Leo Express ruší téměř tři desítky spojů, z firmy odešel šéf pro Polsko a Ukrajinu

Jednotka Stadler Flirt. Foto: Leo ExpressJednotka Stadler Flirt. Foto: Leo Express

Společnost Leo Express měla od pondělí zařadit do provozu pátou jednotku Stadler Flirt, namísto toho i nadále ale jezdí pouze

55 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
petr.r

přečtite si uřední desku z 1.10 o změně trakční soustavy na AC 25kV nedakonice-říkovice, končí tady. Prašule co dal RJ aby opustil zlínsko jsou v čudu.

petr.r

proč jede s vysunutým stupněm pod 1 dveřama?

X 1

Péťo, dnes ne. Opravdu ne.

petr.r

Já se zajímám o techniku, ty zase o bulvár. Já v montérkách, ty v kravatě. Nic na tom špatnýho nevidím.

X 1

Nejsem v kravatě. Ale ani v monterkách. V práci mám holt civil.

Apollo 17

No to musí jet s ignorováním zavření dveří.Tak by nejela ani 810.

petr.r

bez zavření dveří to by neodbrzdil, kdyby tam někde v cestě byl pohnutý panel a trefil by to ve 160 to by byl pro rám masakr.

X 1

Dobře Péťo.
Dnes už ale opravdu naposledy.

Fotografie byla pořízena ještě před oficiálním zahájením provozu.
V rámci schvalování a různých zkoušek, projezdil Flirt spoustu míst v naší překrásné zemi. Mimo jiné i Krasíkovské tunely a Tatenice taky.
Péťo, ten vlak nejede s nezajištěným vstupem.
Ten vlak stojí.
Ano. Díváš se na zbrusu novou stojící soupravu.

A teď už je moooc pozdě. Takže zoubky, vyčůrat a alou spinkat.
Ať se ti zdá něco pěkného. Třeba o mašinkách.

My z tebe toho Schotousche uděláme, ale bude to boj.
😉

petr.r

ta fotka je opravené soupravy, kdyby stál, tak nesvítí všema světlama a fíra se nedívá do dálky. A hlavně se nezastavuje v tunelu, ale dojede na začátek nástupiště. Ten fíra udělal prohřešek a ty si jeho právník?

Vojta

Dle rozsvícencýh světel na zastávce soudím, že světelné podmínky nebyly ideální a v plné rychlosti by byla fotka jistě rozmazaná. Fotograf z těch dveřích vystoupil

petr.r

jaký vlastníš auta?

Jiří Šrámek

Bílý.

petr.r

já taky a druhý mám černý.

X 1

Jsem sice krvežíznivej parazit ale jeho právník nejsem.
A auta vlastním, osobní. Nákladní ne.

poiuz

Tomu se říká “vystoupení za jízdy”.

petr.r

jestli to není ta opravená, škoda, že to nemá digitální podpis.

Pibik

Název článku je jako bulvár, senzace a ta nikde. To co si lze přečíst na stránce leo už několik týdnů, chápu, že je okurková sezona, není co psát zajímavého, ale toto, co to jako je? Tato bulvární vata..

korči

Já tuhle hysterii nějak nechápu.
Kdyby to trošku šlo, tak jim jezdí všechny soupravy. Technický nebo provozní problémy nechoděj po horách. Tak se jim to halt trochu zpozdí.

A o tom, že je ta firma vedená dobře, svědčí především to, že doteď dejchá v tak nepřátelským prostředí. Velký voči nemusí bejt na škodu. Moc jim fandím.

Karel Sined

Otázka, jestli lze fandit někomu, kdo viditelně zneužívá systém dotovaného jízdného…

X 1

Kája
Tož to dělají snad všeci, ne?

petr.r

jak to zneužívá, rozvedte to.

venkov4ever

Byl to rozchod ve zlém. Můj rozchod s výrobky firmy Hamé byl také ve zlém. Sníst „Matěje“ a mít dva dny podrážděný tračník, to už dokáže vyvolat zlou krev.

Bery

I kdyby to byl rozchod ve zlem, tak pro media budou stejne obe strany rikat opak. Problemovy rozchod se ven neventiluje.

petr.r

za jak dlouho jste měl po snězení podrážděný tračník? Nejste náhodou alergik na soju a mléko?

