Leo Express nabírá strojvedoucí do Německa s odměnou až 60 tisíc korun čistého

Jednotka Stadler Flirt společnosti Leo Express. Foto: Leo ExpressJednotka Stadler Flirt společnosti Leo Express. Foto: Leo Express

Leo Express nabírá strojvedoucí v Německu s platem až 60 tisíc korun čistého. Kromě proškolení k získání nutných dokumentů pro

48 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
LEO

Ja hlavne nechapu, proc ceska spolecnost zamerena na CR a vychodni Evropu plati zamestnance lepe, kdyz jezdi v Nemecku…

Eskimo Joe

To nevíte, že Čech pracující v Německu má automaticky vyšší produktivitu práce? Obvykle k tomu stačí jen přejet hranice.

Bob

No ono se tam ve vlaku také platí vyšší jízdné, takže se na tu vyšší mzdu snadněji vydělá.

Eskimo Joe

A na vyšší mzdu pumpaře se podle vás vydělává jak? 4x dražším benzínem?

za humny je vlak

Takže asi takhle. Z ekonomického pohledu jde o zcela pochopitelný krok, kdy LeoExpress shání levnou pracovní sílu pro realizaci svých obchodních cílů u západního souseda. Z kdysi vznešené myšlenky pozvednout kulturu cestování v ČR nabídkou Švýcarské kvality za české ceny se vyklubala snaha vytřískat kapitál stůj co stůj i za cenu sociálního dumpingu. Současná nabídka platových podmínek možným uchazečům o zaměstnání na území SRN spíše odpovídá mým představám o adekvátní odměně pro českého strojvůdce. Ubytování zdarma, které v náborovém inzerátu zmiňuje, jistě nebude nějaký apartmán, kde bude mít každý svoje soukromí, nýbrž pokud možno levný pronájem nějakého velkometrážního bytu, kde… Číst vice »

Anonymni Petr

„Z kdysi vznešené myšlenky pozvednout kulturu cestování v ČR nabídkou Švýcarské kvality za české ceny se vyklubala snaha vytřískat kapitál stůj co stůj i za cenu sociálního dumpingu.“ … Pro mě se myšlení LE nezměnilo, vždycky přemýšlel co nejvíc a někdy i přehnaně „ekonomicky“ … viz maximalizace počtu sedaček v jeho vlacích (nízké rozteče, nízký počet dveří, nízký počet WC). K tomu si přidám čínské jednotky, progresivní jízdné.
Tak manželka si povyrazí s Lojzou a manžel si najde nějakou Hildu 🙂

Miroslav Jonáš

Zdravím, pro upřesnění tato nabídka je směřována na české strojvedoucí, kteří mají zájem pracovat v Německu. Zajišťujeme a hradíme proškolení k získání nutných dokumentů pro osobní dopravu v Německu. Daný turnus bude možné odjet během 18 dnů a poté trávit čas v ČR. Dále kandidátům budeme platit ubytování a dopravu. S pozdravem Míra

za humny je vlak

A jakou podobu má nabízené ubytování? Proč vlastně nenabídnete adekvátní mzdu rodilému mluvčímu, u kterého je záruka bezproblémové komunikace v mateřském jazyce. Tato otázka je ovšem směřována i na české zaměstnavatele na českém pracovním trhu.

Miroslav Jonáš

Zdravím,
V Německu máme služební byty, které využívají naši zaměstnanci. Pro výkon dané pozice bude kandidát muset projit stejnou zkouškou jako rodilý mluvčí. Díky za reakci
Míra

za humny je vlak

Pokud je to inzerce, mohla být publikována v němčině. Jako síto pro potenciální uchazeče.

Asdf

Pěkný inzerát.

Sacrebleu

Pokud Leo nabírá strojvedoucí v Německu, jaký je důvod, doučit se němčinu? Němci neumí německy? Nebude těch šedesát tisíc málo?

Apollo17

Také jsem si říkal,jaký to bude pro německé strojvedoucí benefit,když budou mít zdarma kursy němčiny….
Až v článku se dozvíme,že lákají české strojvedoucí,aby jezdili v Německu a nabízí jim tam ubytování,cestu na ubytovnu a Májku k snědku zdarma,aby jim z těch 60 tisíc něco zbylo,až přijedou jednou za měsíc domů. 🙂

za humny je vlak

ovšem pro některé Němce by se patřilo zavést kurzy hochdeutsch.

