Královéhradecký kraj mění od pondělí jízdní řády, nejvíce úprav je na Trutnovsku
Motorový vůz 843.017 v Ostroměři. Foto: Jan Sůra /Zdopravy.cz
Spěšné vlaky nově zastaví ve volanovské průmyslové zóně.
Spěšné vlaky nově zastaví ve volanovské průmyslové zóně.
No já hlavně doufám, že na Sp Náchod-Choceň vrátí ty soupravy, které jezdily do letošního prosince. To, co tam jezdí teď, je několik kroků zpět. Nevidím jediný přínos té změny.
A taky by bylo fajn, kdyby osobáky Dobruška-Opočno jezdily od/ke každému spěšnému vlaku.
Rakve jsou ve smlouvě, takže na hydry mimo mimořádností můžete zapomenout. Kraj to tak chce.
Tak stížnost jsem už napsal. Nevím, tím vlakem jsem jel a byli jsme dva, kteří se vlakového personálu ptali, co to jako je a byli ochotni si stěžovat na kraji. Když je po pět stupňů, neteče tam voda na záchodech (což je v době covidu fakt super… a taky nechápu, jak v 21. století může vyjet na koleje vůz, kde neteče voda), když si na ten záchod sednete, táhne vám na zadek, kola se ukládají i v prostoru pro cestující a zabírají jim místa, nelogické členění vagónu na tři „kupé“.. hlavně že si kraj může odškrtnout další linku, která je… Číst vice »
ty vlaky Opočno – Dobruška se určitě neplánují, to jsem kdysi řešil s lidmi z kraje, zajíždějí tam autobusy, které vše lépe obslouží.
Proč tak brzy po novém JŘ? Byl zde snad nějaký proces připomínkování.
Nestavěla současná 1819 ve Volanově v nějakém dřívějším grafikonu?
Ano, stavěla. Dohledal jsem, že v návrhu JŘ 2022 byl průjezd. A od začátku JŘ 2022 se začalo projíždět. Tipnul bych si že si někdo stěžoval a tak se urychleně začalo zase stavět. Oni lidi na návrhy jř asi moc nekoukají
Lidi ne, ale obce by měly.
V HK je jedno kdy se na něj podíváte. Můžete klidně 3 měsíce před změnou a z Kraje přijde odpověď přesně týden před změnou.
Vlastní zkušenost.
On spíš nekouká kraj na připomínky. Na mou reagovali pouhý týden před změnou, ačkoliv jsem jí poslal začátkem září a 3x urgoval.
To je tedy změn, 2 posuny spojů a 2 spoje nově zastavují na jedné zástavce, přidán jeden spoj. To se tady musí psát o takových maličkostech.
Ale že Icom v Pee kraji nevypravuje denně okolo 20 až 30 spojů, to se zde nenapíše.
Se to nenapíše. Můžeš to napsat, pokud to zvládneš.
Od 10.1. jsou změny i na 230 a 231 ….
Nicméně se týkají pouze změny čísla Sp 1819
Přelepky ke změně jsou již k dispozici na http://prelepky.wz.cz
ty wogo, on někdo zohledil začátky a konce směn. to je na šampíčko….
Proč se musí kvůli přidanému zastavení měnit číslo vlaku? 🤔
Asi je to administrativně jednoduší a rychlejší
Prý aby strojvedoucí zaznamenali změnu…
Protože Správa železnic.
Viděl jste americký film SÍŤ se Sandrou Bullock ? Tak tam hledejte odpověď … Vlak 1802 (a podobně další) je veden v kursbuchu ve stejných časech jako „víkendový“ Sp 1530 který ve Volanově zastavuje (už to je samo o sobě postavené na palici). 1530 ovšem jede do Kolína, 1802 končí v Chlumci, takže jednoduchá řešení zrušit 1802 a vést denně 1530 z hlediska výpočetní techniky nelze … Prostě ta data se někde ukládají a do dat vlaku 1802 nelze doplnit zastavení ve Volanově … a PC systém není tak dokonalý, aby dokázal rozlišit … to umí lidský mozek pouhým pohledem… Číst vice »
Zřejmě nějaké nové pravidlo SŽ, že když se dva vlaky liší v sebemenším detailu, tak nemohou mít stejné číslo. K dokonalosti dovedeno na trati 236, kde se číslo vlaku mění podle toho, jestli jede nějaký vlak v protisměru.
Podobně to je i na trati 229 JHMD, ale ne důsledně.
Patrně proto, že z hlediska křižování na D3 tam jiné pořadí vjezdu vlaků nebo něco podobného …. pohled do kursbuchu neobjasní, proč jsou podvojné Rožmberky …
Protože víkendové staví v Ražicích (190) a kladivové ne, v pracovních dnech je přestup ve Strakonicích na Sp Strakonice – Tábor a o víkendu jezdí jen Os Ražice – Tábor