Za 254 milionů kraj vymění most na temelínské silnici v Týně nad Vltavou
Týn nad Vltavou. Pramen: Týn nad Vltavou
Na vytíženém jihočeském tahu bude pro dobu stavby zbudována provizorní spojnice přes Vltavu pro automobily do 3,5 tuny a pěší.
Jsem moc rád, že zmińujete metodu Design&Build.I já jsem přesvědčený o tom, že by její širší využití u silničních staveb velmi urychlilo výstavbu, odstranily by se problémy, kvůli kterým se např. prodlužuje výstavba D3 okolo Č.Budějovic o dva roky.
Ve hře jsou, jak je známo, dvě fatální chyby v projektu. Byl bych rád, kdybyste přinesli nějaké další příklady využití metody Design&Build, u nás, nebo na Slovensku a nebo jinde v EU.
Starý most by neunesl auta do 3,5 t, že se musí budovat provizorium?
A co kdybyste si ten článek přečetl?
V článku tato informace není. Jedinou souvislost bych hledal ve větě hejtmana Kuby: „Kraj tím vyšel vstříc městu, neboť vést případné objížďky jinými trasami by bylo obtížné a zdlouhavé,“, ale z toho neplyne, jestli se objížďka po starém mostě vůbec prověřovala a jestli ano, tak z jakého důvodu byla zavržena.
A co kdybyste si opravdu přečetl ten článek? Dočetl byste se tam, že novej most povede ve stopě starého a budou použity jeho (pochopitelně sanované) pilíře. Z toho každému, kdo je schopen reagovat na světlo, musí nutně vyjít, že když se tedy budou sanovat pilíře a pak se na nich bude budovat mostovka, těžko se může v tom samém místě nacházet zároveň mostní provizorium. Tedy ve třírozměrném prostoru určitě.
Starý týnský most, o kterém píšu, je ale od toho demolovaného asi 300 metrů po proudu řeky níž. Nějak nechápu, proč máte potřebu z každého dělat vola, místo abyste se pokusil pochopit smysl sdělení. Nebo si opravdu myslíte, že navrhuju jezdit po mostě, který se bourá?
No..on by to možná zvládnul..jenže jak by to tam vypadalo si neumím představit to tam jezdím protože v Týně jezdím s kamionem…od budejic snad jenže by nadávali lidí ze sídliště a na druhý straně to sice je široký ale museli by vyhnat ty osobaky co tam parkujou jinak se tam dva nevejdeme. No budem jezdit přes Neznášov od a do Prahy..blbý to bude na Tábor..do Bechyně se dostanu osobakem normálně tak aspoň to nemusím objíždět..ale bude to vopruz.
Strhnou MOStovku, ne jen vozovku. Z mostu zůstanou jenom pilížře.
Dělat to po polovinách, tak je zase řev, že to trvá strašně dlouho.
Ta konstrukce bude v Týně docela symbolická, s ohledem na ženijní jednotky, které tam dlouhou dobu sídlily…
Tak to se bude jezdit asi autobusy přes hráz přehrady Hněvkovice. Zajížďka docela velká, ale poměrně zajímavý zážitek. 🙂
To už je rychlejší linky od severu zakončit u náměstí a zbytek přes vodu dojít pěšky.
Ty od severu jistě, ale ty co projíždí, tak někudy projet musí. 🙂