Petr

Co také čekat od firmy kterou vede jeden čecho-německý šílenec a parta dětí

Petr

Sebevědomí mu nechybělo.

železničář v důchodu

„Leo Express od včerejšího dne na dotazy, co je skutečným důvodem zrušení spojů a trvající absence páté jednotky, neodpověděl.“
Není tím „skutečným důvodem“ náhodou nedávné střetnutí jedné jednotky s bagrem pracujícím (neopatrně) na modernizaci (nebo jak to tam nazývají) traťového úseku Dětmarovice – Karviná, při němž bagr poškodil (minimálně) bok soupravy?
Autor by jistě svůj článek o té nehodě na tomto webu snadno našel – mně se to hledat nechce …

Karel IV

A proto v pátek píšou na SŽDC, že v pondělí vyjedou?

Jen jestli opravci soupravy například nepřistály na účtě včas peníze a proto ji nepředal…

mirekk

V roce 2012 vyšel článek o LE a pod ním pan Hamé ml. odpovídá na dotazy čtenářů. Po šesti letech je to humorné čtení:
https://byznys.ihned.cz/c1-54618810-v-18-letech-se-stal-manazerem-ted-majitel-leo-expressu-dobyva-zeleznici

Milan

Úředníci Pardubického kraje, probuďte se! Vážně chcete, aby tato garážovka provozovala dopravu na tratích 024 a 025?

Vít Jůza

A nejsou tyto tratě zrovna vhodné pro garážovku???

Bery

Ne. I tam lide musi denne jedzit do prace a do skoly…

X 1

No tak se tam zajeď podívat.
To co tam jezdí včil, je hodno muzea nebo garážovky! Nebo spíš kovošrotu.
Starej Regiosprinter nebo první generace vlaků Alstom Lint nebo Stadler Gtw, by tam působily jako zjevení z budoucnosti.
Neříkám, že to má přebrat Leoš. Ale kdokoliv, kdo nabídne odpovídající cenu a kvalitní vlaky (klidně i staré).
Ovšem je taky potřeba mít především vyřešenou jednotnou jízdenku. Bez toho je to na draka.

Btw. Ještě nedávno se o Metransu taky říkalo, že je garážovka. 😉

Bery

Jo, ale jezdi…
Pristup dopravce ve stylu „Od pondělí 8. října ale firma slibuje zrušení pouze jednoho až dvou spojů denně“ je mozny na koridoru, kde jezdi vice dopravcu, takze vypadek prevezme konkurence… Ale je zcela neprijatelny tam, kde by mel jezdit jediny dopravce.

X 1

Bery
Tož to už by bylo v závazku. A tudíž pod smlouvou a tedy i z toho plynoucích sankcí.
Je totiž dost velký rozdíl jezdit konerční spoje a spoje v závazko.
Pokud by to dopravce bezvládal, tož by logicky ve smlouvě mělo bet aj vypovězení.
A nastoupil by ten druhe v pořadí.

Jiří Šrámek

Jasně. A ten druhý v pořadí bude po celou dobu držet v záloze několik souprav proto, že se může stát, že vítěz to nezvládne a dojde na druhého? Neblázněte.

Bery

Nejen soupravy, ale i lidi…

železničář v důchodu

A k čemu komu budou i sebevětší uplatněné sankce, když cestujícímu nic nepojede?

X 1

Dobře, tož by bela nová soutěž.

Bery

A do te doby, nez se udela nova soutez a nez zacne jezdit nekdo jiny, tak budou lidi jezdit jak ?

Pavel

Autem.

Bery

Autem ? A kolik zaku do 15 let ma auto, nebo alespon ridicak ?

noerf

železničář v důchodu: A zajímá někoho, jak se přepravují lidé, když CD stávkuje. Pokud se kouknu na Regiojet, Arrivu či GWTR, tak bude poměr zrušených spojů k počtu vypravovanych spojů podobný jako u ČD. LE je od ostatních dopravců z tohoto pohledu mimo.

