Křižovatku Mileta za půl miliardy přestaví sdružení M-Silnice a Integra stavby
Podoba křižovatky Mileta. Foto: Valbek
Stavba začne příští rok, podílet se na ní bude i město a kraj.
Stavba začne příští rok, podílet se na ní bude i město a kraj.
Ať se na mne nikdo nezlobí, ale taková křižovatka by si zasloužila MÚK.
Tam měla být MÛK, bohužel toto řešení někdo nahradil tímto kočkopsem. Takhle dojde k minimálními zlepšení propustnosti křižovatky a zvýšení pravděpodobností nehod jednodušších řidičů při řazení zpět do pruhů za křižovatkou skoro ve všech směrech. 🙁 za mě vyhozené peníze:( Odbočovaci pruh od FNHK na Zborovská ul. je krátký a nedá moc šancí se zařadit do 2pruhu, tam měl být 3 pruh až k vjezdu k Univerzitě Obrany. To same platí pro dbocovaci ze Zborovská směrem na okruh Slezské předměstí. A ve směru z okruhu do centra to samé a z centra na okruh směr most u soutoku Labe a… Číst vice »
Na té straně, kde vede cesta ke křižovatce (na obrázku) ze severovýchodu (tam jak jsou autobusové zastávky) se nebude dát přejít? Znamená to, že člověk, pokud bude člověk potřebovat přejít na této straně, bude muset projít celou křižovatkou dokola?
Na mapě je…
Viz plán: https://www.hkcity.cz/2023/11/11/zacinaji-pripravne-prace-u-milety-na-jare-2024-to-vypukne/?fbclid=IwAR2nXwMvIsH3SvXJV2BpvXt5pudL0lLjVmYH4kFHQnfTrRziyP_wKf6NEFw
To je stará vizualizace, v nejnovější verzi už jsou podchody a podjezdy na všech čtyřech ramenech (nevím proč kdysi jedno vynechali – asi pokus o ušetření)
Za tu cenu bych čekal mimoúrovňové křížení.
Zase akorát cpeme chodce pod zem. Kdyby to šlo, já bych neváhal tuto křižovatku zahloubit. Ve Skandinávii to jde, stačí jen příhodný terén, což nevím, jestli je v Hradci směrem k univerzitě, ale na jiných směrech křižovatky by to určitě šlo.
Za nezahloubeni muze jeden specificky picus z HK magistratu, ktery si pral “zachovat Gocaruv pohled na mesto” – tzn. onen majestatni vyhled od Nemocnice k zastavce Zimni Stadion, ktery uz blokuje Vedecka Knihovna (a onen stadion). Diky zmr*um jako je ON budeme mit za pul miliardy prujezd nezlepseny a 4 podchody navic.
Jestli to chtes, tak chcni hajzle!
Nebyl náhodou původní plán (ještě tak před 10 lety) křižovatka sice mimoúrovňová, ale silnice (konkrétně kruháč) NAHOŘE nad zemí?
Zahloubit by chtělo hlavně řadu křižovatek a průjezdu v Praze. Jedno z nejbohatších měst v EU a stejně tam vede dálnice skrz město(řešení, že se proste magistrála jen tak zboura je taky úplná kravina jelikož to znamená ochromení dopravy cele Prahy). A nespočet dalších křižovatek-např u náměstí Synků, kde se každý den kolona táhne snad kilometr. Stačilo by pouze zahloubit a je to vyřešené(a tím pádem se tam nebude muset čekat na tramvaje)
Souhlas. Chtělo by to takto začít uvažovat a plánovat. Zahloubit auta a MHD a chodci ať jsou na povrchu.
Vsak ono se v Praze planovalo. Napriklad pretizena krizovatka Harfa (Ceskomoravska x Freyova). Jiz melo byt v provozu. Pak ale prislo ideologicke zelene IPR a konstatovalo doslova, ze “to neni mestotvorne”, a tak se to hodilo do kose spolu s dalsimi plany.
Ach jo. Vyhozené peníze. Nyní je křižovatka průjezdná.
Průjezdná? Viděl jste ji někdy na vlastní oči v době dopravní špičky?
Z centra dva pruhy rovně k nemocnici, od Labe stálý odbočovací pruh tamtéž a projedeš tam na jedny, v největší špičku max druhy světla vždy. Tranzit dnes už minimální a zkratka na Vysokou už prázdná. Nejvíc to tam ***** ty „inteligentní“ semafory co dokáží udělat zácpu i při dvou autech 🙂
Nesčetněkrát. Ano, čeká se tam na semaforech… ale není to obchvat mimo město, ale městský bulvár!
Vyhozené peníze to jsou, protože tam je potřeba MÚK.
Leda tak ráno do 0600 a po 1800 o vánocích a možná víkendech. V týdnu katastrofa ze směrů z MP a centra!! Ledaže jí užíváte jako cyklista nebo chodec, pak je v pohodě!-)