Letiště Košice odbavilo 161 655 dovolenkářů, na zimu přijde o spojení s Varšavou

Letiště v Košicích. Foto: Letiště KošiceLetiště v Košicích. Foto: Letiště Košice

Od začátku roku prošlo branami letiště v Košicích 446 065 cestujících.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mad_Majk

Letos využit velmi pohodlný spoj s Austrian KSC-VIE-JFK a zpět 😊 za velmi lidovou cenu €280 přes webovky United. Nezlobil bych se za podobnou akci i příští rok.
Navíc to pohodlí i v obyčejném economy v 767 je prostě s ostatními dnešními dobytčáky 777/787/350 nesrovnatelné 💁🏻‍♂️

Adam

Super článok, teším sa z neho. Ale prosím, nikdy už neberte informácie z FB stránky Lietame z Košíc. Ten chlapec čo to má na starosti sa tvári ako všetko vie ale reálne svojimi rečami vrhá zlé meno na celé letisko… Čo sa týka ZLP 2022/23, tak to bude veľká slabota, DUS možno až od LLP 2023, WAW takisto. WMI sa dúfam už nevráti, to bol omyl zo strany Ryanairu, VIE mala super počty ale za minimálne ceny. Vrátiť by sa mohla, lacná alternatíva k Austrianu. Obe linky však zostali v rezervačnom systéme Ryanairu, kde sa začína objavovať aj LLP 2023,… Číst vice »

Air Traveller

„Lietame z Košíc“ to je opravdu pripad. Ten clanek jsem necetl .. az ted, a prekvapilo.

Tvari se pomalu jako oficialni stranka letiste, ale dela to takovej nervni klučina .. co se hned vzteka, a pulku lidi, co znam (lidi, co se v letectví pohybují a narozdíl od toho chlapce poznaj rozdíl mezi letadlem a vlakem), zabanoval, kdyz mu ty blaboly zacali vyvracet.

otik

Pravdou je ze uvidime cim nas prekvapi Ryanair. Cca mesiac dozadu avizoval ze cast kapacity prelozia z Letiska Budapest do okolitych krajin. Je to kvoli neslavnej dani. Vieden sa mozno vrati , ale vieden nie je len o p2p cestujucich. Austrian ma vacsinu cestujucich ktory lietaju dalej s nou do sveta. Ci je to zapadna europa ale aj Kanada a USA. Takze Ryanair a Austrian cielia na uplne inych cestujucich na linke do Viedne. Pre Ryanair je z Kosic viacero destinacii kde by mohli lietat ci je to Holandsko, Bavorsko , Svajciarsko, Taliansko , Spanielsko . LOT nasiel vela cestujucich… Číst vice »

Adam

Keď EW lietal ešte pred letom, tak takých 70-100 PAX tam bolo, niečo pobral Austrianu a niečo bola nová klientela. Ryanair do VIE je kapitola sama o sebe, linka smerujúca na študentov v Bratislave za študentské ceny, Len škoda že keď tie ceny zvýšili tak brutálne klesol počet PAX. Ale tá linka si občas našla aj ľudí z Austrianu, hlavne takých ktorým v pondelok ráno nevyhovoval let o 5, tak leteli o 7:50. Streda večer bola zaujímavá, ale len ak človek chce ďalšie ráno letieť ďalej s Ryanairom. Ja som zvažoval prespatie na letisku a let do Talianska o 5… Číst vice »

Samo

Ryanair by tú VIE určite rád predával za vyššie ceny, len na tie nie je klientela. Aj keď linke dosť uškodili aj pomerne nezmyselné časy. Najmä tá neskoršia večerná rotácia bola úplná haluz, prichádzalo to do VIE tak že už sa nikam nedalo pokračovať, pritom na KSC to malo dosť dlhý prestoj (čo u FR inak nie je bežné – možno kvôli hodinám posádky?).

Sranda je tiež že podstatná časť klientely na KSC-VIE pokračovala busom do BA. Možno by na zváženie stálo KSC-BTS v nejakých normálnych časoch. Akurát tam už do hry vstupuje nutnosť platiť DPH.

Apex

KSC-BTS se s RYR diskutovalo dlouhá léta, vždy to ale skončilo na tom, že 738 je pro toto spojení prostě příliš velká, protože taková linka by musela být provozována denně a nejlépe ráno a večer, což by vyžadovalo nějakých 220 000 cestujících ročně. Aby nebyla linka ve ztrátě, tak by minimální cena letenky musela být někde kolem 55 € na sedačku (při 85-90% obsazenosti) v jednom směru. Je proto pochopitelně otázka, zda by se našel dostatečný počet lidí ochotných zaplatit tuto cenu, zejména za situace, kdy je plná cena lístku na vlak třetinová…a mnoho skupin má další slevy. Na druhou… Číst vice »