Letectví • Letiště Letecké společnosti žalují nizozemskou vládu za omezení provozu na Schipholu 03.03. 2023 18:30 Embraery KLM na letišti Schiphol. Foto: KLM Podle dopravců je o unáhlený krok. Zpět na článek Pravidla diskuzí na stránkách deníku Zdopravy.cz 14 Komentáře nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené Inline Feedbacks View all comments Jiří Kadlec 1 rok Tohle je problém zemí právního světa. Bohatá společnost co chce létat a zároveň myslí ekologicky Václav 1 rok Sance predevsim pro CDG a dalsi evropske huby. Vetsina lidi pres AMS pouze prestupuje jinam a je jim celkem jedno, kde prestupuji… Michal82 Reply to Václav 1 rok že by šance pro PRG? Asi ne 🙂 Adam H Reply to Michal82 1 rok Spíš Polsko. U nás maximálně tak, kdyby přišel někdo z penězi do ČSA a chtěl využít jejich členství ve SkyTeamu na maximum. Luboš Beneš Reply to Adam H 1 rok Natož ranveje MildaIV Reply to Václav 1 rok Na omezení Evropských letišť vyrostla Dubaj a Istanbul. Evropa se měni v zelenou zaostalou část světa. Pavel Reply to MildaIV 1 rok No, Dubaj a Istanbul nevyrsotly na omezení evropských letišt. Dubaj a Istanbul vyrostly zejména na skvělé poloze pro lety prakticky kamkoli do Asie a z velké části i do Afriky. MaraSourak Reply to Václav 1 rok Na AMS je tak prijemny prestup, to na CDG je spis peklo 😀 Geralt 1 rok „Žaloba se týká dřívějšího rozhodnutí vlády omezit provoz na letišti Schiphol z 500 na 460 tisíc za rok, příští rok pak na 440 tisíc.“ Omezit co? Počet letů, počet pasažérů? Tomáš Reply to Geralt 1 rok Chápu, ale snad na tohle nepotřebujete dovětek, ne? Jedno z nejrušnějších letišť a určitě tam bude jen 500k pasažérů ročně. Původní Aleš Reply to Tomáš 1 rok Tedy cca 1500 za den. Tedy 2-3 páry letů širokotrupých letadel za den. Holt někdo (Heralt) rychleji píše a rozhořčuje se, než uvažuje 🙂 Modré zábradlí Reply to Původní Aleš 1 rok Mě to učili už někdy na ZDŠ, že k číslu se z dobrých důvodů píše jednotka. Vás ne? Původní Aleš Reply to Modré zábradlí 1 rok Ano. Ale ta otázka „počet pasažérů“ byla poněkud mimo, to snad uznáte 🙂 Martin Reply to Tomáš 1 rok Ze by v každém letu seděl jen pilot? 🤦🤷♂️😂
Tohle je problém zemí právního světa. Bohatá společnost co chce létat a zároveň myslí ekologicky
Sance predevsim pro CDG a dalsi evropske huby. Vetsina lidi pres AMS pouze prestupuje jinam a je jim celkem jedno, kde prestupuji…
že by šance pro PRG? Asi ne 🙂
Spíš Polsko. U nás maximálně tak, kdyby přišel někdo z penězi do ČSA a chtěl využít jejich členství ve SkyTeamu na maximum.
Natož ranveje
Na omezení Evropských letišť vyrostla Dubaj a Istanbul. Evropa se měni v zelenou zaostalou část světa.
No, Dubaj a Istanbul nevyrsotly na omezení evropských letišt. Dubaj a Istanbul vyrostly zejména na skvělé poloze pro lety prakticky kamkoli do Asie a z velké části i do Afriky.
Na AMS je tak prijemny prestup, to na CDG je spis peklo 😀
„Žaloba se týká dřívějšího rozhodnutí vlády omezit provoz na letišti Schiphol z 500 na 460 tisíc za rok, příští rok pak na 440 tisíc.“
Omezit co? Počet letů, počet pasažérů?
Chápu, ale snad na tohle nepotřebujete dovětek, ne? Jedno z nejrušnějších letišť a určitě tam bude jen 500k pasažérů ročně.
Tedy cca 1500 za den. Tedy 2-3 páry letů širokotrupých letadel za den. Holt někdo (Heralt) rychleji píše a rozhořčuje se, než uvažuje 🙂
Mě to učili už někdy na ZDŠ, že k číslu se z dobrých důvodů píše jednotka. Vás ne?
Ano. Ale ta otázka „počet pasažérů“ byla poněkud mimo, to snad uznáte 🙂
Ze by v každém letu seděl jen pilot? 🤦🤷♂️😂