Leo Expressu vzrostl obrat na 800 milionů, přepravil 1,8 milionu cestujících
Autobus Leo Expressu. Pramen: Leo Express
Obrat dopravní skupiny Leo Express vzrostl loni o více než 120 procent na 800 milionů korun. Firma to dnes oznámila
To asi nebudou konsolidované tržby, ne? To jen sečetli tržby vzájemně propojených firem?
Na to, že má na konci února zaplatit bance několik set mega, na firemním účtu ani vindra a nikdo mu už nechce půjčit tak si hodně věří. Hlavně že jedna akce typu „nabij si kredit do půlnoci, dáme ti polovinu navíc“ střídá druhou. Co mi to jen připomíná…
Jakým ukazatelem vykazuje doma pan Peter Koehler výplatu své manželce?
Není ženatý. Jak pravil Kaiser: „Však taky kdo by si vás vzal?“
Ty tržby jsou docela brutální.-)
ale podnikání není o tržbách, viz. cestovka za vlády Fischera , taky nakoupil nové Boeingy , pak mu to přestalo finančně vycházet …
podnikat umí každý truhlík, ale vydělávat to už chce umění ….i takovej borec z PPF Šmejc měl v Rusku či Číně dost problémy, ale včas zatáhl za brzdu a jakž takž to uřídil 😉
No jenže na začátku byly ty tržby 200m.
Jan: Na německých kolejích jsou tržby o jiných hodnotách než v ČR. Také náklady jsou jinde. A pak je to o tom, jaké má tržby v Německu ve vlacích, v ČR ve vlacích a jaké v autobusech. Bohužel kromě samotného LE asi nikdo neví, kolik pro ně jezdí autobusů, kde z prodeje jízdenek inkasují tržby, ale náklady na dopravce mohou být 70-100 % tržeb.
Jenže podstatný je EBIT a ten bude nejspíše stále záporný…
hledali nějaký zisk, který je kladný. kdyby byl záporný i ten EBITDAR, najdou nějaký EBITDARS a odečtou si i mzdy.
Ono pro tiskové zprávy je vždy potřeba ze všech dostupných čísel to, které vypadá nejlépe nebo alespoň nejméně strašně. Ale když už je potřeba najít číslo, které se obvykle vůbec nepoužívá, tak je nad slunce jasné, že celková ekonomická situace společnosti nebude úplně nejlepší.
Já jsem jeho vlaky párkrát jel a nemůžu si stěžovat, ale myslím, že je nejvyšší čas, aby se železniční „trh“ začal pomalu čistit a nejslabší kusy začaly odpadávat.
Vzhledem k provozu objednaných vlaků v pardubickém kraji a pronájmu 10 jednotek Arrivě LE vklidu přežije.Na druhé straně je pro prodej vhodná doba, získané zákázky v objednávce kraje, nějak fungující německý vlak a určitý potenciál rozvoje. Na druhé straně nejasná možnost nasazení jednotek z Číny.
Nebudete tomu věřit, ale přesně tento kreativní ukazatel s S na konci mě taky napadl. 🙂