Kultivace nebezpečných serpentin na I/20 u Bečova může začít. Rozhodl čas

Silnice I/20 u Bečova nad Teplou. Pramen: Google MapsSilnice I/20 u Bečova nad Teplou. Pramen: Google Maps

Délka úseku, který čekají úpravy, je 800 metrů. Podle silničářů jde o úsek silnice s mimořádně vysokou nehodovostí.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
panpan21

Tunel….klasický tunel, jen ten tam stát nebude. Czechia!

František

Nebezpečné jsou pro hlupáky. Lidí kteří jezdí normálně s nimi nemají problém. Co by museli se sinicemi dělat v horách v Itálii, Německu,Rakousku apod.

qěcy

Taky dělají. Už desítky let. Třeba tunely.

bkv

Takže navrhujete nehodové úseky silnic neupravovat.

Milan

Nebezpečné můžou být pro kohokoliv… silnice z kopce, malé poloměry zatáček. Stačí sněžení, mrznoucí déšť. Takže to „vyžehlení“ zatáček aspoň zmenší riziko, že se proti své vůli ocitnete mimo silnici a nebo v protisměru. A někteří majitelé nemovitostí podél upravovaného úseku určitě přivítají, že se jim silnice o nějaký ten metr vzdálí od domu. Zkrácení o nějakých 30 metrů je jen drobnost.

Leipaer

Bude možné přihnat se do obce s plynem na podlaze. Plyn na podlaze přece patří v Čechách k základním lidským právům…

Jirka K.

Zpomalovací šikana se postaví až po narovnání úseku a zvýšení rychlosti, kterou budou vjíždět auta do vesnice.

Milan

Na tom úseku klesá silnice do obce cca o 50 m na kilometr, na takovém sklonu to jede i bez plynu.

libor

jako silnice I/20 potřebuje upravit na 80-ti km, ne na 800 m! Úprava fajn, i když je jistý výhled ji přeložit ve směru k D6, a tím tento úsek minout… ale je fakt, že ta nová trasa bude kdovíkdy…

RedBaron

Silnice I/20 například mezi Plzní a Blatnou je naprostá tragédie naprosto neodpovídající první třídě a počtu aut které po ní denně jezdí. Divíme se že veškerá doprava se kumuluje v Praze, ale těmahle strašnýma kotěhůlkama z Německa na Moravu nikdo jezdit nebude i kdyby to pro něj stokrát byla kratší trasa.

Sova

Ideální by byl přivaděč od Toužimi k D6, s napojením někde kolem Bochova. Když už se tam staví kapacitní komunikace, tak je efektivnější ji využít, než vylepšovat celou I/20 včetně okruhu kolem Březovské nádrže. Toužim-Vary je kratší i rychlejší přes Bochov už teď…

Josef22

Přeložka silnice I/20 Toužim – Žalmanov byla kdysi v plánu, ale nyní se o tom nějak mlčí.
PS: Do středu města: Toužim – Bochov – KV 33,9 km/31 minut jízdy versus Toužim – Bečov – KV 33,5 km/33 minut jízdy (bez zdržení u semaforu) mi nepřijde jako nějaký velký rozdíl. Samozřejmě člověk využije takovou trasu, jaká je blíž jeho cíli cesty.

Libor

Ty plány na přeložku jsou. Asi zatím jen studie. Osobně Plzeň – KV při cestě směr Ostrov je jasná volba přes Bochov.

MMXA

Člověk by i jel přes Bečov, ale úsek kolem přehrady + Doubí – děkuji nechci.

becovacka

Nevím proc sem tahate Bochov? Lidé z Bečova mají také na bezpečnou cestu!