To se bude tu bagrovat do lesa, na druhé straně komplikovaně budovat násypy. A to se vyplatí.
Vysoká nehodovost, troufám si tvrdit, bude souviset s povětrnostními podmínkami, tedy zimou, mokrem, kluzkem (levnými pneu) a neschopností řidičů projet bezpečně klikatým úsekem s klesáním až 5 procent. Místo neznám, ale první, co bych zkoumal, jsou přechodnice a jestli se zatáčky „nečekaně neutahují“. Dále styl jízdy velkých SUV (aj.), jejichž řidiči a řidičky po vzoru Ruska často neví, kde začínají a kde končí, a tak to krosí se zasahováním do protisměru. Jedna z nejnebezpečnějších věcí, která není nijak postihována.
Nechápu, proč Vás tolik lidí mínusuje. Vždyť říkáte naprostou pravdu. Kvůli tomu, že spousta de*ilů jezdí jako prasata a nerespektuje absolutně žádné značení, se za velké peníze raději předělá celý úsek silnice? Projet těch pár set metrů o něco pomaleji je fakt moc nezdrží. Jenže oni přeci nebudou nikde čekat či zpomalovat a ostatní se jim musí klidit z cesty. 🙁
Aspoň je vidět, kolik tady jezdí, dle vašich slov „de*ilů co jezdí jako prasata a nerespektuje žádné značení“. Ovšem to nic nemění na tom, že předělat to bude jednoznačně plus. Akorát ne takto, měli to prostě „narovnat“ víc, když už se do toho vrtá, nemůžu si pomoct
Upřednostňujete tedy nechat rizikový úsek, jak je, a místo toho poučit řidiče, že mají projíždět pomaleji? Nejsem si jist, zda to opravdu sníží nehodovost.
„ale první, co bych zkoumal, jsou přechodnice a jestli se zatáčky „nečekaně neutahují“ – k tomu přidám: … a jestli nejsou negativně klopené. Není řečeno, jestli to posuzovali, z čehož ale nelze vyvodit, že se tak nestalo.
Si představe kamion, vybavený systémem automatického brždění při nedodržení odstupu. Myškařovi ani vybržďovačovi se nestane nic. Ten systém není bezchybný a starší verze to zadupnou natvrdo a už se to veze jako saně. To mám od známého.
Byla jedna křižovatka u Kojetína, změnila se přednost, místo polňačky je dálniční přivaděč. Moc mrtvých, ale od výstavby kruháče je tam klid.
Ares
1 rok
Nojo, když tam jezdí šmatláci co neumí jet jinak než rovně a rychle.. To je těžký.
BND 30
1 rok
Serpentina vypadá podle mě trochu jinak, než klikatá silnice. A nebezpečné rozhodně nejsou, maximálně pro někoho nepříjemné. Beru, že na jinak pohodové silnici je to zvláštní úsek, ale to by byla spojka Toužim – Bochov z tohoto pohledu také (vím, je to jen dvojka). Jezdil jsem tam třicet let za různého počasí a jak vidno, přežil jsem, auto i posádka také.
Serpentiny to nejsou, o tom žádná, ale bezpečná silnice I. třídy by měla mít krajnice. Nebo si myslíte, že krajnice bezpečnosti nepomáhají a neměly by se budovat nikde?
Nepodsouvat prosím, co jsem nenapsal a ještě stylem, že propaguji nebezpečí.
Já jen apeluji na zdravý rozum a na to, že nejde celý svět obalit bublinkovou fólií….
Vím, dříve se ti blbci vyhubili většinou sami, nebo jim k tomu někdo pomohl. Ale to věčné uhýbání jim a pardónování jich…to také není správní cesta.
Takže ano, souhlasím, že silnice první třídy má mít nějaké parametry, ale tohle není novostavba.
Většina nehod se stane něčí nepozorností či nějakým porušením předpisu. Nelze ale nad tím mávnout rukou a říct, že si za to ti lidé mohou sami (nehledě na to, že i ti co si za to mohou sami ohrožují lidi, kteří za to nemohou). Pokud je to nebezpečný úsek, je zcela na místě se zabývat tím jak ho udělat bezpečnějším bez ohledu na to kdy byl postaven.
Nešlo alespoň použít ilustrační fotku ze správného úseku? Tohle je až za Bečovem, vlevo odbočka na Bochov
Odbočka na Bochov je samozřejmě vpravo 😀 Sorry 😉
Víme, ale jinou fotku k dispozici nemáme, proto je tato ilustrační.
Street view? Nebo to nejde kvůli licenci?
To se bude tu bagrovat do lesa, na druhé straně komplikovaně budovat násypy. A to se vyplatí.
