Leoš Novotný starší odešel z čela dozorčí rady Leo Express. Firma mu dluží dál

Stadler Flirt, foto: LEO ExpressStadler Flirt, foto: LEO Express

Někdejší majitel Hamé Leoš Novotný opustil dozorčí radu soukromého dopravce Leo Express. Firmu ale dál podporuje, podle jeho slov jde

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukáš

Tomáš a říká vám něco ekonomika provozu? Na co by tu soupravu měl? Aby vyjela 4x do roka? Pomiňme teď Přerov. Už jen z pár čísel, které tady autor uveřejnil je zřejmé, že celková zadluženost snižuje. Myslíte že banky by mi půjčili, kdyby byl neustále ve ztrátě? O jejich byznysplán bych strach neměl, navíc vyjma příspěvků za děti a studenty, za své. Se podívejte na ČD, které jsou rády že jsou rády a to mají štědré dotace. Kdyby tady pro malé dopravce nebyl trh, tak jezdí prázdné a už to dávno zabalili. A abych odpověděl na vaši poslední otázku, už… Číst vice »

Tomas

Jasně na co by ji měl. Prostě spoj zruší a nazdar . Když Vám to stačí… A to zlepšení kvality je dost diskutabilní. Tramvaje od LE, případně motoráky Arrivy, to je fakt pecka..

Lukáš

Tak oproti Bee, Bpee, atd. je ta tramvaj úplně jiná liga. Ano zruší a nejsou v tom sami, stačí se podívat na mimořádnosti ČD. Jen za týden 2x nedojela regionova z Berouna do Rakovníka, protože došla nafta…..

Michal

Jak jako došla nafta? 😀

Chachar Budvar
tomas

Jančura je mluvka ,ale aspoň mu občas něco vyjde-ale tohle jsou tragédi. s pěti tramvajemi proti čd a rj, s pár autobusy proti flixbusu, s jednou soupravou proti DB, s pár taxíky proti aaa, uberu a dalším.

Aslanex

A co je na tom špatného? Malí dopravci jsou také potřeba a třeba spoje LE do Košic jezdí plné.

tomas

co je na tom špatného? že nemá náhradní soupravy, že má neudržitelný byznysplán, vždyť jen generuje dluhy. atd. a nevím, proč jsou potřeba malí dopravci – nenapadá mě jediný důvod.