Letecké společnosti žalují nizozemskou vládu za omezení provozu na Schipholu

Embraery KLM na letišti Schiphol. Foto: KLMEmbraery KLM na letišti Schiphol. Foto: KLM

Podle dopravců je o unáhlený krok.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kadlec

Tohle je problém zemí právního světa. Bohatá společnost co chce létat a zároveň myslí ekologicky

Václav

Sance predevsim pro CDG a dalsi evropske huby. Vetsina lidi pres AMS pouze prestupuje jinam a je jim celkem jedno, kde prestupuji…

Michal82

že by šance pro PRG? Asi ne 🙂

Adam H

Spíš Polsko. U nás maximálně tak, kdyby přišel někdo z penězi do ČSA a chtěl využít jejich členství ve SkyTeamu na maximum.

Luboš Beneš

Natož ranveje

MildaIV

Na omezení Evropských letišť vyrostla Dubaj a Istanbul. Evropa se měni v zelenou zaostalou část světa.

Pavel

No, Dubaj a Istanbul nevyrsotly na omezení evropských letišt. Dubaj a Istanbul vyrostly zejména na skvělé poloze pro lety prakticky kamkoli do Asie a z velké části i do Afriky.

MaraSourak

Na AMS je tak prijemny prestup, to na CDG je spis peklo 😀

Geralt

„Žaloba se týká dřívějšího rozhodnutí vlády omezit provoz na letišti Schiphol z 500 na 460 tisíc za rok, příští rok pak na 440 tisíc.“

Omezit co? Počet letů, počet pasažérů?

Tomáš

Chápu, ale snad na tohle nepotřebujete dovětek, ne? Jedno z nejrušnějších letišť a určitě tam bude jen 500k pasažérů ročně.

Původní Aleš

Tedy cca 1500 za den. Tedy 2-3 páry letů širokotrupých letadel za den. Holt někdo (Heralt) rychleji píše a rozhořčuje se, než uvažuje 🙂

Modré zábradlí

Mě to učili už někdy na ZDŠ, že k číslu se z dobrých důvodů píše jednotka. Vás ne?

Původní Aleš

Ano. Ale ta otázka „počet pasažérů“ byla poněkud mimo, to snad uznáte 🙂

Martin

Ze by v každém letu seděl jen pilot? 🤦🤷‍♂️😂