Miroslav Jonáš

Dobrý den, tato nabídka je směřována na české strojvedoucí, kteří mají zájem pracovat v Německu. Nabízíme kompletní zaškolení pro německou infrastrukturu. Dále náklady za ubytování a dopravu bude platit zaměstnavatel. S pozdravem Míroslav Jonáš

Jarda V.

Nějak jsem z článku nepochopil zda Leo express shání Němce na ježdění u nás nebo naopak našince na ježdění v Německu, v obou případech je ale plat cca 2150 euro utopie. RJ i Arriva nahání strojvedoucí na lokální tratě za zhruba 1600 takže pochybuju že ten kdo ovládá němčinu na A2 a ještě k tomu umí „řídit mašinu“ se nechá ukecat. Jen pro srovnání, minimální mzda je nějakych 1550 v hrubém, odhadují nějakých 1150-1200 v čistém a na to Německy mluvit skoro nemusíte. „Bafen zii, komen zii, snel stačí“

železničář v důchodu

„Nějak jsem z článku nepochopil zda Leo express shání Němce na ježdění u nás nebo naopak našince na ježdění v Německu“ Přesně tenhle zmatek vyvolává už samotný nesmyslný titulek“ také jsem nejdřív nechápal, co to „paštikáře“ napadlo, chtít lákat „nedostatkové“ německé strojvedoucí do ČR za ubohých 60 tisíc Kč (byť „čistého“) na výkony do ČR, a kde vůbec najde finance na jejich i tak nevalné zaplacení – ale od redakce se jistě dovíme, že ona za to nemůže, protože tak to dodal „zadavatel reklamy“, a oni mu přece „nesmějí ani naznačit“, že je to hned na začátku úplně matoucí nesmysl,… Číst vice »

Jan Sůra

Titulek je v pořádku. Že mu nerozumí všeznalý senior, který není stejně cílovou skupinou této reklamy, není myslím problémem zadavatele ani redakce.

babilon

Titulek není v pořádku. LE hledá ty strojvedoucí v Česku, nikoliv v Německu. Hledá je „pro jízdy v Německu“, „do Německa“, apod., ale rozhodně ne v Německu.

železničář v důchodu

Vida – čekal jsem, jak dlouho tady moje reakce na Váš nesouhlas se Sůrovou nepatřičnou invektivou vydrží, a nemýlil jsem se: bylo to sice jen pár minut, ale na pravdivosti jejího obsahu ani to její smazání stejně nemůže nic změnit.

Jan Sůra

Ano, máte pravdu, nechal jsem se příliš unést příspěvkem anonymního seniora, který má vždy pravdu. Omlouvám se.

železničář v důchodu

Nikdy jsem netvrdil, že mám vždy pravdu, ale děkuji, že mi to sám přiznáváte, byť si to ani nadále myslet nebudu.

Původni Pražák

Opravdu byste napsal „zdopravy nabírá v kanceláři uklízečku“?

Jan Tichavský

Tohle je o špatném ovládání jazyka, nikoliv o špatném porozumění. Stějne i já jsem po přetení nadpisu marně bádal proč Leo shání strojvůdce v Německu a chce jim platit kurzy Němčiny. Ve skutečnosti Leo nabírá strojvůdce v ČR pro jízdy v Německu nebo ještě lépe řečeno pro zajištění provozu jeho německých linek.

Ostatně na tomto serveru to není poprvé co si hrajete s jazykem za hranou běžného chápání, v paměti mám třeba vymyšlený slang „parovky“.

Brumla

Asi jsme všichni nějací divní, taky jsem pochopil, že Leo … nabírá strojvedoucí v Německu na výkony v České republice, a to ještě nejsem v důchodu…

Přemek

Tohle se Paštikáři finančně tvrdě nevyplatí, zatínání sekery a blížící se krize mu splátky nepřinese. Každý se chvá jako přes kopírák a neví, co se ve finančním světě děje.

Jiří Kocurek

Tak nás poučte. Argument, že to vědí všichni a všude se to dá najít neberu.

