- Železnice •
- Dopravci •
- Cestovní ruch •
- Zprávy
KŽC Doprava hlásí po integraci nárůst počtu cestujících na retrovlacích
Nostalgický rychlík KŽC Doprava. Autor: archiv KŽC Doprava
Společnost KŽC Doprava zaznamenala na svých nostalgických vlacích, které jezdí kolem Prahy od konce března, nárůst počtu cestujících o 150
Tahle informace je jen aby si mohli říct o vyšší příspěvek na integrované vlaky, počty cestujících jsou značně zkreslené. Třeba ten Rakovník jezdí plný ani ne z poloviny (pokud není nějaká akce v Berouně nebo na Křivoklátu), takže při kapacitě soupravy 128 osob (vůz B a BDs) tam jede max. 60 lidí. Určitě ne uváděný dvojnásobek, to by musela být všechna místa obsazená, přitom není problém najít volné kupé. Prostě chtějí přisypat z ROPIDU, už takhle berou víc než ČD a pořád je jim to málo.
Retrovlaky…. no, pro západní turisty, myslím působí retro celá naše železniční doprava….
Úplně jsem se rozplakal dojetím. Takový úspěch. Už minulý rok jezdily vlaky KŽC plné. Některé ještě plnější. A v tomto roce se integrovaly a ještě jsou o 150% plnější.
To se nám to šotouší, když máme kámoše na ROPIDu, kteří nás zadotují.
A teď už ne jen na ROPIDu, ale i u jeho středočeského „partnera“ …
To VRT
Co se divíte, Langusta prostě ví kam píchnout 🙂
Holt je to o ceně a opět se ukazuje, že lidi veřejnou dopravu rádi využívají, když je za rozumnou cenu.
p.s. víte kolik vycucá bardotka nafty při jízdě vlaku např. praha-mšeno-praha?
Kolik?
To by právě zajímalo i mě, proto ten dotaz. Ale jestli si M 286 – Krokodýl cucne 100l/100km, tak bardotka bude mít odhadem tak dvojnásobnou spotřebu, což vychází pro trasu z Prahy do Mšena a zpět cca 300 litrů. Ekologické to tedy není, jako každý neelektrický vlak, ale pro cestující to každopádně, v porovnání s řadou 814 regionova, se kterou jezdí na těchto tratích ČD, svezení vlakem s klasickými vagóny s oddíly, přímo královská jízda.
To jsou ti pražáci ale hodní lidé, když bohulibě něco takového sponzorují.