Leo Express ruší kvůli slabé poptávce až polovinu komerčních spojů
Jednotka Stadler Flirt společnosti Leo Express v Praze - Libni. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Dopravce kvůli slabé poptávce proškrtal v jízdním řádu v některé dny přes polovinu spojů.
Už se toho ruší nějak víc, právě mi napsali, že zrušili LE1251 v sobotu 10. 10. Jediný spoj, který se dá v sobotu z Prahy do Ostravy koupit je nyní LE1257 s odjezdem v e 14:08 a to je mi k ničemu, když jsem se měl vracet v 16.
No, všichni skrčenci, co zůstali, zjevně byznys nezachrání. Leasingové smlouvy nebývá tak snadné měnit za pochodu.
to je jednoduché, do jejich economy se pohodlně dospělý člověk nevleze a ostatní třídy jim naceňoval někdo na tripu. leo u mě kvůli nekonkurenceschopným cenám vypadl už před časem a líto mi ho není.
Jooo to si nesmíš kupovat lístek až cestou z toho tripu. Strašně složité pochopit, že mají dynamicke ceny. Takže 14+ dnů jedeš v Businessu tak za 1/4 ceny co u RJ. Kde je jinak jednička pěkně předražená i 3 měsíce dopředu.
Zrušit úplně.
Hledat dlouhodobě kompromisy v těch omezeních kvůli kovidu bude dost těžké. Není nám lidem co závidět.
Tak nehledejme komromisy, ale gruntovní změnu, současnost je ukázkou, jak to vypadá, když chybí zdrojová stabilita a skřípot finančního systému je třeba přehlušit úpěním koronavirových obětí.
A kam vlastně zalezli ti, kdo tady (a možná i jinde) tak halasně prosazovali, aby veškerá dálková doprava byla provozována výhradně „na komerční riziko dopravců“ a rozhodně nebyla nijak „dotovaná“ (= připlácená) z veřejných rozpočtů, že se neozývají? Že by čekali někde na peróně (kde není WiFi ani jiné připojení na Internet), až jim jejich jedině správný „vlak vedený na komerční riziko“ konečně přijede?
Ty jsi dement, opravdu. Jako sorry s covidem asi nikdo nepocital a takovou hlasku muze napsat opravdu jen ubozak. Co jsi dokazal v zivote ty co?
Když panu pozorovateli napíšete, co jste dokázal vy, možná vám to také napíše a bez urážek.
Nepočítat s koronavirem ještě neznamená se rychle neadaptovat. Koronavirus není Gorbačov, který „přišel a zase odešel“, imunita zdravotní i ekonomická je základem pro adaptabilitu na jakékoli „rány boží“.
To je fakt. Leo by se mohl třeba vrhnout na prodej výživových doplňků.
Ty už prodává 😀 Kolagenovy drink na měsíc za 699kc…. Za co jinak utrácet kredit, když se nedá proplatit:-D
Možná by šmejd mohl i znova otevřít tu oboru pro veřejnost. Mohl by si tam dát kasičku na dobrovolné vstupné, aby mu to podpořilo vlaky. Možná uvažuju primitivně, ale kvůli tomu, že do té obory zakázal pro „plebs“ vstup, mu od začátku nic než krach nepřeju. A zdá se, že karma funguje.
Mirek Zv. – bohužel karma nefunguje , protoze senior dostane skoro všechno zpět na úkor menších akcionářů – valná hromada, která ma hájit oprávněné zájmy akcionářů je poskladana, tak aby senior vyvedl vše podstatné na Leo mobility – a zbytek nechají padnout… Celý scénář je již přesně daný. Takže ve zkratce Novotný opravdu brečet nebude.. ten nakonec možná zůstane ještě v plusu.
Lide presedaji z vlaku do aut kvuli rouskam.
A nejen z vlaků – i z MHD …
20 minut v metru vydrzi s rouskou i muj syn, kterej ji miluje jak pes kosik, ale tri a pul hodiny v ni zvladnou jen ti nejuvedomelejsi z nas.
Souhlas – ale když někomu stojí dvě auta před barákem ve stylu amerického venkova, tak na žádný autobus (třeba PID) s povinnou rouškou asi nepůjde – a tím autem nepojede ani na žádné parkoviště „P+R“, aby pokračoval třeba rychlíkem.
To vydrží každý pokud to není zastydlý rebel proti systému. Doktoři, sestry, a další pracovníci kteří to musí nosit po celou směnu to vydrží, tak proč ne já. Rouška fakt není ten hlavní důvod, spíš zástupný lidí kteří mají fobii z „mastné tyče“.
nevím co to je za blbost. běžně mám roušku i 4 hodiny vkuse, celkem za den v součtu klidně i polovinu času a netuším o jakém omezení nebo uvědomění je řeč.
To jenom Baron Aleš Prášil tudle tvrdil že vyprodávaji 12 vozové soupravy.
A ještě v Praze se předělává nástupiště 1B aby se tam vešel sirius
A co?
Dávám to tu jako info
Cely cestovni ruch tezce krvaci. Obrovske mnozstvi firem resi existencni problemy, s tim souvisi dalsi existence jejich zamestnancu.
Obavam se, ze nasledky opatreni budou vyrazne horsi, nez sam virus.
Drzme vsem palce, at preziji
V našem sociálním státě by vyhození zaměstnanci a ukončení živnostníci přežili určitě, ale hlavně by mohli začít dělat něco užitečnějšího a skutečně potřebného, mnoho firem stále pociťuje nedostatek pracovníků.
A co je to, prosím „něco užitečnějšího a skutečně potřebného“ – třeba utírat vám zadnici?
Já to zvládnu sám, ale ve všech špitálech jsou sanitáři velmi nedostatkovým zbožím…
Takze by treba ridici, nebo kuchari sli delat sanitare??? Hele mozna to spravi mokry hadr na celo a bude vam fajn
ano, jestli nechce sedět na podpoře doma, radši bych šel klidně dělat toho sanitáře, než čekat, že se o mě postará stát
Kdysi mě velmi zaujal volební slogan sociální demokracie. Zněl: Jistoty a prosperita. Přišlo mi úsměvné, že někdo může věřit tomu, že tyto dvě protichůdné strategie lze skloubit v jedno. Uteklo pár let a žije to už celý stát, půlka světa…
Co to má společného s Paštikou?
A co s lančmítem?
Jste zapoměl na druhou půlku toho sloganu: Jistoty a prosperita pro ty co jsou u koryta 🙂
To tam ale tehdy neinzerovali – to bylo jen „mezi řádky“, a kdo mezi nimi neuměl číst …