Leo Express lepí děravou kasu nabídkou na adopci sedaček ve vlaku
Ukázka adoptované sedačky ve vlaku Leo Express. Foto: Leo Express
Podle dopravce má adopce sedaček pomoci překonat aktuální krizi.
Podle dopravce má adopce sedaček pomoci překonat aktuální krizi.
Byly časy, kdy se poukazu na dočasnou adopci sedadla říkalo jízdenka. Ale chápu je nová doba Bonda bude hrát černoška.
Ale houby, možnosti zaplatit si nápis na sedačku se říkalo „reklama.“
Jak to dopadlo s těmi jízdami u firy za 5000kc?
Tvl kolik energie jim za to stojí – balzámovat tuto mrtvolu
Moc se mi nelíbí nadpis článku. Myslím si, že teď lepí kasu úplně každý. Můj názor🤷♂️🤷♂️
To víme všichni přeci. Zde je informace jakým způsobem to dělá LEO. Nemyslím si, že by byl nadpis nikterak útočný.
Pan redaktor může být jakkoliv kyselý z existence Leo Express, ale jedno se nezapře. Jeho existence mu garantuje vysokou míru proklikovosti a zobrazení reklam, jinak si ten pop-up reklamní banner nedokážu vysvětlit 🙂
To vyskakovací hnusné okno je jednou z největších prasáren, kterou už používají jen weby velmi pochybných kvalit. Asi web zdopravy.cz ztrácí soudnost.
To vyskakovací okno si implementoval Google sám. Ale už by se zobrazovat nemělo.
Děkuji za reakci.
A nechtěl by někdo adoptovat Leo expres? Vlaky už adoptovala banka.
Ale kdo adoptuje mluvčího a vedení?…
Můžou jít dělat náhončí do papínkovi nelegální obory Radějov, kde dlouhodobě porušují zákony a chovají se jako VIP šmejdi…
Zoufalé Leo dělá zoufalé věci…
Vloni touto dobou stala jizdenka z Prahy do Ostravy i 1000 kc plus stedre dotace za jizdne a duchodce a ted bude Leo express vymyslet, kde vzit na provoz. K tomu jeste asi dodat kolik bude starlt jizdenka nyni?
Asi tak nějak 😀
To je lapani po dechu před posledním ponorem….. Ahoj Leo
Spi tvrdě…
Leo mi před pár týdny dvakrát zrušil zakoupené sobotní spoje bez náhrady, takže u něj si už nekoupím nic.
Jednu židli, malou dřevěnou…ani to ne?
:-))
Mně zrušil LE spoj jen jednou a nabídl další den ráno, takže kompenzace proběhla. Jezdím s Leo trasu Praha-Přerov, protože tam Regiojet nezastavuje/al a ČD byly pro mně vždycky dražší, obvykle výrazně. Jízdenky u LE běžně kupuji okolo 200,- za jednu jízdu, ale když si vyberu termín mimo hlavní časy, tj. mimo pá, ne, po, tak často seženu lístek i za 99,-. Nejlevnější jsem měl za 79,- To byla super cena. Dřív tam jezdila i Arriva za fix 220,-, ale už tam nejezdí.
Mistr
To je taková blbost. Určitě to je zase nějaký podvod který by měli prošetřit jestli náhodou leoexpres nevozí zase cestující pod nákladově. Leoexpres by spravně měl přiznat, že je v háji a že ty dluhy co si nadrobil nikdy nezplatí a měl by to prodat. Je fakt že on jako jediný z těch dopravců měl tu tendenci jezdit s novýma vozidlama a nepoužíval žádné levné vyřazené vozidla jako jiní.
proto jsem mu zpočátku fandil…
Když jsem zjistil co je papínek zač, rozhodl jsm se tyto zoufalce nepodporovat. Viz obora Radějov…
To já zase dneska slyšel v rádiu zoufalou reklamu pražských taxikářů z AAA taxi, že prý budou vozit snad cokoliv, ať jim zavolá kdokoliv s nějakým rozvozem na jejich dispečink, jenom aby bylo aspoň na složenky. Njn, tak si říkám, jestli už je líp, jak říká náš vůdce, nebo jestli jsme se líp už měli.
Liftago už umí dlouho převážet zboží. 😀
Tak to si dám odvézt kocoura k veterináři do Králova Dvora…
Adopci mašin nebo jednotek bych asi bral, ale adopce sedaček je fakt k smíchu 😀
Loni před vánoci to bylo svezení se strojvůdcem, nyní sedačky – originální dopravce dělá originální věci. Lepení si tam zase přidal do titulku místní plátek, aby měl víc kliků a lepil výpadek reklam, skoro každý to v téhle době nějak lepí, nevím proč by LE neměl být výjimkou..
Btw. Zkoušel někdo to svezení se strojvůdcem?
