Křižíkova a Jinonice. DPP chystá další výtahy do metra
Výtahy do metra na Andělu. Foto: DPP
Dopravní podnik hl. města Prahy (DPP) začal připravovat bezbariérový přístup do dalších stanic pražského metra. Výtah pro vozíčkáře či rodiče
Zbytečně vyhozené peníze! I kdyby ve všech těch stanicích měli po celou provozní dobu po následujících sto let stát dva svalnatí chlapíci, co budou ty vozíčkáře vynášet ručně, tak to bude pořád levnější než ty předražené stavby za stovky milionů.
Jestli má DPP přebytek peněz, tak ať je raději investuje do posílení spojů, stavby nových tramvajových tratí, prodloužení metra na letiště, zvýšení mezd ap.
A rodiče s kočárky, starší lidé, co mají problémy s chůzí (zejména se schody)? Je vidět, že seš klasické mladé ucho.
vy evidentne nemáte deti, výťahy využívajú hlavne kočíky a starí ľudia, vozičkári minimálne
situácia na linke A je taká že ja osobne metrom vôbec necestujem, nehovoriac o chaotickom značení východov na ktoré treba titul a absencii signálu mobilov. keď si človek k dobe cesty prirata dostať sa pod zem a von tak metro v prahe prakticky nemá zmysel, aby človek ušetril jednotky minút
Konečně Křižíkova 🙂 jen nechápu jak je možné že na takové málo vytížené stanici bude výtah dřív než třeba na Kačerově, Staroměstské nebo Malostranské. Tam jsou ty výtahy víc potřeba.
Křižíkova je celkem vytížená, je tam spoustu kancelářských budov
No nevím, to co je na Andělu je poděs. Nedá se tam projít a podle mě je to i docela nebezpečné. Nechápu, že ten výtah schodiště neudělali u jedné strany třeba. Všichni do sebe narážejí.
nebezpečné v čem?
„Všichni do sebe narážejí“
v případě evakuace by to asi mohlo být veselé….
Výtah na Jiřáku? Ten vchod bude několik set metrů od stanice samotné, jak je ta hluboká 🙂
Nemusí být – naopak by mohl dobře fungovat v kombinaci s tramvajovou zastávkou ve směru do centra.
A co Kačerov? Jedna z nejvytíženějších stanic. Přestupní uzel, odkud je vedeno desítky městských i příměstských autobusových linek? Pro přestup s kočárkem naprostá katastrofa.
Toto uz taky proverila studije ale porad se nevi jestli se bude nad stanici stavet proto se stanice jen udrzuje v chatrani bez vetsi investice.
A kvůli tomu tam není (a ještě dlouho nebude) ani pořádně vyřešen snadný přestup mezi metrem a železnicí.
A ví někdo, jak bude vypadat ta železnice? Zanedlouho se začne dělat studie proveditelnosti ŽUP a třeba tady může být požadavek na kompletní dvojkolejku (nákladní průtah) s nástupišti u obou kolejí (tangenta).
To není z pohledu rekonstrukce stanice metra rozhodující – tam je podstatný přístup z peronu metra do prostoru jeho nadjezdu nad tratí železnice takový, aby přestupující cestující nemuseli jako idioti neustálle měnit niveletu, a to navíc jedině „po svých“.
Přesně to jsem chtěl taky napsat. Ten stav na Kačerově, odkud vyjíždějí stovky autobusů pro velká sídliště, je naprostá hrůza.
Muze to vyhrat i nekdo jiny nez Metroprojekt?
Muze.