Letiště Praha opraví pojezdové dráhy, vylepšuje i čekárny a stání u prstu B
Letiště Václava Havla Praha. Pramen: Letiště Praha
Letiště Praha se letos pustí do kompletní modernizace a přeznačení dvou pojezdových drah B1 a B2, v prstu B u
Stále se jen renovuje, opravuje, přemistuje,občas něco zvětšuje, ale nebuduje se ….
Zrovna úpravy letiště Václava Havla mají smysl. 🙂
Neplánují také vrátit nástupní mosty k těm třem gatům, který jsou bez nich? (A1, B2 a B6)?
Také by měl zajímal nějaký aktuální nákres/přehled areálu LKPR s rozložením stání a nástupních mostů a přehled plánů na rozvoj infrastruktury v krátkodobém horizontu (mluvilo se minimálně o nové rychlé vyjížďce z RWY 24).
Něco jako tohle ? http://lis.rlp.cz/ais_data/aip/data/valid/a2-pr-pdc1.pdf
Přesně tohle, díky!
Dle odkazu na B6 nástupní gate je, tzn. Letiště Praha by mělo poskytnout aktuální nákres a dále říci že B11-B13 jsou čekárny na úrovni dráhy, které nabírají lidi ke stojankám mimo gatě.
A pojem kontaktní stání také slyším poprvé 🙂
Ono plánku na stránkách letiště už nějakou dobu raději nevěřím, realita pak vypadá na místě často jinak 🙂 Gaty B11-B13 jsou samozřejmě autobusové, ale v textu se mluví o stojánkách 9, 10 a 11, což by mělo podle plánku odpovídat gatům B1, B2 a B5 a stání 13 je gate B7. Zajímal by mě ale plánovaný finální stav na T1 co se týče gatů/stání, k tomu jsem už dlouho neslyšel žádnou přehlednou odpověď, ani neviděl žádný nákres. Celkově jsou ty veřejně komunikované plány letiště dost kusé.