Leo Express vyjede vlakem do Polska poprvé 20. července

Jednotka Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Leo ExpressJednotka Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Leo Express

Společnost Leo Express už má jasno, kdy poprvé vyšle svůj vlak na pravidelnou jízdu s cestujícími do polského Krakova. Stane

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
To

Leo se měl vybodnout na Krakow a zkusit něco jako Wroclaw – ta je za humny, krásné město, spojení ubohé… Cizinci jsou dobrodruzi, tak jim asi příjezd ve 23h do neznáma vadit nebude. Spíš se obávám toho, že když se něco porouchá po cestě, nemáte šanci dojet do cíle, budete trávit noc ve vlaku, kde pomalu není ani wc… nebo dopravce zruší spoj neb náhrady, to není nic moc

Garry

Firma která není schopná dodržovat svůj pravidelný jízdní řád již teď a odříká vlaky bez náhrady ,chce jezdit do Polska?Se dvěma hajzlíky na vlaku?Pokud nehodlají jezdit za tři kila,tak se neuživí.Polák je drž grešle a takový prachy nepustí!Za chlast!To jo!Ale za jizdenku?haha!Bude to jak na pokladně ČD.Bilet do Těšina!pak busmo.

crazytrain

Prijezd do Krakowa v 23.19, o 40 min. delsi cesta nez s prestupem na bus v Bohumine. Pro me nepouzitelne, ale treba si vydelaji aspon na provoz.

Riki

Poláci ovšem s infrasktrukturou docela pohnuli a stále na tom ve velkém makají. Takže ten poměr s dezolátními tratěmi se pomalu, ale jistě mění a za poslední roky se hodně změnil.

Johnny Gomez

Můžu potvrdit – ty na tom maják jak fretky. Minimálně na hlavních koridorech ve Slezsku – to jste nevěřili kolik do toho nabrali penez a jaký tam maj dopravni terminály- a to nejen na železnici. Osobně jsem valil doslova oci jak vypadá terminál v Krakowě, Lodži, nebo neuvěřitelně vymazlene opravené nádraží ve Wroclavi s kavarnickami a různým obcerobčerstvením velmi citlivé zasažené do te historicke megabudovy ve stylu našeho zámku Hluboka – ale min. 4x větší.. Nemluvě o vymazlenych dálnicích raketove postavených komplet za minulých 15 let do všech částí Polská. A o investicích do letist radsi ani nemluvě- Katowice, Krakow,… Číst vice »

kade

Malé upřesnění, prvním českým železničním dopravcem, který získal bezpečnostní certifikát pro provoz vlaků v Polsku a mohl tam tak začít jezdit na vlastní licenci, byl LokoTrain, dalším EP Cargo (a oba to již využili), Leo Express je až třetí. Ovšem tedy první v osobní dopravě.

Addams

„… vidíme zde velký později,“ – ???

Pavloš

…asi bylo myšleno potenciál. 🙂

No ještě aby nebyla železnice v Polsku minimálně používána, když většina infrastruktury je v dezolátním stavu a vlaků na nich minimum, které se často jen plouží.., i jízdní řád LE vlaku je toho dokladem, že po Polsku nepojede příliš rychle..

Jakub

Mají i dobré tratě, ovšem proti celé síti je to málo. U nás nadáváme na každou přeplněnou rozpadající se vedlejší trať, ale pravda je, že ty tratě jsou pořád alespoň použitelné.