Kredencem za vojáky. Vltavotýnská lokálka v sobotu výjimečně ožije

Motorový vůz M 262.0 + vůz Balm. Foto: Patrik SynekMotorový vůz M 262.0 + vůz Balm. Foto: Patrik Synek

O zábavu pro děti i dospělé během jízdy vlaku se postará hrajvedoucí.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miky

pozn. Wehrmacht je s „W“ (je to vlastní jméno).

Martin Liška

To už bych spíš řešil ten mužský rod slova kredenc, který alespoň mě bije do očí.

Jarda Š.

Někdo říká ta kredenc, někdo ten kredenc.

Kernteriér

Což je naprosto správně, přípustné jsou obě varianty.

Marek Kováč

je to TEN motorový vůz KREDENC, nevidím problém 🤷🏻‍♂️

Navíc, jak zde již zaznělo, čeština připouští oba rody. Než příště opět začnete někde poučovat, měl byste se češtinu doučit 😏

petr

Za vojakama do Tyna? Vzdyt tam uz se kasarna davno rozpadly (neco uz strhli, neco jeste dela ostudu), tak jake vyroci?

petr

Uz sem docet clanek, tak to pardon.

Marek Kováč

A nebylo by příště hned lepší si článek nejdříve přečíst a až potom komentovat? A ne jak 3/4 blbů na internetu, komentovat dle nadpisu 🤦🏻‍♂️

121065

KPT nepotřebuje komentář. Sliby, sliby…Nakonec velká nula.

Olda

Nejsem zcela obeznámen do hloubky, ale… To by se po Čechách nedal sehnat jedna, dvě 810-ky. Případně pospravit, neb se tady všude proklamuje, že sice zastaralý, krám, bez vymožeností, ale spravit se to dá „všude“, ne za moc a spotřeba taky obstojná. Takže…, to by pro KPT neměl být až tak velký problém, když byli snahy i o něco více.

DJS

Nemyslím si, že by CD bylo ochotné prodat 810 konkurenci, kterou by raději vyškrtli.

Olda

Achch…, tak. Díky za uvedení zpět do reality.

Marek Kováč

Nerozumím, proč by ČD mělo KPT něco prodávat, když by byly schopné to odjezdit sami. A co vím, tak levněji jak KPT. Pro příští rok se snad chystají nějaké jízdy i s párou, která je momentálně v Budějovicích.

A KPT snad navíc dluží ČD přes půl mega na naftě. Pokud je to pravda, Vy jako podnikatel byste jim v dané situaci něco prodal či pronajal? Viděl bych to tak, že Šatava dal od KPT ruce pryč, tak je Kugler i s celým KPT v zadeli.

Jarda Š.

Po vlaku v Tejně není poptávka. Odtud se jezdí do Budějic nebo do Písku. Tam jezdí přímé autobusy a vlakem to bylo oklikou a s přestupem v Číčenicích. Navíc nádraží je na kraji města, dost daleko od centra.

KocourM

Ale prosím vás, víte, jak nemožné jsou ty autobusy, 25 km za hodinu. Kdyby byl Jikord schopný, tak objedná vlaky Týn n/V – Písek město s přímým vozem(vozy) z/do Prachatic, a cestovní doba cca 50 minut bude ještě kratší než současné autobusové. Nejsem žádný zarytý příznivce 810tek, na naopak, ale toto by alespoň pro školáky smysl mělo.

Jarda Š.

Osobní doprava na téhle trati by dle mého mohla mít smysl, kdyby zajížděla k JET.

Jarda Š.

Myslíte, aby jezdily z Tejna spřažené dvě 810 a z Číčenic jedna pokračovala do Písku a druhá do Prachatic?

KocourM

Jeden z Týna, druhý z Prachatic, oba do Písku, spřažené z Číčenic. 25 min Týn – Číčenice + 5 min spřažení + Číčenice – Písek 22 min = 52 min. Dopravce vysoutežit- min.60 míst k sezení, dobré jízdní vlastnosti, 100km/h, WC, zásuvky(alespoň 1 na 16 míst), ETCS, WiFi. U ČD by to odpovídalo mírně upravené 842 (které budou po dodání RegioSharků na trať 201 volné a ETCS do nich se již soutěží).