Krok zpět: ŘSD stáhlo žádost o územní rozhodnutí k obchvatu Stodu, musí opravit chyby
I/26, prostor budoucí křižovatky Střelice. Pramen: dokumentace EIA/EKOLA group
Bezpečnostní audit upozornil na přerušení dvou stávajících pěších a cyklistických koridorů.
Teda, ten první kilometr od sjezdu z D5 na II/180, pak ta „turbookružní“ křižovatka a dvě silnice paralelně… to celé vypadá dost divně…
Buďto tam JE frekvence a pak by si ten sjezd zasloužil upravit, nebo tam NENÍ (takže nevadí úrovňové odbočování doleva) ale proč teda potom dále veení 2+1?
Nebo tam je to plánované celkově předělat někdy „v budoucnu“?
Super práce že se to podaří snad rychle napravit. Tahle silnice je utrpení kór při pomyšlení že Němci už mají rychlostku hotovou až do Furth im Wald.
Pochopitelně škoda, že k chybám došlo, ale způsob nápravy skvělý. A díky společnému povolení možná i bez zpoždění.
V SŽ by šli hlavou proti zdi, snažili se protlačit to nefunkční řešení, prohráli 2 soudy a po 5 letech by začala práce na (snad) konečně správné dokumentaci… Chtělo by to nějakýho druhýho Mátla pro SŽ, aby se tam taky konečně začalo makat.
Heh, šotouši (oba dva) by kvičeli, že tady: https://mapy.cz/s/monenomora se 2 koleje vejít musí, že stačí zbourat kůlnu a že dráha tam byla dřív ne Praha.
PS: Označená kůlna není zamýšleno ja invektivum vůči majiteleli onoho domu.
Ozančení kůlna výchází z nedávné diskuze, kde tuhle řadu domů – přímo hleď https://mapy.cz/s/kebodazuke chtěli šotouši vybourat, protože průjez Českou Třebovou jim byl málo rychlý (80 km/h pro nákladní vlak). A aby nebourali domy strovejdoucím, tak to šmahem označili za zbytečné kůlny…
Takovýto přístup k úspěchu prostě nevede.
Nevěřím, ŘSD přepracuje dokumentaci, protože by obchvat vytvořil bariéru pro pěší a chodce? MHMP by tam dal jenom značku konec cyklostezky a začátek cyklostezky na druhé straně, a jak se cyklisté dostanou přes staveniště nebo přes svodidla už by neřešili, viz A44 u Černého Mostu…
*pěší a cyklisty
A44? Tam je podle mapy podjezd.