Kratina: Chceme vrátit Brno na leteckou mapu Evropy
Milan Kratina. Autor: Accolade
Společnost Letiště Brno jako provozovatel a správce druhého největšího letiště v tuzemsku má nového majitele. Je jím skupina Accolade, která
Pro zacatek by stacilo, kdyby se aspon obnovilo pravidelne letecke spojeni Brno-Praha (2-3x lety denne v obou smerech) k navazujicim letum z prazskeho letiste a clovek by nemusel trnout, jestli dojede po D1 do Prahy vcas, aby stihl letadlo.
Jenže z Prahy dál do světa ČSA už dávno nemá tolik spojů jako tehdy – v roce 2008. To by spíš bylo rozumnější přidat z Brna k Mnichovu i Frankfurt a lítat tak z Brna do obou hlavních hubů Lufthansy. S jedním přestupem by tak byla dostupná spousta letišť po celém světě. To by mě osobně ke spokojenosti bohatě stačilo…
Marty-t2: amen 🙂
2x se zkoušelo letecké spojení do Prahy a ani jednou to ekonomicky nevyšlo. Za humny máme Vídeň, odtud se dostaneme přímo všude po Evropě. Potenciál generování cestujících pro PRG bude mizivý.
PRG je jako hub k ničemu. Myslím, že Turkish by se dali překecat, když v Rakousku nebo Německu létají do každé vesnice. A Turkish jsou skvělí.
Ale kdyby byl 2x denně MUC, 1 x denně FRA, 1 x IST, 1x LHR a 1x AMS tak jsem úplně spokojený. 🙂
Turkish lítají v německu do každé dědiny proto, že je tam jaksi výrazně víc turků, než u nás… 😉 Řekl bych, že reálné a plně dostačující maximum by byl 2x denně MUC + alspoň jednou denně FRA a ideálně ne s BMI, ale přímo LH CityLine. Pak by to při long haulech vycházelo rozumněji cenově. K tomu by mohla LH přihodit pár linek Eurowings a BRQ by bylo rázem rozlétané… Ale to jsem se trochu zasnil…
Do Brna můžete jet poměrně spolehlivým vlakem.