Dave

Tak nevím, ale mít papíry na Německo, jezdím pro jiného dopravce za 90 – 110 tis.

za humny je vlak

Za týdenní normu tolik nedostaneš ani v D, ani v A, pokud myslíš netto.

jirka

hele neni to na Německo málo?

Eskimo Joe

V Bádensku-Württembersku už lákají do kurzů i azylanty, nabízej jim za to tuším kolem 2000 EUR. No LEO Express minimálně opět pobavil.

Bivoj

Jenže to jsou vysoce kvalifikovaní odborníci, doktoři, inženýři, jaderní fyzici.A navíc umějí zpaměti korán. Kdo z našich tohle umí?

jirka

hele neni to na neměco málo?

Robert

Reklama LEO vydávána za článek…….

Jan Sůra

Je to reklama, je to označené jako komerční PR článek. Naprosto běžný reklamní formát všech médií.

MirK

To sice ano, ale v horní liště máte tento článek v nabídce „běžných“ materiálů. Kdybych věděl, že je to reklama PŘEDEM, tak článek ani nekliknu 😉

Tronda

Ale ono tam skutečně je „komerční sdělení“, jak tady nad článkem, tak na hlavní stránce nad nadpisem článku…

MirK

Myslím lištu vpravo nahoře pod ikonami FB, Twitteru atd… Tam je jen název článku.

Stano

Proboha to výšplecht hned takto po ránu…

noerf

Stano: Jedná se o komerční sdělení.

Stano

No dobre, a to jako nemuzu napsat co jsem napsal..? kdyz ke to komercni?

Pavel

Ale to je tam napsané, celkem viditelně.

Stano

No šak v pořádku, vím o tom od začátku. A co má být???

Eskimo Joe

„Leo Express v Německu, kde jezdí na trase Berlín – Stuttgart, razantně roste.“
No nepovídej, inzerente, aby spíše nerostl FlixTrain. A co ty Taurusy od Dispoloku, ty už Ti nevoněj, že slibuješ Vectrona?

Aktivní železničář

1. Taurusy mají dnes nalítáno 3,5 milionu km a část z nich nemá ETCS.
2. Vectron je univerzálnější. Kdo ví, jestli ten nábor fírů nesouvisí s Praha-Berlín. LE má v návrhu GVD sloty.
3. Praha-Berlín s rychlíkem a denní šichty může být příjemnější než noční šichty Děčín-Hamburk s kontejnery.

Eskimo Joe

1. Jaká hrůza.
2. Mezi Berlínem a Stuttgartem je univerzálnější v čem? Ve velikosti bočnice na reklamu FlixTrainu? Ke druhé polovině otázky – to ví každý, kdo se podívá na stránky LE, kde se v několika jazycích jasně píše, že se jedná o posílení trasy Berlin – Stuttgart.
3. Život na ubytovně v Berlíně taky asi nebude to pravé žůžo, zvlášť ne za slibovaných „až šede“.

Aktivní železničář

Univerzálnější, protože ETCS je Berlín-Ebensfelde, až se začne jezdit Mnichov a 3kV, až se začne jezdit Praha.
Navíc Taurus není k dispozici, kdežto Vectronů jsou mraky.
Nevím, na jaký ubytovací standart mezi šichtami jsi zvyklý ty, ale mě zaměstnavatel posílá spát do tříhvězdičkových hotelů, ne na ubytovny. A co si kdo vyjedná to má. S nĕmeckými papíry nejsi na stejné úrovni jako fíra z lokálky někde v Letohradu.

Eskimo Joe

Bože to jsou zase hlody. Víte alespoň zdánlivě, kudy vede trasa FlixTrainu na Stuttgart a kudy vede VRT na Ebensfeld? Kde mimochodem FlixTrain !!! v nejbližší době jezdit nebude, protože, jak kdesi řekl Švamlajn, aby je tam DB Netz vůbec pustilo, museli by nasazovat ideálně přímo jednotky ICE? Asi Vám také uteklo, že nejnovější trasu jezdí pro FlixTrain BTE, nikoliv LE, o důvod víc zařadit nějaký Berlin – Ebensfeld či jakýkoliv podobný provoz na VRT v režii LEO Expressu jako naprostou fabulaci. Tak přesně ty Taurusy, které nejsou k dispozici, LE v Německu úspěšně a dlouhodobě na vlacích FlixTrainu nasazuje.… Číst vice »