Leo Express jako první začal prodávat jízdenky na nový jízdní řád

Jednotka Stadler Flirt společnosti Leo Express v Praze - Libni. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czJednotka Stadler Flirt společnosti Leo Express v Praze - Libni. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Dopravce chce umožnit včasný nákup na vánoční špičku. Nechává 8 párů spojů mezi Prahou a Ostravou a 2 páry do Starého Města u Uherského Hradiště.

31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
NNN

Na některé spoje plánuje nasadit siriuse, kdo ví jak to bude…

Karek

Prodává lístky tři měsíce dopředu, ale aby prodal pár volných míst ve vlaku pár min před odjezdem to zřejmě nepotřebuje. Otrokovice Praha za 675,- vážně? Jasně že o polovinu levnější ČD vyhrály.

Zdenek

No jestli LE pojede zase někdy z Přerova do OL tzv.odklonem via Nezamyslice Prostějov hodinu, jak se mi nedávno povedlo potěš Panbuh

rozinka

A jiní dopravci to jeli jak dlouho?

Jiří Kocurek

Jak kdyby tohle mohl majitel firmy ovlivnit.

Bmo

Nový JŘ je ještě trochu daleko, ne? A bude na těch jednotkách napsáno RENFE?

Roman Svačina

Mimo mísu. Ale co Wroclaw? Nemáte někdo nějaké info?

Ondřej

Kdž RENFE kopupilu půlku LE, týká se to i té části, co jezdí v závazku? LE Tenders?

SaulGoodman

Stoprocentním majitelem LE Tenders je LE Global, v níž má tu polovinu RENFE, takže v podstatě ano.

Axel

Myslíte, že probíhá proces převodu polovičního podílu na RENFE? Nebo už je hotovo, tj. fifty, fifty?

Protože např. k čemu by RENFE kupovalo „Leo Express GmbH“, která je od loňska v insolvenci? Viz navrhovaný prodej do firmy Leo Mobility s.r.o. https://www.leoexpress.com/assets/c8286d4d-bff3-4363-913b-3483d8372a70/232e5674-957c-46f6-aea5-bed4907ddaf7/LEG_Pozva%CC%81nka%20na%20VH_13.10.2021.pdf

Anonymní alkoholik

Možná proto, že s Leo Express GmbH (ex. Locomore) je spojena licence pro provozování osobní železniční dopravy v Německu.

Axel

To nevím… v každém případě Vaše vysvětlení by příliš nedávalo smysl, pokud RENFE kupuje 50% na obou firmách: LEO Express Global a.s. a LEO Mobility s.r.o. …. S ohledem na plánovaný podzimní převod dceřinných firem (viz níže) to spíše to vypadá, že nebudou stejné vlastnické poměry v LEO E.Global a v LEO Mobility Tj. je otázkou co přesně RENFE kupuje… Vysvětlím: a) Leo Express Global a.s. je asi vlastníkem: – slovenské firmy a – firmy která tuším provozuje lokálky na ÚsteckoOrlicku… tipuji, že této firmě patří nejen lokálkové vlaky pod značkou LEO ale taky Alstom Lint které provozuje Arriva ve… Číst vice »

Jan Hájek

No nevím, já už mám jízdenku ČD na skoro celý GVD 2022/23 dlouho (In-100).

Daniel Jablonecký

To asi sotva. Ten začne platit až skoro za 15 měsíců.

Červená koženka

Aplikace se dá koupit na 3 roky. Takže, proč by to nebylo možné?

Daniel Jablonecký

No tohle!? 😂

***** Petr

S místenkou na konkrétní spoj . Tak to jsi machr , já ani nevěděl , že In karta tuto funkci v sobě skrývá .
To je stejné jako by sis nabil kreditovou jízdenku a hlásil že jedeš 🙂

Miroslav Zikmund

Na většinu vlaků ČD není místenka potřebná …
Pokud je někdo jasnovidec a má jistotu, co bude v prosinci, tak nechť si jízdenku koupí ….

Brendis

Přesně kvůli takovým idiotům jako vy. Tady má miliarda lidí vůči in 100 a režijce debilbí kecy, díky.

Jan Hájek

Já jsem debil?

Lukáš Chytil

Lidi mají kecy na režijky, které jsou „zadarmo“, IN-100 leží v krku možná vám.

Leinad

Já IN nemám, protože 1) cenu celé in100 za rok neprojezdím.
2) IN25 je tak nějak na hraně, asi bych byl kolem 0. Ale při modrogumím přístupu to není jistota, často u akčních jízdenek rozdíl není žádný nebo je malý.

eLKá

A do Bratislavy nic? 😉
Jako, ne že bych čekal halasné ohlášení této nové linky, ale toto oznámení LE vnímám jako potvrzení odhadu, že letos Sirius opravdu nevyjede.
Zda se ho povede schválit za rok či za dva (či zda vůbec), to je zjevně otázka spíš pro sázkové kanceláře, než pro mluvčího LE.

medical examiner

Ona je otázka, jestli ten Sirius vůbec někdy vyjede…

Leinad

Přeci by soudruzi z ČLR nevybírali prachy jen tak.

Daniel Jablonecký

Už vyjel. Byl spatřen jak krouží kolem obce Sokoleč ve Středních Čechách.

noerf

Tak například u DB je tříleté zpoždění nasazení nových vlaků od dodavatelů normální (Škoda, Stadler, Pesa). Něco zabere schválení prototypů a něco přebírání DB. Takže Siriusy mají ještě rok čas. Navíc se LE může na Číňanech finančně zahojit.

Axel

A platil vůbec LEO Express za čínské vlaky čínské firmě CRRC?

Nebo je LEO Express v pozici „obletované galánky“, která čínské firmě CRRC říká: „snaž se víc, troubo… a pak možná“ -:)

Pavel

V tom je vidět broskvovina excelu. Kdyby koupil Stadler, jak byl druhy v plánu, tak by tu bylo jiné veselí. A i značně lepší konkurence

eLKá

A byl by Stadler za stejnou cenu? 😉

Lukáš Chytil

A byl ten Stadler prakticky „zadarmo“, jako Sirius, nebo by si šli natisknout peníze na tiskárnu?