Leoš Novotný starší odešel z čela dozorčí rady Leo Express. Firma mu dluží dál
Stadler Flirt, foto: LEO Express
Někdejší majitel Hamé Leoš Novotný opustil dozorčí radu soukromého dopravce Leo Express. Firmu ale dál podporuje, podle jeho slov jde
Tomáš a říká vám něco ekonomika provozu? Na co by tu soupravu měl? Aby vyjela 4x do roka? Pomiňme teď Přerov. Už jen z pár čísel, které tady autor uveřejnil je zřejmé, že celková zadluženost snižuje. Myslíte že banky by mi půjčili, kdyby byl neustále ve ztrátě? O jejich byznysplán bych strach neměl, navíc vyjma příspěvků za děti a studenty, za své. Se podívejte na ČD, které jsou rády že jsou rády a to mají štědré dotace. Kdyby tady pro malé dopravce nebyl trh, tak jezdí prázdné a už to dávno zabalili. A abych odpověděl na vaši poslední otázku, už… Číst vice »
Jasně na co by ji měl. Prostě spoj zruší a nazdar . Když Vám to stačí… A to zlepšení kvality je dost diskutabilní. Tramvaje od LE, případně motoráky Arrivy, to je fakt pecka..
Tak oproti Bee, Bpee, atd. je ta tramvaj úplně jiná liga. Ano zruší a nejsou v tom sami, stačí se podívat na mimořádnosti ČD. Jen za týden 2x nedojela regionova z Berouna do Rakovníka, protože došla nafta…..
Jak jako došla nafta? 😀
Půjde o dům dál. Třeba si pro uklidněnou „uprivatizuje“ další kus CHKO Bílých Karpat. http://denikreferendum.cz/clanek/20523-obora-radejov-adrenalinovy-vylet-do-realkapitalismu http://denikreferendum.cz/clanek/19256-obora-radejov-po-zelene-do-bezpravi
Jančura je mluvka ,ale aspoň mu občas něco vyjde-ale tohle jsou tragédi. s pěti tramvajemi proti čd a rj, s pár autobusy proti flixbusu, s jednou soupravou proti DB, s pár taxíky proti aaa, uberu a dalším.
A co je na tom špatného? Malí dopravci jsou také potřeba a třeba spoje LE do Košic jezdí plné.
co je na tom špatného? že nemá náhradní soupravy, že má neudržitelný byznysplán, vždyť jen generuje dluhy. atd. a nevím, proč jsou potřeba malí dopravci – nenapadá mě jediný důvod.