Křižovatka u Benešova zůstává provizoriem, kraj zatím nepovolil další etapu stavby
Stavba křižovatky Červené Vršky na silnici I/3. Pramen: ŘSD
Absurdní situace na stavbě u Benešova. Kraj nechce povolit uzavírku a odsouvá dostavbu křižovatky.
Kolem roku 2015 jsem se casto vyskytoval v Brne a okoli, tam si nikdy mesto nebo kraj nedovolily pouzit vymluvu na omezeni v okoli 😉
Vsichni vesele pokracovali ve svych stavbach RSD, mesto i kraj a i z meho pohledu obcasneho cestujiciho to bylo peklo, z pohledu mistnich to bylo (nepublikovatelne vyrazy).
Tak to je opravdový kocourkov. Chudáci řidiči.
Ten titulek je jak z bulváru
Včera směr na Prahu a dnes zpět na ČB a kruháč otevřen, je průjezdný oběma směry jako každý jiný, neviděl jsem tam žádný problém.
Akorát od jihu jaksi nenavazují čáry. Nechápu, proč je v zásadě kosmetické dokončení tak velký problém.
A tímhle podivným krajem má vést dálnice D3…
Proč se neupravilo napojení silnice od Tábora na kruháč za provozu, podobně jako opačný směr k D1?
Zkuste si přečíst článek…
bkv: Článek jsem přečetl, ale nic se tam o tom, proč se nezvolilo stejné řešení, jako směrem k D1, nepíše.
A text “ Paradoxem nicméně je, že silničáři původně počítali jen s částečnou uzavírkou silnice I/3 s tím, že ve směru od Tábora by auta mohla jezdit. To ale odmítl Středočeský kraj s tím, že se „nalezla shoda na realizaci této části při úplné uzavírce“. A to v období od 5. do 28. října.“ je jako co? Prostě chtěli dělat za provozu, ale kraj rozhodl, že budou dělat od 5. října za úplné uzavírky…
Tak se asi naučte číst. V opačném směru žádná uzavírka nebyla a částečná uzavírka znamená, že se jeden směr uzavře a povede objizdnou trasou.
bkv: Ach jo, v tom textu píšou úplně něco jiného, než na co byl položeny dotaz. Přestavba křižovatky probíhá už od jara, při první etapě byl provoz v režimu 1+1 převeden na západní část křižovatky a stavěla východní část okružní křižovatky a rekonstruovala východní polovina silnice směr D1. Proč, ale v této etapě nebyla upravena východní polovina silnice od Tábora? Misto tam na to bylo. Toto v článku ani v tvém příspěvku není! A v následující druhé etapě, která skončila nedávno, se akorát strany prohodily.
Přiznám se, že jsem z článku nepochopil, v čem je vlastně problém. „Zůstává tak možnost využít všech vjezdů i výjezdů.“ To zní dobře.
Já tam jel naposledy někdy před dvěma měsíci a to se jezdilo provizorně jen po půlce. Může nám někdo znalý současné situace vysvětlit, co tam zbývá dodělat? Děkuji.
Já tam jel minulý týden kdy byl provoz uzavřen a malovali čáry. Taky nechápu co tam chtějí 3 týdny ještě dělat. Jenom taková perlička pro neznalé tady ten úsek byl pár let dozadu uzavřen protože při rekonstrukci vozovky jim tam spadnul most a možná po těchto zkušenostech kdy se jezdilo objížďkou už kraj nechce povolit další uzavírku na delší dobu.
A nemuzou jim tam chybet dodelat nejaky krajnice, obrubniky a podobne? Veci, bez kterych se da chvili jezdit, ale hotova ta krizovatka neni?
A proč to neudělali při stavbě? Zúžené to tam bylo, takže to šlo.
Ono kdyby už byla postavena D3 přes Středočeský kraj – jak už dávno měla být, tak by to taky asi bylo něčem jiném, že. Jen tedy by se Středočeský kraj musel vzpamatovat a musel přestat blokovat stavbu té dálnice.
Chtěl bych slyšet jediný případ, jak Středočeský kraj blokuje D3. Buď záměrně lžete nebo neznáte souvislosti. D3 má na starost ŘSD potažmo MD jako výstavbu všech dálnic a silnic I. třídy.