Kraj Vysočina objedná u Railway Capital vlaky na lokálce do Jemnice
Trať Moravské Budějovice - Jemnice. Zdroj: Railway Capital
Svého času (2010) byla lokálka Moravské Budějovice – Jemnice určena k prodeji či zrušení jako nepotřebná, po letech skomírání ale
Kraj vybíral ze tří dopravců… Zajímalo by mě, kterých?
Uvedený jízdní řád je nutno vnímat pouze jakko orientační. Jeho konečná podoba určitě dozná změn po konzultacích s dopravcem, krajem, městem Jemnicí a SVD-JZM, které dosud neproběhly. Zavedení pravidelných vlaků dopravce RC na objednávku kraje snižuje potřebu každou sobotu a neděli vypravovat i Výletní vlak SVD-JZM. Naše představa je nabídnout veřejnosti Výletní vlak na Jemnické dráze o prázdninách méně často, než tomu bylo v uplynulém roce a hlavně jiný den než o víkendu. V našem návrhu bude figurovat každé liché pondělí. Ale vše záleží na dohodě, počet spojů a jejich časové polohy se teprve budou ladit.
Martin Kouřil, předseda SVD-JZM
To by mohl pán Šatava zachránit další trať. Akorát je otázka, zda má tato trať budoucnost i pro denní dopravu.
Ano a já mu držím pěsti.
Pan Šatava byl již před delší dobou odejit a na dění na úzkorozchodné trati Jindřichův Hradec-Nová Bystřice nemá ten nejmenší vliv.L,V.
Kéž by se Šatava vrátil na JHMD.
Pokud by se tam vrátil, musel by se leda zbláznit. To, co se tam dělo a co jeho bývalí společníci s JHMD provedli, je neuvěřitelné. Honza ji kdysi vydupal ze země, byl to jeho sen. Musí ho to hodně bolet, ale má rozumu dost na to, aby se nevracel tam, kde to v budoucnu se současným vedením hrozí velikým průšvihem
Poslední Vlak z Jemnice v 15:15 je strašně brzo – 17:15 během pár posledních prázdnin bylo lepších.
Super! Hlavně ať jsou v MB aspoň nějaké přípoje… (a ta jízdní doba…hm hm, holt je, jaká je…)