Na webu města Krnov jsou odlišné informace ohledně částky za výpůjčku kola: „Od 1. ledna 2024 dochází ke změně dodavatele služby – bikesharing bude nově provozovat společnost Rekola.
Pro uživatele bude fungování služby téměř totožné:
prvních patnáct minut půjčení je zdarma, za každých dalších započatých třicet minut cyklista zaplatí 24 Kč (dříve 12 Kč).
Aslanex
10 měsíců
Zaslouzilo by si dodat, ze oproti informaci ve clanku, vyhodou Rekol je, ze na pujceni neni nutne si stahovat zadnou aplikaci, jdou pohodlne pujcit i z webu.
MP22
10 měsíců
Já na sdílených kolech najezdím po Praze ale i jiných českých a moravských městech kde se příležitostně objevuji docela dost kilometrů, patřím určitě mezi několik procent top uživatelů u obou společností, ale jestli se budou tyhle nové rekolí kola objevovat v dalších městech, tak na to už nesednu. Mě je úplně ukradená růžová barva, ta patří mezi mé oblíbené, ale aby kolo vypadalo jako z cukrové vaty, to už je prostě trošku přestřel. Na tomhle se prostě chlap musí cítit vyloženě jako blbec. A co jsem postřehl v Brně, tak to tedy budí různorodé emoce. Když to hodně zjednoduším, tak… Číst vice »
Na druhou stranu ta barevná kombinace je podle mě opravdu mimořádně nepovedená. Kdyby i ten košík a špice nechali ve firemní růžové, udělali by myslím o dost líp…
To jsou většinou cyklisté rekreanti, kteří jezdí jen přes léto. My pravoverni cyklisté jezdíme vždy, když musíme/chce se nám. Já poslední dobou nejezdím autem, ale na kole na nádraží a poté vlakem…
Dnes na necelých 11 km z okraje Prahy do práce do centra (necelá polovina po páteřní cyklostezce) jsem potkal 4 další cyklisty.
dan Žatecký
10 měsíců
Sdílená kola jsou na jednu stranu dobrý dopravní prostředek se spoustou čerstvého vzduchu, pohybu a flexibility.
Na druhou stranu nevíte, kdo to měl v rukou před vámi, takže se tím nejen přenáší nemoci, bakterie a viry, ale spousta lidí je dost neukázněných, a klidně nechá kolo zaparkovaný, kde ho zrovna napadne, aniž by ho uklidil do vyhrazeného prostoru.
Takže ve výsledku si raději opatřím vlastní kolo, klidně i s GPS lokátorem. Tahle sdílená kola bych ve městech zakázal, vzhledem k tomu, jaký jsou češi bordeláří.
Vy budete určitě denní cyklista. A rukavice a desinfekci máte? A můžu je vidět? Nevím co firmám brání poslat poslednímu uživateli s nesprávným parkováním fakturu za výjezd, vyčištění, odbahnění, převoz na parkovací místo, příplatek za pohotovost, platbu pokuty městu atp. Mladýmu příjde pokuta dejme tomu 3000 a ať si jde na brigádu nebo za papínkem na to vidělat.
vydělat samozřejmě… prosím p. Sůru o možnost editace příspěvků, automatické opravy tlf., nepozornost, překlepy i případná neznalost jazyka by šla opravit lehce
No zaparkované všude možně vidím spíš půjčovací elektrokoloběžky, ale Rekola a Nextbiky moc ne. A pokud jde o ten přenos nemocí – teď v zimě bych si stejně nedovedl představit vyjet bez rukavic. Ale ty si určitě berete i třeba v obchodě když si berete vozík/košík na nákup, když v jakékoliv veřejné budově berete za kliku (nedejbože v nemocnicích, už jste třeba slyšel, co je MRSA?), když na bankomatu vymačkáváte, kolik si chcete vybrat, když se v tramvaji nebo autobusu chytnete madla… Nebo jste myslel jiné části těla? Jako že by třeba ze sedla člověk mohl chytit nějakou pohlavně přenosnou… Číst vice »
jaj ty jsou ošklivý
Na webu města Krnov jsou odlišné informace ohledně částky za výpůjčku kola: „Od 1. ledna 2024 dochází ke změně dodavatele služby – bikesharing bude nově provozovat společnost Rekola.
Pro uživatele bude fungování služby téměř totožné:
prvních patnáct minut půjčení je zdarma, za každých dalších započatých třicet minut cyklista zaplatí 24 Kč (dříve 12 Kč).
Zaslouzilo by si dodat, ze oproti informaci ve clanku, vyhodou Rekol je, ze na pujceni neni nutne si stahovat zadnou aplikaci, jdou pohodlne pujcit i z webu.
