bezpečnostní a radarové firmy, a že jich je!), které se na této zakázce ve Varnsdorfu naučilo, jak postavit to soft řešení. Město Varnsdorf na radarech zaplatilo dodavateli tuším 40mil Kč za dva měsíce. Liberci by to tak ICZ mělo dodat zadarmo. Předpokládám, že Liberec má zakázku sestavenou dobře, tedy nehrozí rozpor s… Číst vice »
Ulice Dubice…
-rovný a široký přehledný úsek
-chodník za travnatým pásem (=abnormálně bezpečné řešení)
-několik průmyslových objektů a pár domků schovaných za protihlukovou stěnou
-silnice do kopce (tzn. hlídat si 50ku při předjíždění funící Tatry-i kdybyste byli na celé ulici jen vy dva)
-trasa na turistické lákadlo Ještěd (=předpoklad zvýšeného počtu neznalých turistů-místní by se to totiž rychle naučili a za pár týdnů by bylo po výdělku)
Ale konšelsvu jde samozřejmě o bezpečnost, nikoli o peníze.
A možná tomu i sami věří…
Ano, tato lokalita zavání čistě výběrem peněz. Stejně jako ve Varnsdorfu, resp. Studánce, nejvíce výdělečný radar 50m za cedulí obce na I/9, která je těsně za horizontem prudkého kopce s předjížděcím pruhem. Kdo místo nezná, což je na jedničce dost lidí, nemá šanci jet 50, což byl zjevně záměr radarošmejdů.
https://maps.app.goo.gl/Hx1qSCwqvJRTkEss7
A toto místo povolila policie, co si o nich pak má člověk myslet. Na doporučení dodavatele radarů nebylo místo při spuštění označeno cedulí pozor radar.
Umístění zařízení k měření rychlosti schvaluje pouze Policie ČR, a povinnost tato místa označovat v roce 2011 skončila.
Sice skončila, ale například na stoupání z Varů směrem na Prahu je, ve Stráži nad Ohří je. Pokud to dělám doopravdy pro bezpečnost, není důvod tam tu ceduli dobrovolně nedat. Jde přeci o to, aby se tam jezdilo 50, ne aby se vybralo 5 tisíc pokut měsíčně. A nebo o ty pokuty jde a pak se tam ta cedule logicky dát nemůže.
Přesně tak. Totéž platí pro neoznačená policejní auta.
Netvrdím, že to schvaluji, jen konstatuji skutečnost…
Je to normální ulice ve městě, jsou na ni přechody, lidé podél ní bydlí, chodí na MHD, vyjíždí z domů i průmyslových areálů, atd. To že vy nechápete, proč ve městě jezdíme padesátkou neznamená, že je správně tam jezdit rychle a že to má město tolerovat.
Byl jste někdy za hranicemi, třeba v Rakousku nebo Německu mimo dálnici? Spousta úseků v intravilánu, kde je dobrý přehled a kde by v ČR bylo rigidních 50kmh „od cedule k ceduli“ bývají osazeny značkami 70kmh nebo dokonce 80kmh. Ruší se přechody, aby i chodec použival rozum a nesmyslně nebrzdil dopravu skákáním do cesty ale počkal 5 vteřin až nepojede auto. To si myslím, že by byl případ té Dubice. atd atp. Tedy trend v Evropě je úplně jiný než utahování šroubů v ČR. Policie ČR tomu bohužel nerozumí. A jako vždy, my musíme být „papežtější než papež“. Jinak aby… Číst vice »
Například část obce Ještětice. Typický úsek, kde by v Rakousku bylo 60 nebo 70 – chodník, domy jen z jedné strany a ještě daleko. My už ale nejsme Rakousko, takže je tam 50 a úsekovka. A i to je některým málo a chtěli by všude 30…
Jde o lobbing radarošmejdů (v drtivé většině firem bývalých estébáků) schovávajících se za heslo „bezpečnost“. Radar má být někde u školy nebo tam, kde je opravdu extrémní počet nehod.
Ano, Ještětice. Kolegyně odtud dostala pozdrav do datovky. Pirátem silnic snadno a rychle za 56 km/h (po odečtení tolerance), sobota ráno. Jak již zcela správně zaznělo, v Rakousku takto řešené komunikace mají značku s šedesátkou.
Dubice je krásný vzorový adept na lokální zvýšení rychlosti na 60 či 70, bazírovat tady na 50 je prostě kravina, v civilizovaném světě by tam byla rychlost lokálně zvýšena..ono totiž ty 2/3 řidičů nebudou z valné většiny závodnici, ale prostě jedoucí lehce rychleji adekvátně dopravní situaci
V civilizovaném světě holt není prioritou výběr dodatečné daně, případně ne tak okatě.
Bože to je nesmysl. Tam žádná rychlost rozhodně být regulovaná nemá. Má to vhodné parametry na jízdu tak stovkou.