Viděl jsem tam spoustu lidiček, ale asi neplatících.
Stejně ta blbost neodpovídá zákonu
Tak to už je vrchol zoufalosti. Nechápu proč se neustále snaží prodlužovat tuto klinickou smrt….
Co kdybych si tam nechal napsat: Nejlepší jsou České dráhy 😉
To by bylo podle mluvčího v pohodě:
„….V době, kdy musejí nejen všichni lidé, ale také všichni dopravci držet pospolu, se nebráníme ani tomu, aby si sedačku koupila jakákoliv firma, byť by byla třeba konkurencí na železnici,“ dodal Sedlařík….“
Zrovna mě to napadlo: kdyby byl ten úřad ČD co k čemu, taky štítky skoupí a nechá tam vylepit „České dráhy, váš národní dopravce“ :o)))
„ČD, Váš národní dopravce je lepší než tato černá tramvaj“
Pozor na klamavou reklamu =) =) =)
Já bych tam napsal Arriva nejlepší dopravce.
Zvláštní.
Propad frekvence, Žabáky nejezdily Libeň -Roztoky. DB – Arriva teď valí v plné polní,
Co je za tím???
To by byla ale lež
Já bych si u nich za tu sumu předplatil viditelný nápis z venčí, „na krátké vzdálenosti dražší než individuální doprava“.
A k tomu malinkými písmenky:
„Pro potřeby této inzerce se jako krátká vzdálenost rozumí i 350 km z Ostravy do Prahy.“
Tak určitě „podpořím“ tyhle „chudáčky“, kteří žalují národního dopravce o miliardu, ať už konečně skončí a vrátí se zase k produkci kečupů.
A protože národní zlobil , tak jde o to , překlepat než to cirkus pošle .
Kterého národního dopravce žalují? LE je také národní dopravce, přece nežaluje sám sebe.
Mmch. až jinému národnímu dopravci přijde pokuty od EK, tak taky bude nabízet sedačky k adopci, jen si tak říkám, jak se to bude v praxi dělat na lavici v B nebo šukafonu…
Přijde mi, že ta miliarda od ČD je jediná naděje která ještě drží tuto firmu při životě.
Mno, tahle tvrzena pohledávka je aktivum, co by mohli případně prodat…
Jen nevím, zda by to dostali soukromoprávní či veřejnépravni cestou…protože na poplatek za soukromoprávní žalobu nemají.
Tak nevím. Včera se tu psalo, že rozhodně není v hotovostní nouzi a dnes najednou lepí díry. Co je tedy pravda ?
Když něco vypadá jako kachna, chodí jako kachna a kvaka jako kachna, je to kachna.
Na to je snad už i soudní rozsudek.
Takže…má prázdný trezor.
Zbytek je PR. Kdo by si koupil lístky dopředu, když není jisté, zda pojede. Navíc jich má jistě už spoustu prodaných ale neprojetych. Takové letadlo…
Zoufalé činy zoufalého dopravce, kterou vede zoufalý majitel. A to se tady někteří radovali z toho, že získal německou licenci a chce jezdit na německých regionálních tratích.
Mám s manželkou sedačku v brněnské šalině, peníze byly věnované na historický označník. Stálo nás to asi 1000 Kč, už nevím, ale chápu, že paštikářovi teče do bot a je nenažraný.
Ve školce jsem míval na skříňce nějaké kreslené zvířátko, myslím kohouta, ale že bych po něčem takovém toužil v dospělosti a ještě na sedačce ve vlaku…. A dokonce bych za takovou ptákovinu měl platit 5K, to už je poněkud crazy …..
Dříve než bych já těch 5000 projezdil, tak ta firma zkrachuje…
dokoncw 5000 + 30% navrch…
Přesně, u té firmy jsem jel asi dvakrát. Cena asi 600kc.
Vzhledem k tomu ze jizdenka z prahy do ostravy asi 800 a to bezne tak by to takovy problem nebyl
S adopcí sedačky je to jak s adopcí dítěte. Musíte se o ni pořádně starat, každý den (a nejlépe po každé jízdě) koupat a pucovat, aby byla čistá, jinak vám bude patřičnými úřady odebrána! 😀
Ale pořád lepší (viz text) než chodit krmit tygra nebo šakaly.
A co teprve, když to krmení zapomenete koupit…
Protože buď vás sežere ta zvěř, nebo věčně hladový úřední šiml
Mně se ten nápad líbí. Pokud by měl zájem adoptovat mojí novou koženou sedačku co mám v obýváku, je to možné. Jedná se cca o 140 tis. a plaketa se jménem dárce je na mé náklady.
SkyEurope na kolejích. Naštěstí se z Ostravy dostává líp než z Barcelony.
