Letiště v říjnu prohloubilo úbytek cestujících, meziročně je jich o 93 procent méně
Embraer E-175 společnosti KLM v Praze. Foto: Letiště Praha
Nejvíce cestujících letělo v říjnu do Tuniska. Hranice čtyř milionů pasažérů za rok začíná být letos nedostižná.
zajimavy, ze kdyz jsem tu psal ze to pro nikoho neni zadnej vejvar… tak tu bylo par expertu co mi tvrdilo, ze kdyz Qatar a emirates pridavali rotace tak jim to asi musi samozrejme vydelavat – no… nemusi, jak je videt.
Jim vydělává cargo.tim ze nelétají lidi uvezou větší váhu. Všechno zlé je k něčemu dobré
samozrejme ze vozi cargo, ale kolikrat to teda zadna slava taky neni…
Dobře ale tak o toho carga není zase tolik a pravděpodobně ani v 2021 to nebude taková sláva
KLM letadla v Najbrtu vypadají vážně skvěle. Sluší!
V kom že???
Ale nic. Kolegové železničáři rozumí.
Kdy už jim konečně dojde, že lidi nestojí o žádné registrování se, tištění si něčeho, QR kódování se a následné šťourání v nose, i když to bude za levno nebo nedej bůh zadarmo?
Doporučuji používat u článků o letišti v Praze jako součást identifikace letiště slovo Praha. Myslím, že používat pouze slovo letiště je nešikovné. Co na to ostatní diskutující?
Letiště ve vesnici u Berouna?
Ano, je to mezinárodní letiště Ruzyně u Kladna!
Sjednocená pravidla asi budou mnohem dříve, než by někdo z vás čekal. Na základě urgentního příkazu od Evropské komise dostala EASA ve spolupráci s ECDC za úkol připravit koncept ePLF (electronic Passenger Locator Form). Cílem má být automatizované předávání dat o cestujících v letecké dopravě přímo zdravotnickým autoritám cílové členské země již při nástupu cestujícího do letadla. Součástí diskuse je také otázka, jaké technologické požadavky budou vyžadovány na straně cestujícího, letecké společnosti a zdravotní autority navštíveného státu pro umožnění přepravy cestujícího. EK je ovšem nespokojena s tempem zavádění digitalizace (jako nedílné součásti nového konceptu) v některých členských státech (např. České… Číst vice »
Po přečtení mě přešla chuť letět kamkoli. Nu což, procházka lesem je taky pěkná, zatím tam po mě nikdo nic nechce a můžu tam jít i bez smartfounu 🙂
Tímhle stylem mohou očekávat akorát tak méně cestujících
„Tunisko bylo v říjnu jednou z mála zemí, kam šlo cestovat bez omezení. Z Česka tak letělo do Tuniska více lidí než do Velké Británie.“
Ze všech dostupných statistik je zcela evidentní, že toho viru se bojí zlomek lidí, čili propagovat bezpečnost letecké dopravy jsou akorát vyhozené peníze. Lidi by teď letěli i do Timbuktu, kdyby to bylo bez testů a karantén. Důležité je tlačit aspoň na evropské vlády, aby se vykašlaly na ty cestovní restrikce, protože průběh korony v celé Evropě je prakticky stejný, jen s různým zpožděním.
Naprosto s Vámi souhlasím. Investovat do záležitostí jako povinné cestování před vstupem na palubu žádné nové cestující nepřivede.
Aspoň děkujeme českému národnímu dopravci KLM, že se dá někam (všude) a spolehlivě letět.
Litat s poloprazdnym letadlem za statni prachy umi kazdy 🙂
Mate k tomu, prosim, nejaka cisla? Zajimalo by me to, jelikoz ja s nimi na zacatku listopadu letel a smerem z PRG bylo letadlo uplne plne, zpatky tak z 3/4.
Tak jako tak, moznost spolehnout se na KLM ve smyslu PRG-kamkoliv je v teto dobe k nezaplaceni.
Ono se dá letět z Prahy s KLM někam jinam než do AMS aniž bych musel do AMS?
No, mate lepsi napad, jak se dnes nekam dostat?
Můžete třeba tramvají do Braníka
Diky za tip, nicmene ja kupuji zasadne dvoulitry v plastu v Kauflandu, samozrejme pouze ve sleve.
Jak se dostat dal uz ale nevite…
Vím. Léta se více destinací. Ted jsem byl na Ibize. Stačí hledat a najdete. KLM není jediná společnost
No na Ibize jsem byl teď s Ryanairem, neb tam skoro nic jiného rozumně nelitá. S KLM mám zkušenost, že vždy téměř plno, hlavně ranní let z Prahy, tranziti do celého světa. Za týden zase vyzkouším… Porto.
S KLM mám dva lety týdně a vždy skoro plno