Liberec omezí kvůli konci BusLine MHD o 5 %, chybí řidiči. Shání další autobusy

Autobus společnosti BusLine MHD na konečné linky 25 na zastávce Broumovská. Foto: Jan SůraAutobus společnosti BusLine MHD na konečné linky 25 na zastávce Broumovská. Foto: Jan Sůra

Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou od soboty kompletně přebírá provoz městské hromadné dopravy v krajském městě. Firmě

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Pokud si pamatuju, tak se před pár lety tvrdilo, že je potřeba nová tramvajová linka do Rochlice, protože se kloubové autobusy do Liberce nevejdou. Jak vidno, argumenty lze používat jakékoliv.

Jindra

Asi nasazeni kloubovych asutobusu s delsimi intervaly ma byt dukazem toho,ze tramvajova trat do Rochlice neni ,ale opravdu neni ,nutna.

Jindra

NO,nejak se to v Libereci zadrhava.Tramvajova trat do Rochlice se natrvalo posunula do oblasti sci-fi a snad se uz v kampani zadne strany v dalsim volebnim obdobi toto „stale se opakujici tema“ neobjevi.Pokracovani modernizace tramvajove trati do Jablonce je jaksi mimo hru a jeji prodlouzeni do centra mesta Jablonce uz nebude liberecaky zajimat. Hlavne sehnat dalsi ojete autobusy a okoli terminalu ve Fugnerove jeste vice zahustit splodinami z autobusovych vyfuku…Presto,ze soucasne vedeni radnice v Liberci se mi jevi nejlepsi od obdobi starostovani ing.Jiriho Drdy,tak v tomto mezidobi ,hlavne diky jistemu seskupeni „Z“,se udelalo pro rozvoj tramvajove dopravy velmi malo. V… Číst vice »

Ondřej

Těch chyb zase, nedokončená věta: Díky nasazení kloubových autobusů se ale na některých spojích kapacita. Busline denně nasazoval 35 řidičů a 21 vozidel, DPMLJ 76 řidičů a 55 řidičů. Jejich technická kvalita je o stupeň výše, než u stávající chautobusy,

Ondřej

Tohle taky nechápu: Největší změny nastanou na lince č. 12, kde dojde v některé špičkové časy prodloužení intervalu z 5 na 4 minuty. Tak prodloužení intervalu nebo snížení intervalu?

Petr

Vidím pořád: „prodloužení intervalu z 5 na 4 minuty“