Až to naseká nesplatitelné dluhy, tak to zavře….Typická ukázka mimionářského synka, co si ve 22 letech začal hrát na superbusinessmana a tatovi za pár let rozfrcal stamiliony….Leošovi v jeho slavné šalině a firmě nepatří už ani kávovar.
Což je bohužel smutná pravda. Sice za to může jen z části, ale i tak priserny výsledek.
Ze nové jednotky budou ekonomický provar se čekat dalo…a to rozhodnutí na pouze stejnosmerne provedení, to už je vrchol diletantismu.
Jakkoliv CD tuto pitomost taky zvládli provést, ne že ne…
Aspoň to zkusil, co jste dokázal Vy?
Rozfrcat miliony dokáže zkusmo každý, když je má. Leoš je měl a jsou fuč…tak to zkusil….ted´je všechno bank a Leoš se asi tuze diví. Prostě tata dal, synáček vesele utratil…
Nápad dobrej, ale nemůžou po mě chtít, abych adoptoval sedačku, na který se nedá pohodlně sedět… Tak málo místa pro nohy jako LE v tý obyčejný třídě nemaj už ani autobusy.
Kromě sezení u stolečku, kde jsou dvě sedadla naproti sobě, má LE velice slušný prostor pro nohy. Ve druhé třídě jsem větší prostor na českých kolejích viděl jen v „tichém oddílu“ toho motoráku od Arrivy, který jezdil do Trenčína.
Já to zkusil jednou a zpáteční lístek už jsem radši nechal propadnout a koupil si, ještě cestou tam, cestu zpátky Regiojetem. Je celkem možný, že to bylo to místo u stolku, je to řadu let zpátky, ale bylo to tak strašný, že jsem poslední třetinu cesty radši seděl na podlaze u dveří, protože na místě to vydržet nešlo. A upřímně, jestli máte pravdu, tak takto brutální rozdíly mezi jednotlivými místy ve stejné třídě, na které cestujícího dopředu neupozorněj, jsou taky průšvih. Jestli to tak maj, tak měli všechny místa u stolků označit jako dětský a dávat na ně slevu.
Po takovém jedinečném zážitku , kdy jsi seděl na zemi a nevíš zda u stolku nebo jsi měl kolena zaražená o předchozí sedačku…. Práší se ti od huby až není vidět display . U mě to evokuje – jsem s ČD , nikdy jsem tím nejel , ale kopnu si. Hlavně ať to LEO ustojí , třeba najde blázna co si adoptuje celou firmu .
To byl tak strašnej zážitek, že jsem tenhle detail asi radši vytěsnil. Jo, pravděpodobně to bylo u stolku, ale nejsem si zrovna tímhle jistej a nebudu se tvářit, že jo, jen aby mi někdo neznámý věřil na internetu.
Leoš už asi fakt mele z posledního. A nebýt státních slev, tak už by zkrachoval dávno.
Ještě by Leo Express mohl rozjet crowdfunding např. na Startovači či jiné platformě. 😉
To by nebylo originální, to už měl Locomore, adopci sedačky ještě nikdo neměl… Akorát je škoda, že v tom není nějaké předkupní právo v insolvenci. Jako křeslo do garáže by to bylo vhodné…
Krachu bych se nebál, Leoš starší se má čeho zbavovat, aby to platil, stačí jen aby chtěl. Celkový dluhy za vláčky jsou pořád o dost menší jak jeho majetek. A jelikož jim svitla naděje na odškodnění od národního, padnout to určitě nenechá.
Gajda: otázka, kdy se k tomu odškodnění dojde, kolik to bude a zda vůbec.
Jinak řečeno ČD ztratily dominantní postavení dle pana Jančura někdy v roce 2016, takže období 2017 – 2019 se do toho zřejmě počítat nebude. A pak je zde ještě problém, že LE nastoupil na trasu Praha – Ostrava po Regiojetu, to znamená, že už cenovou politiku musel uzpůsobit mimo cen dominantniho dopravce (ČD) i dalšímu konkurentovi.
Já jsem LE nikdy moc nemusel, při cestě do OV jsem preferoval ostatní 2 dopravce. Ale, že bych měl mít radost, až zkrachují, to nebudu. Každého takového dopravce je škoda.
Jsem pro rovnou konkurenci (ve všech oborech) všema deseti, ovšem tohoto soukromníka mi fakt líto nebude.
Od začátku tahá finanční výsledky jak králíky z klobouku a protizákonně zatajuje čísla;
jakákoliv příležitost něco ojebat, hned se toho chytá (státní slevy + cashback, žaloby, ….)
A to, že se tatíček (bez kterého by mimochodem tyto synovy hračky v měřítku 1:1 vůbec nebyly) v Radějově chová jak feudální pán a sere veřejnost celého kraje, vztah zákazníků k této sranda firmě fakt fajnově vylepšuje.
