Leo Express navýší počty spojů mezi Prahou a Krakovem na čtyři týdně
Jednotka Stadler Flirt společnosti Leo Express. Foto: Leo Express
Společnost Leo Express se rozhodla přidat další spoje mezi Prahou a Krakovem. Po celotýdením provozu o prázdninách linka jezdí o
Mně tenhle marketing přijde fakt úplně směšnej. Čtyřikrát týdně, no považte! :-))
Dokud tam nebude pravidelná dvouhodina, tak to nestojí za větší zprávy…
Cílová skupina jsou hlavně Poláci jezdící do Prahy za prací nebo jako turisté. Jiné časy LE nabídnou nemůže, protože se jedná jen o využití jednotky, která by jinak stála přes noc v Bohumíně. A takovým lidem 4 dny v týdnu stačí.
No jasně, to je taky zcela v pořádku. Ale vrcholem trapnosti je pokoušet se to marketingově prodávat coby bůhvíjaké zlepšení.
Praivdelná dvouhodina? Například Praha – Zlín?
Je jen škoda, že jízdní řád je koncipovaný čistě na Polskou/Ukrajinskou klientelu, co do ČR dojíždí pracovat.
Škoda pro nás.
Přesně tak, musíme číst jaké báječné novinky a výhody nám ty spoje přinesou, ale pokud bychom si tím chtěli udělat víkend v PL, tak se tam dotrmácíme na noc (za kterou nemálo zaplatíme), užijem si v lepším případě den, zase přespíme a ráno extrémně brzy šup do vlaku, a co v 10 dopoledne v Česku (když by to byl víkend v PL)? 🙁
Děkujeme moc pěkně, ale nechte si to pro gastarbeitery, a ty spoje tak i nazvěte..
Přímé komfortní spojení mezi Prahou a Krakovem, to mluví o lince Ryanairu? 😀 O 7 hodinách v tramvaji s 21 zastávkami určitě ne.
Nesmíte to brát jen jako spojení prvního a posledního města. Lidi z nácestných zastávek spojení určitě ocení, nejde jen o Pražáky, kteří mají X dalších možností, jak a s kým se do Krakowa, případně do měst před Krakowem, dostat.
Já vím, mě ale právě pobavila ta formulace o přímém komfortním spojení Prahy a Krakova. Mohl říct třeba řady českých měst a Krakova, a hned by to dávalo větší smysl.
A který z přívlastků rozporujete? Přímé – to souhlasí. Komfortní – ve třídě Business a Premium víceméně též souhlasí. Kromě toho, nepíše se tam o „spojení Prahy a Krakova“, nýbrž „mezi Prahou a Krakovem“, jsou tedy brány v potaz i nácestné zastávky.
Ale nojo, ať si každý vybere podle vkusu. Pro mě je vlak Leo Expressu komfortní někam po Pardubice (Businessem nebo Premium jsem teda nejel a jak teď koukám, do Krakova bych za ně dal 3-4 tisíce, to snad ani nemůže být myšlené vážně). Komfortní je jakž takž to, co provozují České dráhy, kde si aspoň během té štreky můžu dát normální jídlo a 1. třída tam nestojí tolik co letenka od LOTu.
Do Krakova Premium tridu lze nalezt taky pod 1000,- z Prahy, funguje to stejne jak u aerolinek.
Během štreky svíčkovou na stojáka =)
Je pravda, že LE nemá řízek a svíčkovou, ale pokud už pojedete v Premium, máte opravdu tichý oddíl, jídlo z premium menu zdarma (nemusím doplácet 200 jako u ČD) a v menu je i normální teplé jídlo, máte deku a polštářek a hlavně krásné polohovatelné sedadla, kde se můžete i prospat.
Před kritikou tramvaje doporučuji vyzkoušet =)
Opakovavate nepravdive informace. LE nebyl a neni „jediný dopravce v soukromé osobní železniční přepravě“ v Polsku.
Uz se vi, kolik bude stat cena jizdenky v casti trasy a jak se zajisti, ze bude volne misto, pokud to ma jezdit v zavazkove doprave? Dnes trasa Praha-Pardubice, tarifne 104km, vyjimecne za 219Kc, ale vetsinou 369 nebo 469 Kc. A to je opravdu dost. Pokud to bude v zavazku, tak lituji cestujici,kteri se bud vlakem nedostanou, ze uz je ten den vyprodano nebo zaplati az takovouto cenu,pokud pojedou nasledujicimi volnymi spoji. Existuji nejake cenove regulace v zeleznicni doprave vubec??
tak u vlaků v závazku snad bývá pravidlem, že v nich není povinná rezervace, takže k vyprodání dojít nemůže
Vyprodání ne. Ulička dvěma řadama nastat může.
Máte někdo informaci v jakém stavu je testování jednotky z Číny? A kdy mají dorazit zbylé dvě?
Jezdí:-)
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-jednotky/ostelv/ostelv002.html
Mě tedy vyloženě iritují ta polepená okna. Koupím si jízdenku a celou cestu budu koukat zevnitř na krajinu přes nějakou přiblblou postavičku, nebo zcela nezbytný nápis LEO. Děkuji nechci!
=) mě iritují více ty betonové stěny všude kolem trati =)
No tak ono je to jedno k druhému.
Po celodenním provozu o prázdninách linka jezdí o víkendech, od 24. října dojde ale k navýšení počtu spojů na čtyři týdně každým směrem.
Předpokládám, že mělo být po celotýdenním. A v titulku mělo být 4 páry spojů.