Královéhradecký dopravní podnik kupuje dalších deset autobusů od Iveca

Autobusy Iveco Urbanway v barvách Dopravního podniku města Hradce Králové. Foto: DPMHKAutobusy Iveco Urbanway v barvách Dopravního podniku města Hradce Králové. Foto: DPMHK

Společnost Zliner vyhrála zakázku na dodávku deseti dvanáctimetrových autobusů pro královehradeckou městskou hromadnou dopravu. Do tendru Dopravního podniku města Hradce

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Děčíňan

Jen tak pro zajímavost, do dopravního podniku města Děčína a.s. ( 100% vlastní statutární město Děčín) nyní dorazila várka 21 autobusů značky Man a výhradně s plynovým pohonem. Avšak spokojenost ze strany řidičů, je velmi nízká, zejména k zdlouhavému plnění vozu plynem. Zároveň byla postavena též nová čerpací stanice.
Ale bohužel, i když rád čtu tento web, štve mě, že moje město, jako velmi důležitá dopravní křižovatka nikoho nezajímá. Viz např. pokusy o zrušení trati 132, tzv. Kozí dráhy.
Bylo by to jistě zajímavé čtení.

Děčíňan

Pro doplnění: DPmD a. s. v současné době provozuje hlavně vozy MB a Citelis. Nyní tedy také Many.Nízkopodlažní Renaulty jsou již dávno zrušeny, totéž sedmičkové Karosy jak kloubové, tak i krátké. ( Trolejbusy zrušeny v roce 1973)) Vozový park je jako v jediném městě v ČR plně nízkopodlažní.

Michal

V Hradci Králové je taky vozový park 100% nízkopodlažní, už od cca od dubna 2014, kdy přišly první kloubové SORky…

Děčíňan

Díky za pozitivní reakci.

Kuba

Nevím, jak probíhala příprava článku a komunikace s ředitelem DP, ale kdyby jste se předtím podíval třeba na seznam-autobusu.cz jaké autobusy jsou nejstarší a podle toho se doptal, tak by ten článek dopadl úplně jinak a lépe. Žádné Karosy v DP nejsou kromě historické B732. Nejstarší jsou Karosa-Renault Citybusy, ale ty plní normu EURO 2 a ne 3 a ty se nejspíš vyřadí ještě před dodáním těch 10 autobusů na základě té letošní obnovy vozového parku. Pak jsou ve vozovém parku Irisbus Citybusy z let 2002-04 ev.č.134-148, které mají normu EURO 3 a těch se nejspíš dotkne ten nákup 10… Číst vice »

Radek

„Šlo o první nízkopodlažní autobusy v královéhradecké MHD, ale i v celé České republice….“
To se mi moc nezdá – ze kdy ty vozy jsou?

Radek

Praha: Neoplan 3001 zařazen 1994, 3002-3 1995, Citybus 3004 1995,

Kubrt

Mají ještě nějaké Citybusy z 1996/1997. Že by to byly úplně první nízkopodlahy v ČR si taky nemyslím, ale určitě byly jedny z prvních.

Eda

Tady máte přesný seznam:
http://seznam-autobusu.cz/dopravce/dp-hradec-kralove

Ad článek: Autobusy se nebudou nikam prodávat: nedovedete zjistit důvod proč?