Letiště Praha opraví pojezdové dráhy, vylepšuje i čekárny a stání u prstu B

Letiště Václava Havla Praha. Pramen: Letiště PrahaLetiště Václava Havla Praha. Pramen: Letiště Praha

Letiště Praha se letos pustí do kompletní modernizace a přeznačení dvou pojezdových drah B1 a B2, v prstu B u

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Stále se jen renovuje, opravuje, přemistuje,občas něco zvětšuje, ale nebuduje se ….

TPal

Zrovna úpravy letiště Václava Havla mají smysl. 🙂

Víťa

Neplánují také vrátit nástupní mosty k těm třem gatům, který jsou bez nich? (A1, B2 a B6)?

skyisblue

Také by měl zajímal nějaký aktuální nákres/přehled areálu LKPR s rozložením stání a nástupních mostů a přehled plánů na rozvoj infrastruktury v krátkodobém horizontu (mluvilo se minimálně o nové rychlé vyjížďce z RWY 24).

skyisblue

Přesně tohle, díky!

DPDP

Dle odkazu na B6 nástupní gate je, tzn. Letiště Praha by mělo poskytnout aktuální nákres a dále říci že B11-B13 jsou čekárny na úrovni dráhy, které nabírají lidi ke stojankám mimo gatě.
A pojem kontaktní stání také slyším poprvé 🙂

skyisblue

Ono plánku na stránkách letiště už nějakou dobu raději nevěřím, realita pak vypadá na místě často jinak 🙂 Gaty B11-B13 jsou samozřejmě autobusové, ale v textu se mluví o stojánkách 9, 10 a 11, což by mělo podle plánku odpovídat gatům B1, B2 a B5 a stání 13 je gate B7. Zajímal by mě ale plánovaný finální stav na T1 co se týče gatů/stání, k tomu jsem už dlouho neslyšel žádnou přehlednou odpověď, ani neviděl žádný nákres. Celkově jsou ty veřejně komunikované plány letiště dost kusé.