Kultivace nebezpečných serpentin na I/20 u Bečova může začít. Rozhodl čas
Silnice I/20 u Bečova nad Teplou. Pramen: Google Maps
Délka úseku, který čekají úpravy, je 800 metrů. Podle silničářů jde o úsek silnice s mimořádně vysokou nehodovostí.
Tunel….klasický tunel, jen ten tam stát nebude. Czechia!
Na tom úseku klesá silnice do obce cca o 50 m na kilometr, na takovém sklonu to jede i bez plynu.
Nebezpečné jsou pro hlupáky. Lidí kteří jezdí normálně s nimi nemají problém. Co by museli se sinicemi dělat v horách v Itálii, Německu,Rakousku apod.
Taky dělají. Už desítky let. Třeba tunely.
Takže navrhujete nehodové úseky silnic neupravovat.
Nebezpečné můžou být pro kohokoliv… silnice z kopce, malé poloměry zatáček. Stačí sněžení, mrznoucí déšť. Takže to „vyžehlení“ zatáček aspoň zmenší riziko, že se proti své vůli ocitnete mimo silnici a nebo v protisměru. A někteří majitelé nemovitostí podél upravovaného úseku určitě přivítají, že se jim silnice o nějaký ten metr vzdálí od domu. Zkrácení o nějakých 30 metrů je jen drobnost.
Zpomalovací šikana se postaví až po narovnání úseku a zvýšení rychlosti, kterou budou vjíždět auta do vesnice.
jako silnice I/20 potřebuje upravit na 80-ti km, ne na 800 m! Úprava fajn, i když je jistý výhled ji přeložit ve směru k D6, a tím tento úsek minout… ale je fakt, že ta nová trasa bude kdovíkdy…
Silnice I/20 například mezi Plzní a Blatnou je naprostá tragédie naprosto neodpovídající první třídě a počtu aut které po ní denně jezdí. Divíme se že veškerá doprava se kumuluje v Praze, ale těmahle strašnýma kotěhůlkama z Německa na Moravu nikdo jezdit nebude i kdyby to pro něj stokrát byla kratší trasa.
Ideální by byl přivaděč od Toužimi k D6, s napojením někde kolem Bochova. Když už se tam staví kapacitní komunikace, tak je efektivnější ji využít, než vylepšovat celou I/20 včetně okruhu kolem Březovské nádrže. Toužim-Vary je kratší i rychlejší přes Bochov už teď…
Přeložka silnice I/20 Toužim – Žalmanov byla kdysi v plánu, ale nyní se o tom nějak mlčí.
PS: Do středu města: Toužim – Bochov – KV 33,9 km/31 minut jízdy versus Toužim – Bečov – KV 33,5 km/33 minut jízdy (bez zdržení u semaforu) mi nepřijde jako nějaký velký rozdíl. Samozřejmě člověk využije takovou trasu, jaká je blíž jeho cíli cesty.
Ty plány na přeložku jsou. Asi zatím jen studie. Osobně Plzeň – KV při cestě směr Ostrov je jasná volba přes Bochov.
Člověk by i jel přes Bečov, ale úsek kolem přehrady + Doubí – děkuji nechci.
Nevím proc sem tahate Bochov? Lidé z Bečova mají také na bezpečnou cestu!