Letecká fúze roku. Korean Air pohltí Asianu, vznikne desátý největší dopravce
A380 společnosti Korean Air. Foto: https://www.flickr.com/photos/byeangel/17102170800/
Spojením vznikne dopravce s 250 letadly, k ovládnutí dojde s podporou korejské státní banky.
To uz musi byt Kumho uplne v p…., prodej casti firmy konkurencnimu cebolu ( v tomto pripade Hanjinu) je v korejske firemni kulture neco temer nepredstavitelneho, co prichazi v uvahu opravdu az jako uplne nejkrajnejsi reseni.
I kdyz pravdou je, ze ta neskutecna rivalita az nenavist panuje hlavne mezi top ctyrkou (Samsung/Hyundai/LG/SK), Kumho a Hanjin jsou v pomeru k top 4 vlastne mrnavi (jsou nejaka osmicka a devitka v zebricku velikosti cebolu).
A netřeba zapomínat na skutečno, že celý business v Jižní Koreji řídí 6 rodin. Rodina Cho do této skupiny patří.
Původně měl kupovat Hyundai, ale nějak z toho sešlo. Asiana na tom není dlouhodobě ekonomicky dobře.
Ví někdo, jestli název Asiana bude zachován, nebo bude původní flotila, lety atd. Asiany přejmenovány na Korean Air?
Takové detaily nejsou, ale hovoří se o sjednocení značky.
Korean Air is expected to push for restructuring and mergers of its affiliates in the future, an official from the carrier told The Korea Herald.
“Ultimately, the goal would be to completely unite the two companies, so you can expect that the brand, Asiana Airlines, will not be maintained,” the official said.
No jistě, ale jsou to pořád jen velmi pravděpodobné vývody (you can expect), ne jasné finální slovo firmy, nejlépe formou prohlášení.
Souhlas
Takže nejspíš konec Asiany u Star Alliance.
Tak vzhledem k tomu, že to i nadále budou dva subjekty, tak žádná 10. největší aerolinie na světě nevznikne.
Ty mínusy to ale nezmění 😀
tak čtěte ještě jednou a pozorněji.“ With the deal, the integrated flag carrier will be one of the top 10 global airlines.“ .bloomberg, nikkei.com a další se evidentně mýlí, protože, diskuter jakub(easydrink) na zdopravy.cz to analyzuje jinak. Měl byste jim to dát vědět.
Možná jim dát vědět. Jestli tam mají mluvčí jako je Dufková, tak pak ty tiskový zprávy vypadají, jak vypadají.
To je pouze otazka casu, 100% casem rebranduji na mnohem hodnotnejsi znacku KE, zrejme asi slouci i low costove brandy Air Busan, Air Seoul a JinAir.