Leo Express navýšil počet vlaků do Polska, zavede i návazné autobusy

Jednotka Stadler Flirt dopravce Leo Express v Praze. Pramen: LEJednotka Stadler Flirt dopravce Leo Express v Praze. Pramen: LE

Nově vyjíždí vlaky LE z Prahy do Krakova kromě pátku a neděle také ve čtvrtek, zpět se vracejí v pátek, sobotu a pondělí.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Eda

Pro mě je to pořád jasné – časy výhodné hlavně pro poláky 🙁 když pojedu na Eurovíkend do PL, tak přikodrcat se v deset večer, platit hotel, a zpět vypadnout bez snídaně v pět, abych se harcoval 6-7h do Česka?? To je fakt nechtěný hardcore!

Matty

Drahé. Když si porovnám ceny LE a ČD, tak mě čd stojí levněji o 100Kč, a to mi přijde i ČD drahé. Nevím, jaké ceny mají ostatní.

Jarda

Toto je uplně offtopic a vím, že tím riskuji trvalou blokaci – ale i přesto to považuji za důležité!!! Před 2-3 týdny jsem v jednom z komentářů upozorňoval na to že dolar je mrtvý – a že bude klesat , jelikož země BRICS a Irán a Saudská Arábie přestaly používat dolar jako platidlo v obchodování s ropou a plynem a namísto toho začaly používat svoje měny, především čínský Yuan – všichni zde diskutující se mi smály!!! Nikdo netušil, že to bude mít tak rychlý dopad – ŽE PRÁVĚ DNES JSOU USA 2 TÝDNY PŘED BANKROTEM!!! – viz jedna z mnoha… Číst vice »

Jan Sůra

Výjimečně vám sem ten blábol schválím a ozvěte se ty dva týdny po bankrotu USA.

El Barto

„diskutující se mi smály“ – jojo, další samozvaný ekonom a znalec všeho, který ve skutečnosti ani nezná vlastní mateřský jazyk.
Pro příště: Chce to víc vykřičníků a CAPS LOCKu, na to už se třeba někdo chytne.

VTT

Věta „diskutující se mi smály“ je správně. Sice nevím, proč se mu smály jen ženy nebo neživotné věci (případně k tomu i něco rodu středního), ale mužům, chlapcům, psům atd. to směšné nepřipadalo, nicméně chyba to není.

El Barto

V tom případě by zde nebylo psáno „všichni zde diskutující se mi smály“, ale „všechny zde diskutující se mi smály“. V každém případě už teď dávám panu Jardovi a jeho výkřiku více pozornosti, než by měl dostat.

Tonik

Takoví jako vy patří s prominutím do blázince anebo si diskutujte na vašich fantasmagorie webech a netahejte to sem prosím.

Y.K.

Vy jste měl v bance dolary? Tomu se mi nechce věřit. 😀
A kam pojedte až USA za ty dva týdny teda jak tvrdíte krachnou? Do Íránu nebo do Číny, nebo si tady koupíte housky za Yuany? 😀

Jan

Těch skoro 7 hodin z Prahy do Krakova je prostě šílenost…

Kernteriér

Coby Jihomoravan to nedokážu posoudit. Jak je to v poměru k IGK, zvláště v situaci, kdy by polské dálnice měly být bez poplatku?

Ondra

Já to jel a žádná šílenost to nebyla. Sedačky pohodlné a servis na palubě dobrý. Uteklo to rychle.

Radim

V LE pohodlné sedačky? 😀

Tonik

Letadlem i s cestou na letiště a z letiště a odbavením nejdéle za 3,5- 4 hod.

Vašek

Z tramvaje do autobusu.

Kernteriér

Taková dálková IDSka.🙂

Gajda

A přesto tím jezdí lidi. Já osobně to považuju za docela dobrý řešení, proč mít schody, proč mít přechody, když s tím stejně víc jak 160 nemůžu. A když sedím na sedačce, nějak nevnímám, že by to měla být tramvaj. Když se podívám na kreace, co dokáží modří poslat na Ostravu, zlatá tramvaj. A mimochodem, nějak neznám nic co by porazilo „tramvajovou“ Premium třídu – jak pohodlím, tak službama – to je trošku ostuda pro ostatní pravý vlaky

Jméno.m

Z čeho? Grow The fuck up.

VTT

Nechápu tu averzi vůči těm Stadlerům. Vždyť je to normální dálková jednotka, která ničím nezaostává ani za Pendolinem, která těch 160 udělá taky. A jestli tam jsou nahusto sedadla, tak to není nic katastrofálníhho, kdyby u LE chtěli, tak to za pár dní předělají.
Podle mě tohle je cesta, kterou by se měly vydat i ČD. Těm secondhandovým vozům od ÖBB taky jednou skončí životnost a na nějaké rychlíky, což je obdoba německých RE, je taková jednotka vynikající.

Vladki

A intrrpantery nejsou tramvaje? A taky to jezdi jako rychlík…

Lukáš Chytil

Interpanter je proti Flirtu vrzající poschoďová prolézačka.

Tomáš

Takže je to tak, že vlak LE ukončí svou jízdu v Bohumíně (nebo kdekoliv blízko hranice s Polskem) a do Krakova se pokračuje autobusem? Trochu mě to v článku mátlo.

Juraj

Porozumění textu přestali vyučovat na základních školách?

“Od 1. června budou vlakové spoje doplněny o návazné autobusy, které budou jezdit ve všech zbylých dnech v obou směrech na trase Ostrava – Katovice – Krakov.“

Kernteriér

Rozumné řešení. Autobus 4x týdně ve slabších dnech vyjde výrazně levněji než vlak, kdo se potřebuje dostat do Krakova, má spojení zajištěno. Výkonově to vyjde na
pohodovou šichtu pro jednoho řidiče na celý týden.

Karel

Ostrava – Krakow tam a zpět, na týden jízdy. Když si vzpomenu na stav polských silnic, tak je ten týden tak akorát.

Kernteriér

Jako aby se člověk moc nerozmlsal? Zvláště na dálnicích, ke kterým si ty naše nemůžou ani čuchnout?