Vysoká nehodovost, troufám si tvrdit, bude souviset s povětrnostními podmínkami, tedy zimou, mokrem, kluzkem (levnými pneu) a neschopností řidičů projet bezpečně klikatým úsekem s klesáním až 5 procent. Místo neznám, ale první, co bych zkoumal, jsou přechodnice a jestli se zatáčky „nečekaně neutahují“. Dále styl jízdy velkých SUV (aj.), jejichž řidiči a řidičky po vzoru Ruska často neví, kde začínají a kde končí, a tak to krosí se zasahováním do protisměru. Jedna z nejnebezpečnějších věcí, která není nijak postihována.
Nechápu, proč Vás tolik lidí mínusuje. Vždyť říkáte naprostou pravdu. Kvůli tomu, že spousta de*ilů jezdí jako prasata a nerespektuje absolutně žádné značení, se za velké peníze raději předělá celý úsek silnice? Projet těch pár set metrů o něco pomaleji je fakt moc nezdrží. Jenže oni přeci nebudou nikde čekat či zpomalovat a ostatní se jim musí klidit z cesty. 🙁
Aspoň je vidět, kolik tady jezdí, dle vašich slov „de*ilů co jezdí jako prasata a nerespektuje žádné značení“. Ovšem to nic nemění na tom, že předělat to bude jednoznačně plus. Akorát ne takto, měli to prostě „narovnat“ víc, když už se do toho vrtá, nemůžu si pomoct
„Přizpůsobit rychlost jízdy“ žádné značení neukazuje. To je přímo v zákoně.
Upřednostňujete tedy nechat rizikový úsek, jak je, a místo toho poučit řidiče, že mají projíždět pomaleji? Nejsem si jist, zda to opravdu sníží nehodovost.
„ale první, co bych zkoumal, jsou přechodnice a jestli se zatáčky „nečekaně neutahují“ – k tomu přidám: … a jestli nejsou negativně klopené. Není řečeno, jestli to posuzovali, z čehož ale nelze vyvodit, že se tak nestalo.
Si představe kamion, vybavený systémem automatického brždění při nedodržení odstupu. Myškařovi ani vybržďovačovi se nestane nic. Ten systém není bezchybný a starší verze to zadupnou natvrdo a už se to veze jako saně. To mám od známého.
O to tam právě jde, že ty zatáčky nemají pravidelný tvar a projevuje se to „utahování“.
Za hodně peněz žádné zlepšení. Bude se bourat úplně stejně, protože „nová silnice“ bude lákat k ještě rychlejší jízdě.
Takže vlastně jakékoliv zlepšení parametrů komunikace kdekoliv je vlastně zbytečné. Opravdu to tak myslíte?
Byla jedna křižovatka u Kojetína, změnila se přednost, místo polňačky je dálniční přivaděč. Moc mrtvých, ale od výstavby kruháče je tam klid.
Nojo, když tam jezdí šmatláci co neumí jet jinak než rovně a rychle.. To je těžký.
Serpentina vypadá podle mě trochu jinak, než klikatá silnice. A nebezpečné rozhodně nejsou, maximálně pro někoho nepříjemné. Beru, že na jinak pohodové silnici je to zvláštní úsek, ale to by byla spojka Toužim – Bochov z tohoto pohledu také (vím, je to jen dvojka). Jezdil jsem tam třicet let za různého počasí a jak vidno, přežil jsem, auto i posádka také.
No, ten kdo nepřežil, sem asi nenapíše 😉
(~ klam přeživších)
Serpentiny to nejsou, o tom žádná, ale bezpečná silnice I. třídy by měla mít krajnice. Nebo si myslíte, že krajnice bezpečnosti nepomáhají a neměly by se budovat nikde?
Nepodsouvat prosím, co jsem nenapsal a ještě stylem, že propaguji nebezpečí.
Já jen apeluji na zdravý rozum a na to, že nejde celý svět obalit bublinkovou fólií….
Vím, dříve se ti blbci vyhubili většinou sami, nebo jim k tomu někdo pomohl. Ale to věčné uhýbání jim a pardónování jich…to také není správní cesta.
Takže ano, souhlasím, že silnice první třídy má mít nějaké parametry, ale tohle není novostavba.
Většina nehod se stane něčí nepozorností či nějakým porušením předpisu. Nelze ale nad tím mávnout rukou a říct, že si za to ti lidé mohou sami (nehledě na to, že i ti co si za to mohou sami ohrožují lidi, kteří za to nemohou). Pokud je to nebezpečný úsek, je zcela na místě se zabývat tím jak ho udělat bezpečnějším bez ohledu na to kdy byl postaven.
„se ti blbci vyhubili většinou sami“
Kdyby nikdo nezemřel cizím zaviněním, jenže zemřel. Proto taky na železnici mají zabepečovačku.
Nemohli to kultivovat „trochu víc“? Zatáčky tam nechali, takže tam budou stejně bourat, mělo se to víc narovnat…
Jako že by tam postavili tunel?
Spis rovnou postavit obchvat celeho Bevova, ale to by bylo o dost drazsi
A to jako kudy? V tom terénu by mě to docela zajímalo…
Jo ta silnice je od začátku těch serpentin až do K.Varů klikatá jak had. Ještě most přes přehradu a potom tunelem až k D6 🙂