Liberec nezdraží MHD, z rozpočtu si připlatí i na zachování rozsahu spojů
Terminál MHD v Liberci. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Náklady na MHD stoupnou městu příští rok o 23 %.
Náklady na MHD stoupnou městu příští rok o 23 %.
To jsou výhody vnitřních dopravců, hned vedle je něco podobného u ČSAD LB. Být to externista, nedostane jen tak lehce nic, max neplnohodnotnou indexaci, která přijde třeba až za rok.. Tak ať jim to z těch našich daní vesele jezdí dál.
Za tu kvalitu vozidel by to mělo být zadarmo.
liberec má hodně peněz, však ještě nedávno svítil autobusák i za bílýho dne 😀 než je napadlo ve dne zhasnout 😀 asi demonstrace, že „na to maj“ 😉 a jiný kraje oproti tomu šetří kde to de a zdražujou jako kráva.
Na to že dluží nějaký 1,5 miliardy korun..
no pravě, asi chce před lidma vypadat jakože je všechno „echt gut“ 😀
Na stejně velké kolejové síti tramvaje v Plzni najedou o cca 150% víc vlakokilometrů než najedou tramvaje v Liberci/Jablonci.
Že by na to měl vliv počet obyvatel města, resp. počet obyvatel žijící v dosahu tramvajové sítě?
To taky. Plus fakt, že ujetý km tramvaje vychází dráž než busu. Čili to svědčí o tom, že zvolili chudobnejší MHD
To záleží na obsazenosti. Od určitého bodu vám tramvaj vyjde levněji než nutnost posílat vice autobusů
Tech vlivů je víc.
Také vliv fixních nákladů. To myslím nejen infrastrukturu a efektivitu jejího využití.
Viz to že 1 prumerny km tratě v Brně je využít 3x víc dle mistokm než v DPMLJ.
Taky je zajímavé do jaké míry busy alternuji/zalohují tramvaje/troleje/metro. viz Plzeň