Jenom naprostej šílenec vystoupí na dílnici a jde tam cokoliv ´vyrábět´
Kandelábr
1 rok
Tady myslím trochu pochybila ČHMÚ, že nebyla vydána žádná výstraha. Přece jenom ledovka, která zastaví provoz na 3 dálnicích současně není běžná situace. Jindy se vydává výstraha na každý trochu silnější vítr, když to přeženu.
Na trase Liberec – Mladá Boleslav bylo ráno namrzlé zřejmě jenom to jedno jediné místo a to právě tam, kde byly ty nehody. Celou cestu ukazoval teploměr v autě hodnoty nad nulou, jenom „u letadla“ lehce pod nulou a do toho tam ještě ke všemu mrholilo.
Za to, že se někdo nepodívá na teploměr na palubní desce, nenapadne ho, že když je kolem 0 °C, tak by mohlo být namrzlo a nepřizpůsobí rychlost stavu silnice, potažmo nesudná preventivně nohu z plynu když neví, v jakém stavu je povrch silnice, může ČHMU?
Jenom naprostej šílenec vystoupí na dílnici a jde tam cokoliv ´vyrábět´
Tady myslím trochu pochybila ČHMÚ, že nebyla vydána žádná výstraha. Přece jenom ledovka, která zastaví provoz na 3 dálnicích současně není běžná situace. Jindy se vydává výstraha na každý trochu silnější vítr, když to přeženu.
Zdravím, souhlas, také mi to překvapilo, celá ČR byla na ČHMÚ „zelená“, vůbec žádná výstraha (ani nízké nebezpečí), ani výhled nebezpečí jevů, nic.
Na trase Liberec – Mladá Boleslav bylo ráno namrzlé zřejmě jenom to jedno jediné místo a to právě tam, kde byly ty nehody. Celou cestu ukazoval teploměr v autě hodnoty nad nulou, jenom „u letadla“ lehce pod nulou a do toho tam ještě ke všemu mrholilo.
Za to, že se někdo nepodívá na teploměr na palubní desce, nenapadne ho, že když je kolem 0 °C, tak by mohlo být namrzlo a nepřizpůsobí rychlost stavu silnice, potažmo nesudná preventivně nohu z plynu když neví, v jakém stavu je povrch silnice, může ČHMU?