Kraj stihl otevřít obchvat Mariánských Lázní navzdory vykolejení vlaku ještě letos
Obchvat Mariánských Lázní. Pramen: FB Karlovarského kraje
Obchvat má ulevit centru lázeňského města
Obchvat má ulevit centru lázeňského města
Marienbad
Jezdim často do M.L.Mohl by mne někdo,prosím,vysvětlit,cim „obchvat“ulehci městu?Možná tak Sklarum,když se najde někdo,kdo pojede delší trasou.A je už vyřešeno,proc se Sprava zeleznic osidila o cca 15 mil.Kc za výluky a pomalou jízdu?
Tak auta už jedou, ale vlaky zatím stojí… Kdy narovnají tu trať, jak mají na mapce?
A to tam ta absurdní vyboulenina hlavní trati zůstane? Vždyť ona byla hlavní příčinou tě nehody!
V tý “ vyboulenině“ byla ještě jedna „vyboulenina“ do protioblouku, proto tam bylo 30 kmh a vykolejil tam vlak.
Koumam stale mapu a stale nechapu smysl silnice.
Nejste sám.
Super, palec nahoru 👍
Naprosto zbytecna cesta, ktera urvala par hektaru lesa. Z Marianek budeme na Plzen stale pouzivat starsi cestu pres Sklare, protoze je stale kratsi a do Chebu se jezdi pres Velkou Hledsebe. Nova cesta pomuze maximalne par vesnicim na jih od Marianek, aby nemuseli do Chebu pres mesto. A to tecko u Drmoule bude mit, pocitam do roka prvni obeti.
Škoda, že se taky nepostavila ta přeložka železnice, co je na té silniční mapě.
Tipnul bych, že je to nějaký pozůstatek (rezerva) z územního plánování.
NIMBY těch domečků ve Sklářích.
jen takové zamyšlení….říkám si na kolik takový „obchvat“ ulehčí centru města? Jak je významný tranzit (aby to skutečně ulehčilo centru) mezi II/230 a I/21. hlavně napojení na I/21 je úrovňové, takže to s tou intezitou nebude takové téma
Obec Drmoul má 1013 obyvatel. Provoz na silnici I/21 čítá 5300 vozidel za den dle sčítání z roku 2016, kdy silnice vedla středem obce. Přímo přes Mariánské Lázně jezdí 9870 vozidel za den. Po II/203 jezdí nějakých 2800 vozidel za den.
http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx
proti obchvatu I/21 nic nemám, to považuji za tranzitní silnici, šlo mi spíš o to napojení. z obce Drmoul do ML se stejně jezdí jinudy. ta intenzita dopravy v ML stejně neklesne, je to větší město a lidi jezdí „do města“
Z mého pohledu má obchvat největší význam jako rychlá a bezpečná spojka na hlavní tah I/21, kde bylo do teď nutné absolvovat při cestě na Plzeň/Prahu cestu po nevyhovující až nebezpečné silnici přes Skláře nebo si to dát přes centrum města a Velkou Hleďsebi. Úrovňové napojení na I/21 v podobě T křižovatky nepovažuji za šťastné. Je to potenciálně nebezpečné místo, které jde u novostaveb řešit chytřeji – můj názor.
Navíc tam už most, který by šlo využít na mimoúrovňové křížení, je…
Je hezké, že poděkovali bývalému náměstkovi, panu Burajčíkovi.
A kdyby to nestihli, tak to na vlak samozřejmě svedou. Nevo na Covid.
Nebo ….
Jak je vidět, tak důvod nadávat se vždycky najde. Ikdyby se ten důvod musel vymyslet, křivé obvinění je také důkaz viny.
Podívejte, já jsem rád za každý kousek obchvatu v téhle republice.