Křižíkova a Jinonice. DPP chystá další výtahy do metra

Výtahy do metra na Andělu. Foto: DPPVýtahy do metra na Andělu. Foto: DPP

Dopravní podnik hl. města Prahy (DPP) začal připravovat bezbariérový přístup do dalších stanic pražského metra. Výtah pro vozíčkáře či rodiče

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Bob

Zbytečně vyhozené peníze! I kdyby ve všech těch stanicích měli po celou provozní dobu po následujících sto let stát dva svalnatí chlapíci, co budou ty vozíčkáře vynášet ručně, tak to bude pořád levnější než ty předražené stavby za stovky milionů.
Jestli má DPP přebytek peněz, tak ať je raději investuje do posílení spojů, stavby nových tramvajových tratí, prodloužení metra na letiště, zvýšení mezd ap.

Souprava

A rodiče s kočárky, starší lidé, co mají problémy s chůzí (zejména se schody)? Je vidět, že seš klasické mladé ucho.

Xxy

vy evidentne nemáte deti, výťahy využívajú hlavne kočíky a starí ľudia, vozičkári minimálne

situácia na linke A je taká že ja osobne metrom vôbec necestujem, nehovoriac o chaotickom značení východov na ktoré treba titul a absencii signálu mobilov. keď si človek k dobe cesty prirata dostať sa pod zem a von tak metro v prahe prakticky nemá zmysel, aby človek ušetril jednotky minút

Tomáš Ramert

Konečně Křižíkova 🙂 jen nechápu jak je možné že na takové málo vytížené stanici bude výtah dřív než třeba na Kačerově, Staroměstské nebo Malostranské. Tam jsou ty výtahy víc potřeba.

Ondra

Křižíkova je celkem vytížená, je tam spoustu kancelářských budov

thegrid

No nevím, to co je na Andělu je poděs. Nedá se tam projít a podle mě je to i docela nebezpečné. Nechápu, že ten výtah schodiště neudělali u jedné strany třeba. Všichni do sebe narážejí.

Ondra

nebezpečné v čem?

AAA

„Všichni do sebe narážejí“

v případě evakuace by to asi mohlo být veselé….

beedat

Výtah na Jiřáku? Ten vchod bude několik set metrů od stanice samotné, jak je ta hluboká 🙂

železničář v důchodu

Nemusí být – naopak by mohl dobře fungovat v kombinaci s tramvajovou zastávkou ve směru do centra.

Tomáš

A co Kačerov? Jedna z nejvytíženějších stanic. Přestupní uzel, odkud je vedeno desítky městských i příměstských autobusových linek? Pro přestup s kočárkem naprostá katastrofa.

Poolman

Toto uz taky proverila studije ale porad se nevi jestli se bude nad stanici stavet proto se stanice jen udrzuje v chatrani bez vetsi investice.

železničář v důchodu

A kvůli tomu tam není (a ještě dlouho nebude) ani pořádně vyřešen snadný přestup mezi metrem a železnicí.

Milan Kříž

A ví někdo, jak bude vypadat ta železnice? Zanedlouho se začne dělat studie proveditelnosti ŽUP a třeba tady může být požadavek na kompletní dvojkolejku (nákladní průtah) s nástupišti u obou kolejí (tangenta).

železničář v důchodu

To není z pohledu rekonstrukce stanice metra rozhodující – tam je podstatný přístup z peronu metra do prostoru jeho nadjezdu nad tratí železnice takový, aby přestupující cestující nemuseli jako idioti neustálle měnit niveletu, a to navíc jedině „po svých“.

Tomáš

Přesně to jsem chtěl taky napsat. Ten stav na Kačerově, odkud vyjíždějí stovky autobusů pro velká sídliště, je naprostá hrůza.

Sauber DPP

Muze to vyhrat i nekdo jiny nez Metroprojekt?

Poolman

Muze.