„… protizákonně zatajuje čísla“
v tom případě byste měl podat trestní oznámení.
Dopravce, který svou profesi nezvládá, nebude nikdy škoda.
To myslíte ČD?
Marketingově obalený prodej reklamních ploch 😉 hodně dopravců má ve vozidlech reklamy, v busech RJ jsem zažil reklamu na jejich tabletu.
Jestli si manageri LE myslí, že to pomůže. Aktuálně se do LEa nechystam investovat, ale třeba to ještě vybere.
Mají ty kredity nějakou platnost ? Vyprší po nějaké době ?
Do švestek, ale musíte včas stihnout udělat PrintScreen, aby jste si je mohl pověsit vedle diplomu že školy v přírodě.
A pak to ukazovat dětem a vnoučatům…
Tři roky. Ale dá se to obejít zakoupením jízdenky a jejím stornem.
Jsou v koncích, i když se to pokouší zoufale zakrýt. Snad to neohrozí provoz vlaků kolem Letohradu a Lichkova.
Není to jiná společnost, Leo tenders nebo tak? 😀 Zkrachuje matka, dceřinka poběží dál jenom pod jiným názvem.
Něco jako BusMat a BusMat Plus? 😀
Pro neznalé: to byl autobusový dopravce v okolí Loun, který se před 10 lety dostal do insolvence. Provozoval dálkovou linku Žatec – Praha a některé regionální linky objednávané Ústeckým krajem. Jeho autobusy měly spoustu různých závad, na které se zaměřovala policie a vyřazovala tyto autobusy z provozu. O propadlých TK nemluvě.
To skoro zní, jako by to provozoval jistý „dochtor“ Hofmann, co nadělal opravdu grosse dluhy a položil ČSAD Praha-Klíčov s.p. v 90.letech. Slušné epizody popsány zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/JUDr._Jan_Hofmann_%C4%8C._S._A._D._Kl%C3%AD%C4%8Dov
Bojím se, že se jedná o spojenou nádobu. Takže s vaničkou Express se vylije i dítě Tenders … Arrívo, zachraň to … :-)))
Ano a zásadně. To jsem zvědav, s čím po úmrtí Lva vyrukuje tamní pan hejtman. Velmi se holedbal že transparentně „vysoutěžil“ přece toho nejlepšího dopravce …
Nechápu, proč je podobná akce omezená na 2 dny. I kdyby (čistě hypoteticky 🙂 ) nějaká firma chtěla investovat do podobné reklamy, tak to za 2 dny neprojedná.
Vážně? Jestli reklamu zadám nebo ne se rozmyslím do dvou hodin.
Vidím akorát účetní čachry (teď koupím „kredity“ napíšu to jako výdaj na reklamu, za nějakou dobu pošlu zaměstnance na služebku a z reklamy se stalo proplacení služebky) – ale jestli a jak tohle napsat snad účetní taky nebude řešit moc dlouho.
Tonoucí se stébla chytá!
Presne. Podľa mňa je to blbosť ako voda v koši. Ale dobre, ak si myslí, že mu to pomôže, tak prosím.
Proboha ať už to ten trapák zabalí a nedělá si ostudu.
Tak to je hodně zoufalé..
Můžu si taky adoptovat nějakou sedačku třeba v 810? Tam je slušná šance, že ta moje jmenovka bude jezdit věčně 🙂
Raději bych si tedy u nich adoptoval záchodovou mísu…
Prosím kolik stojí exkrement strojvůdce?
Já chtěl adoptovat jen tu mísu nebi celou kadibudku, nic víc.
Mě je také mísa milejší, než cokoliv od Borcadu 😁
Žejo, ta by se dala ještě upotřebit pro děti…
To je vážně až ubohá snaha.
Tak jako… je to zvláštní, nevím, kdo by toužil po adopci sedačky. Na druhou stranu, jestli s nima někdo jezdí často, tak má vlastně za předběžnou platbu za jízdné 30% bonus, což není zas tak hrozné.
Sám pochybuji o úspěchu akce, ale tak proč to nezkusit. Ubohé by mi to přišlo, kdyby za to byla jen ta cedulka, když jsou za to kredity s bonusem, proč ne. Pro dopravce je těžká doba, chápu, že hledají různé způsoby jak získat hotovost.
adopci sedaček už udělal brněnský DP ve voze jež propaguje oslavy 150let mhd v Brně
Když nejsou prachy, není co řešit. 😀
A správná snaha by byla co – dojit státní rozpočet?
Regulérně se poslat do konkurzu, co jiného?
Tak snad se tím budou řídit i další ztrátové a krachující firmy na železnici, jako třeba ČD.
Ale klidně.
Jste úchyl.
Ale, ale, pravda bolí?
Nebolí.Ať je článek o čemkoliv Vy vždycky skončíte u ČD.Vy máte asi velký psychický problém.