X 1

Železničář v duchodku.
Nezamyslice – Prostějov – Olomouc
Jen za září, byl vlak odřeknut bez náhrady 4x. Spoji kterými jsem chtěl jet já.
O dalším zrušeném vím od švagrové.
S jistotou mohu říct, že jich bylo víc.
Nikoho nezajímalo, jak se lidi, děcka dostanou dál.
Jednou to byl sebevrah. Zbytek byly technická závada na vlaku.
Když se Olomouckymu depu podaří odjezdit celej den, tož he to dūvod k oslavě. A mohu Vám říci, že těch dnů příliš není.

Bery

Pokud bude mit financni problemy, tak mu sankce akorat zlomi vaz. A hlavne, zadna sankce ty lidi neodveze…

X 1

Bery Kdo ty lidi odveze? . A včil už na vážno. Pokud kraj s nějakym dopravcem uzavírá smlouvu a má všech pět pohromadě, tož musí dopravce prokázat svou tzv. Připravenost. Nebo chcete-li, musí dopravce objednavateli PROKÁZAT, že to zvládne. To znamená, že ve smlouvě je například klauzule, že dotyčný privátní dopravce má smlouvu o výpomoci nebo o zajištění náhradní dopravy či personálu s jiným dopravcem. Např. Abellio má takovou smlouvu s DB. Samozřejmě že to není zadax. A v případě plnění se privat EVU pěkně prohne, resp. jeho pojišťovna. Pokud bych na všechny dopravce hleděl tak pesimisticky jako vy, tož… Číst vice »

Bery

A jak vime, ze se v krajich zachovaji odpovedne ? Budou chtit prokazat, ze to dopravce zvladne, nebo jen sahnou po nejlevnejsi nabidce ? Doted to nemuseli nijak vazne resit…

X 1

Bery
Ne ! Nedělám si iluze, že by na krajích nebo v hlavním pupku světa seděli odborníci na dopravu.
Ale doufám, že ikdyž jsou to jen korytáři, tak jejich mdlý rozum a pud sebezáchovy, jim zavelí aby se podívali jak se to dělá jinde. Okopčit smlouvu např. mezi Nordrhein Wesfalen a spol. Keolis snad dokáží.
Protože pokud tak neučiní, tak při prvním průseru to jde na jejich hlavu a politická kariéra, rozuměj korýtko je v hajz…u.

železničář v důchodu

Než začnete „tárat hlupoty“, zajeďte se tam raději nejdříve někdy podívat – a výlet za poznáním můžete třeba i spojit s návštěvou prvního letošního podzimního letohradského „mašinkového promítání“ = viz:
http://www.lzkclub.estranky.cz/clanky/akce-2018/povidani-o-masinkach-zacina.html
+ tam avizovaná příloha převzatá odjinud:
http://www.info.letohrad.eu/akce/514433.jpg

mirekk

Hlavně že se Leoš loni chvástal, že převezme v Německu Locomore a letos u nás nabídl převzetí tratí 024 a 025 a přímé vlaky z Pardubic do Vratislavi.
Přitom nedokáže ukočírovat ani ty své 4 motoráčky

To

loni ještě chtěl převzít všechny expresy Praha – Mnichov a jednou snad státu nabízel, že převezme většinu spojů po ČR… LE opravdu není pro ostatní konkurence, ale spíš projekt k smíchu

Náčelník

Vždyť Locomore převzal.

X 1

No tož jezdí Načálniku.
Ale z jakejma vykopávkama.
Nejmladší je vlakoška/stewardka, pak Loko Taurus, potom fíra a po dlouho nic jsou historické vagóny.
Zatímco v Čr se Leo prezentuje jako prémiový dopravce, tak jako Leo/Locomore/Flixtrain je to spíš sociální program.

JK

Tak jedna vec sú veľké oči, to ľudia z LE vždy mali.
Na druhej strane snáď nikto vážne nečaká, že to chcel odjazdiť s pár jednotkami, ktoré si nakúpil za vlastné. ČD tiež vlaky nekupujú de facto z vlastného, ale skoro na všetkých linkách kasírujú verejné rozpočty.

Přemek

No, začít byznys na Ukrajině, to chtělo velkou dávku osobní hlouposti…