Já na sdílených kolech najezdím po Praze ale i jiných českých a moravských městech kde se příležitostně objevuji docela dost kilometrů, patřím určitě mezi několik procent top uživatelů u obou společností, ale jestli se budou tyhle nové rekolí kola objevovat v dalších městech, tak na to už nesednu. Mě je úplně ukradená růžová barva, ta patří mezi mé oblíbené, ale aby kolo vypadalo jako z cukrové vaty, to už je prostě trošku přestřel. Na tomhle se prostě chlap musí cítit vyloženě jako blbec. A co jsem postřehl v Brně, tak to tedy budí různorodé emoce. Když to hodně zjednoduším, tak… Číst vice »
Ano, vypadá to jak z videoklipu Barbie Girl. Link na YT sem dávat nebudu, za vyhledání a puštění neručím, byli jste varováni.
A taky si říkám, že ocelové špice jsou 100% recyklovatelné a máme omezovat plasty.
A jeje, další muž se cítí být ohrožen.. barvou 😀
Na druhou stranu ta barevná kombinace je podle mě opravdu mimořádně nepovedená. Kdyby i ten košík a špice nechali ve firemní růžové, udělali by myslím o dost líp…
Toxická maskulinita v plné své kráse
Mám za to, že v dnešním světě na nás naopak že všech stran útočí „toxická feminita“…
Mně to přijde toxické bez ohledu na pohlaví. Dovedu si představit že i ženy co rády jezdí na kole nebudou z tohoto vzezření nadšené.
No děkuji ale kdybyste mě znal, věděl byste jaký nesmysl je vaše tvrzení. Nejsem žádný alfasamec, ty kola jsou ale prostě příšerná.
Mě by spíš zajímalo, jestli mají tyhle nová Rekola víc jak tři převody. Tahat to železný těžítko v Praze do kopců je i na nejlehčí převod makačka.
Zítra určitě budou cyklostezky/chodníky/pruhy našich měst vysloveně plné cyklistů.
Tak je sucho, náledí snad taky nebude, takže já plánuji zítra do práce jet právě na kole. Uvidíme, kolik dalších takových potkám…
Pokud nebylo náledí, tak jsem běžně jezdil na Šumavě celou zimu na kole ve výškách 700 až 1000 m n.m.
Tak do -15°C je to naprosto v pohodě.
Já také jezdím celoročně, ale evidentně jsme výjimky, nelze si nevšimnout, že v zimě počet cyklistů výrazně klesá.
To jsou většinou cyklisté rekreanti, kteří jezdí jen přes léto. My pravoverni cyklisté jezdíme vždy, když musíme/chce se nám. Já poslední dobou nejezdím autem, ale na kole na nádraží a poté vlakem…
Dnes na necelých 11 km z okraje Prahy do práce do centra (necelá polovina po páteřní cyklostezce) jsem potkal 4 další cyklisty.
Sdílená kola jsou na jednu stranu dobrý dopravní prostředek se spoustou čerstvého vzduchu, pohybu a flexibility.
Na druhou stranu nevíte, kdo to měl v rukou před vámi, takže se tím nejen přenáší nemoci, bakterie a viry, ale spousta lidí je dost neukázněných, a klidně nechá kolo zaparkovaný, kde ho zrovna napadne, aniž by ho uklidil do vyhrazeného prostoru.
Takže ve výsledku si raději opatřím vlastní kolo, klidně i s GPS lokátorem. Tahle sdílená kola bych ve městech zakázal, vzhledem k tomu, jaký jsou češi bordeláří.
Speciálně právě pro vás proto prodloužili sezonu, když je vaše hlavní překážka, že potřebujete na půjčeném kole řídit v rukavicích 🙂
Vy budete určitě denní cyklista. A rukavice a desinfekci máte? A můžu je vidět? Nevím co firmám brání poslat poslednímu uživateli s nesprávným parkováním fakturu za výjezd, vyčištění, odbahnění, převoz na parkovací místo, příplatek za pohotovost, platbu pokuty městu atp. Mladýmu příjde pokuta dejme tomu 3000 a ať si jde na brigádu nebo za papínkem na to vidělat.
vydělat samozřejmě… prosím p. Sůru o možnost editace příspěvků, automatické opravy tlf., nepozornost, překlepy i případná neznalost jazyka by šla opravit lehce
Z vás přímo stříká nenávist k mladým.
No zaparkované všude možně vidím spíš půjčovací elektrokoloběžky, ale Rekola a Nextbiky moc ne. A pokud jde o ten přenos nemocí – teď v zimě bych si stejně nedovedl představit vyjet bez rukavic. Ale ty si určitě berete i třeba v obchodě když si berete vozík/košík na nákup, když v jakékoliv veřejné budově berete za kliku (nedejbože v nemocnicích, už jste třeba slyšel, co je MRSA?), když na bankomatu vymačkáváte, kolik si chcete vybrat, když se v tramvaji nebo autobusu chytnete madla… Nebo jste myslel jiné části těla? Jako že by třeba ze sedla člověk mohl chytit nějakou pohlavně přenosnou… Číst vice »