Letiště Praha musí kvůli výpadku tržeb zrušit velkou zakázku. Stoku začne stavět až v roce 2022
Provoz na Letišti Václava Havla. Foto: Letiště Praha
Nová stoka je potřeba pro rozmrazovací stání, soutěž je zrušena již potřetí.
Kdyby vedení letiště donedávna nevyhazovalo zbytečně stovky milionů za předražené zakázky, tak by se stoka mohla postavit a ještě by zbylo…
ještě jsem neviděl přistávat Airbus do stoky !!
Kdy jindy dělat velké infrastrukturní přestavby, když ne v době dočasného malého vytížení? To je ale asi tím, kdo letiště vlastní a jak si z něj vytahuje peníze.
To je snad první článek o dopravě potrubní. 😀
Vedení letiště se musí majiteli prezentovat kolik peněz ušetřil, a ta stoka by to úplně zkazila 🙂
Bez další ranveje to letiště stejně čeká stagnace a marginalizace. Možná by mohli ušetřit i na tom železničním napojení. Trolejbusy by stačily.
Železniční napojení platí letiště?
To je samozrejme blbost. Turistu bude dale pribyvat. Jen to nebude proste uz tak uzivatelsky privetive.
Předpovědi provozu Eurocontrol tento názor nepodporovaly, a to ani před Covidem. Jedna dráha je dost. Je třeba investovat, aby se zlepšila spokojenost zákazníků v terminálech a určitě se připojilo k letišti k centru veřejnou dopravou. Letiště Sofie (!!) je dnes v tomto ohledu lepší než Praha
A pritom by jeden rekl, ze ted by na to byla nejlepsi doba – nelita se az tak moc a proto by nebylo tolik omezeni…
Napadlo mne přesně to samé.
A navic by mohli i neco usetrit, kdyz lidi prichazeji o praci. Ceny by mohly jit dolu. Ale nekdo zas rika, ze to tak neni a trh je nasycen… tezko rict.